Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Imponert over at du gidder involvere henne så mye i denne babyen når hun har den holdningen. Du fortjener jo bedre, men fy søren så sårt når det er de som virkelig skulle elske deg uten forbehold oppfører seg sånn

Lykke til på UL idag

Du er ikke den første som sier det! Men jeg gjør hvertfall det jeg kan, så kan hun hvertfall ikke ta meg på det!!

Nå er vi i Tønsberg, UL om en times tid!*planlegger altfor god tid*

Takk skal du ha[emoji8]
 
Lykke til etterpå og nyt godværet i Tønsberg i dag :)
 
Du er ikke den første som sier det! Men jeg gjør hvertfall det jeg kan, så kan hun hvertfall ikke ta meg på det!!

Nå er vi i Tønsberg, UL om en times tid!*planlegger altfor god tid*

Takk skal du ha[emoji8]
Bedre med god tid enn stress.

nei, ingen kan ta deg på det altså og synes nå du involverer mer enn nødvendig utifra forholdene. imponerende!
Håper det snur litt når hun får mer forhold til babyen
 
Bedre med god tid enn stress.

nei, ingen kan ta deg på det altså og synes nå du involverer mer enn nødvendig utifra forholdene. imponerende!
Håper det snur litt når hun får mer forhold til babyen

Håper jeg også! Derfor hun er med på UL idag! Håper det kan gi henne litt mer forståelse!
 
Lykke til!
 
15+3 - 4. TUL

Alt ser strålende ut med lille[emoji7][emoji7] alle mål og organer! Sterke hjerteslag[emoji173]️ Lille lå først med ryggen til oss, men etter litt dytting på magen så snudde HAN seg rundt!![emoji170][emoji170] for oh yes, lille er nemlig en liten gutt[emoji170][emoji170] ikke jente som først antatt! Og det var ingen tvil heller[emoji23][emoji23] er overlykkelig og såå lettet!!!
 

Vedlegg

  • fullsizeoutput_a70.jpeg
    fullsizeoutput_a70.jpeg
    199,3 KB · Visninger: 71
Last edited:
Åh så herlig ❤️❤️❤️
 
Gratulerer med gutt på vei!
 
Gratulerer med en gutt på vei[emoji7][emoji170] Så stas[emoji16] Og så fantastisk at alt var bra på ul[emoji173]
 
Næmmen, så gøy med en liten gutt på vei [emoji7] Gratulerer [emoji173]️
 
Gratulerer med gutt[emoji173]️ Koselig å være guttemamma[emoji170]
 
Åh så stas med en liten gutt[emoji4] Gratulerer så masse[emoji173]️

Åh så herlig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer med gutt på vei!

Gratulerer med en gutt på vei[emoji7][emoji170] Så stas[emoji16] Og så fantastisk at alt var bra på ul[emoji173]

Næmmen, så gøy med en liten gutt på vei [emoji7] Gratulerer [emoji173]️

Gratulerer med gutt[emoji173]️ Koselig å være guttemamma[emoji170]

Tuusen takk[emoji170]
 
Herlig å være guttemamma! Så gøy at alt var bra! :Heartred
 
Gratulerer så mye med en gutt på vei. En skikkelig fin en og [emoji7] Signerer Eiddwen på at å være guttemamma er helt fantastisk!
 
Back
Topp