Er penger status?

I enkelte miljøer er nok penger status. Samme som at prestisjetunge jobber som lege og tannlege er status i enkelte miljøer. I andre miljøer er for eksempel kanskje verdier og samfunnsengasjement betraktet som status. Så spørs på øynene som ser :)
 
Ikke for oss. Jeg har en mor og en stefar som er VELDIG opptatt av penger og status. De er så opptatt av det at de heller lar bilene stå på gårdsplassen enn inni garasjen, slik at alle kan se dem. -_-
 
Ikke for oss. Jeg har en mor og en stefar som er VELDIG opptatt av penger og status. De er så opptatt av det at de heller lar bilene stå på gårdsplassen enn inni garasjen, slik at alle kan se dem. -_-
Oj då såpass
 
Oj då såpass
Mhm. Min mor kan fint ta på seg diamantsmykker for å gå og hente posten, også late som om det er helt vanlig.
Det er helt ekstremt, og pengene betyr mer for dem enn familien, venner og alt annet. :/
 
Mhm. Min mor kan fint ta på seg diamantsmykker for å gå og hente posten, også late som om det er helt vanlig.
Det er helt ekstremt, og pengene betyr mer for dem enn familien, venner og alt annet. :/
Nei fy nær pengar tar och det tar øver familjen så har de gått langt
 
Nei fy nær pengar tar och det tar øver familjen så har de gått langt

Ja, det er jeg helt enig i. Det er tragisk når det blir sånn. Noen mennesker tåler ikke å ha mye penger, dessverre.
 
Mhm. Min mor kan fint ta på seg diamantsmykker for å gå og hente posten, også late som om det er helt vanlig.
Det er helt ekstremt, og pengene betyr mer for dem enn familien, venner og alt annet. :/
Uff da.. slike folk syntes jeg faktisk synd på. De har jo ikke forstått de virkelig gode verdiene her i livet. Familie, vennskap, kjærlighet, godhet... osv..

Tenker at de nok lever ett veldig tomt og trist liv...
 
Uff da.. slike folk syntes jeg faktisk synd på. De har jo ikke forstått de virkelig gode verdiene her i livet. Familie, vennskap, kjærlighet, godhet... osv..

Tenker at de nok lever ett veldig tomt og trist liv...