Føler du deg ensom i permisjonstiden?

Føler med deg. Familien min er aldri på besøk hos oss, men de reiser gjerne til syden fire ganger i halvåret i stedet
Jeg har bare bestemt meg for å ikke bry meg om familien min. Det er trist, særlig for lillegutt siden han ikke kommer til å kjenne familien min. Men jeg gidder ikke bruke tid og energi på å prøve når de ikke prøver. De kommer sikkert til å angre på at de ikke har sett han mye nå som vi flytter. Vi kommer jo bare til å komme til Norge et par ganger i året. Og jeg tviler på at noen av dem kommer til å komme til Storbritannia. Når de ikke gidder å kjøre 20 minutter engang [emoji14] deres tap. De går glipp av å bli kjent med verdens fineste gutt :)
 
Jeg har bare bestemt meg for å ikke bry meg om familien min. Det er trist, særlig for lillegutt siden han ikke kommer til å kjenne familien min. Men jeg gidder ikke bruke tid og energi på å prøve når de ikke prøver. De kommer sikkert til å angre på at de ikke har sett han mye nå som vi flytter. Vi kommer jo bare til å komme til Norge et par ganger i året. Og jeg tviler på at noen av dem kommer til å komme til Storbritannia. Når de ikke gidder å kjøre 20 minutter engang [emoji14] deres tap. De går glipp av å bli kjent med verdens fineste gutt :)

Det har du helt rett i :) vi har 3 barn, og minstemann har de sett en gang siden han ble født for snart 7mnd siden. Da måtte vi dra til de. De to eldste barna mine er så store nå at de skjønner hvor landet ligger i forhold til besteforeldrene.
Lykke til med flytting! Blir nok veldig spennende med noe nytt :)
 
Ja føler meg litt ensom i permisjonstiden. Søstra mi hadde permisjon fram til begynnelsen av mai, og etter det har jeg kjent veldig på det. Har egentlig en super barselgruppe med flotte folk, men blir ikke så vi møtes så ofte, og jeg synes det er litt vanskelig å prøve å dra igang treff da jeg er litt sjenert og redd for å gjøre noe "feil" [emoji28]

Så ja, savner nok noen å finne på ting sammen med!
 
Aldri hatt egne venner med baby i nærheten :/

Men med første fikk jeg en super barselgruppe og med andre ble jeg med i "barselgruppe" med folk herfra :)
 
Var alene begge gangene ja. Var sosial med de allikevel andre gangen (for de hadde barn selv). Elles ble jeg kjent med nye. Null stress :)
 
Her er det kun frivillig gruppe som ikke er i regi av helsestasjonen. Bor i liten kommune, så er kanskje 4-5 som gidder å komme på gruppene for å møte andre. Hadde selv veldig stort behov for å komme på hver eneste gruppe for å være sosial med andre enn bare min mann og babyen. På gruppene er det også stort alderspenn på ungene, fra nyfødt til 1-2 år. Ikke hver uke det er folk som vil komme heller, så sto mange dager klar med babyen å venta på andre men som ikke kom
 
Back
Topp