Føler du deg gravid?

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
I mangel på symptomer føler jeg meg ikke gravid.. glemmer av og til at jeg er gravid :wideyed: hva med dere?
 
Litt sånn her óg, men så plutselig stikker det i puppene, kvalmen kommer sigende eller halsbrann dukker opp. Overtolker nok kanskje litt, og tenker symptomene verre enn de er - men alt for å føle seg gravid
 
Jeg føler meg ganske gravid, ja. Det har jeg gjort siden jeg fikk positiv test. Har gjort det de andre svangerskapene også. Med kvalmen og konstant sulten osv, er det vanskelig å tenke noe annet.
 
Nei. Kvalmen kommer sigende innimellom, samme med halsbrann, men det kunne det før og. Veldig trøtt men det kan bortforklares og. Har liksom mangel på graviditetssymptom som virkelig ER graviditetssymptom, men det kommer vel :)
 
Tenkte mer på graviditeten sist, nå er jeg litt for opptatt med en travel frøken til å huske den heeeeele tiden men kvalmen er flink til å minne meg på det, så er vel eneste grunnen til at jeg «føler meg» gravid
 
Jeg vet ikke, egentlig ikke noe særlig og synes det er skummelt at jeg ikke føler meg ordentlig gravid.

Brystene er mindre ømme enn de var, kjenner litt murring/stikk her og der innimellom og en helt merkelig følelse i magen. Men alt er så diffust og mildt. Bortsett fra ekstrem trøtthet. Skal jo ikke klage på at jeg har så lite symptomer, for jeg er sikkert heldig, men det er bare så vanskelig å skjønne at jeg virkelig er gravid :confused: Klarer på en måte ikke å glede meg helt enda, så håper virkelig det hjelper med TUL om 6 dager.
 
Opp og ned. Ekstremt sliten.
Har vært gravid før og har ikke alltid hatt symptomer. Er ikke sånn at man må ha det :)
 
Sånn halvveis:wideyed: er som at murringen og de ømme puppene slår seg av og på hele tiden :confused:
 
Heller ikke så mye symptomer.. Litt uggen med jevne mellomrom..og i dag er jeg veldig sliten.. Murringer og rar følelse nede i magen.. Men har ingenting vondt i brystene..har ikke hatt det med de andre heller..
 
Har nesten ingen symptomer, bare veldig trøtt noen dager. Så føler meg ikke gravid.
 
Ekstra trøtt, humørsvingninger, kvalm hele dagen og pupper som ikke kan tas på/beveges uten smerter... Har innsett at jeg er gravid ja ;)
 
Føler meg gravid, ja. Har ingen sympomer som jeg ikke kan leve med, men jeg merker at jeg er annerledes. Såå ufattelig trøtt og sliten hele tiden. Ømme og større pupper, og murringee i magen. Blir kvalm hvis jeg legger meg for sent, og av setebeltet i bil og buss...
 
Med denne kvalmen merker jeg godt at jeg er gravid :p Synest likevel det er skikkelig rart mtp. at vi har prøvd så lenge. Skjønner liksom ikke at det endelig har gått :p
 
Ikke i det hele tatt! Nesten ikke symptomer annet en god luktesans! Stikk motsatt fra første svangerskap [emoji12]
 
Har ikke hatt noen spesielle gravidsymptomer med noen av mine. Ikke denne gangen heller. Annet enn halsbrann. Første svangerskap med tegn på graviditet. Ikke verst :p
 
Back
Topp