Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så godt at alt stod bra til. Gratulerer med en gutt på vei.

Bare vær obs på at du nå har fødselsdato og fullt navn på bildet ditt
 
Så godt at alt stod bra til. Gratulerer med en gutt på vei.

Bare vær obs på at du nå har fødselsdato og fullt navn på bildet ditt

Takk for beskjed!! Skal ta bort og bytte bilde!!

Takk[emoji173]️
 
15+3 - 4. TUL

Alt ser strålende ut med lille[emoji7][emoji7] alle mål og organer! Sterke hjerteslag[emoji173]️ Lille lå først med ryggen til oss, men etter litt dytting på magen så snudde HAN seg rundt!![emoji170][emoji170] for oh yes, lille er nemlig en liten gutt[emoji170][emoji170] ikke jente som først antatt! Og det var ingen tvil heller[emoji23][emoji23] er overlykkelig og såå lettet!!!

Wow, gratulerer med en liten overraskelse[emoji170] sååå bra alt sto fint til! Super stas[emoji7]
 
Gratulerer med lille gutt i magen ❤️
 
Han er super! Jeg bruker kun han[emoji16] Ikke bare i forhold til svangerskap, men som gyn og.

Det skjønner jeg godt at du gjør ja[emoji7][emoji7] skulle gjerne gått til han flere ganger!!
 
Åhhh så stas med en liten guttebasse i magen! [emoji7][emoji170] Gratulerer så mye kjære deg [emoji173]
 
Gratulerer så mye med vel overstått ul! Og ikke minst med en liten gutt påvei [emoji7][emoji170] Helt supert å være guttemamma [emoji7]
 
Gratulerer så masse med gutt på vei!:Heartblue
 
15+3 - 4. TUL

Alt ser strålende ut med lille[emoji7][emoji7] alle mål og organer! Sterke hjerteslag[emoji173]️ Lille lå først med ryggen til oss, men etter litt dytting på magen så snudde HAN seg rundt!![emoji170][emoji170] for oh yes, lille er nemlig en liten gutt[emoji170][emoji170] ikke jente som først antatt! Og det var ingen tvil heller[emoji23][emoji23] er overlykkelig og såå lettet!!!

Så herlig!! Blir guttebabyer på oss begge to[emoji847][emoji170] gratulerer med vel overstått ul [emoji4][emoji254]
 
Så herlig!! Blir guttebabyer på oss begge to[emoji847][emoji170] gratulerer med vel overstått ul [emoji4][emoji254]

Tusen takk[emoji170] så koselig at det ble guttebasser på oss begge to! Vi får de jo egentlig ikke mer jevngamle[emoji7][emoji7]
 
Tusen takk[emoji170] så koselig at det ble guttebasser på oss begge to! Vi får de jo egentlig ikke mer jevngamle[emoji7][emoji7]

Nei det skiller vel 1 time på uttakene våre mener jeg [emoji28] får ikke blitt mer jevngamle de to da nei[emoji847] var en liten omstilling for meg også(så du hadde skrevet det) at det ble gutt. Hadde skikkelig jente følelse [emoji85] huff rart det der... men nå har tanken landet på at det blir en gutt til[emoji16]
 
Så gøy med ultralyd, og så fin liten gutt :Heartblue

Mora di høres slitsom ut...
Mennesker som klarer å vri andres sorg til å bli sin egen er bare stress,
håper hun skjerper seg etter å ha fått sett barnebarnet på UL :)
 
Back
Topp