Er du ærlig med helsesøster/jordmor?

Helt 100% ærlig:) ser ikke vits med å lyge, de vil jo bare meg å mitt barns beste

Pynter kanskje litt på svar om min egen helse både fysisk og psykisk, men det er kun fordi eg automatisk uten å tenke meg om svarer at ting eg fint osv. Selv om det ikke er det, å det kan være vanskelig å åpne opp om ting
 
Last edited:
Hvis vedkommende har fortjent min tillit er jeg 100% ærlig. [emoji23]
Dvs at en god og empatisk jordmor vil få høre det Akkurat som det er. Hvis vi ikke har kjemi og jeg føler noe ikke stemmer så greier jeg heller ikke åpne meg.

Helsesøster... der har jo vi fått en fantastisk en, og hun skal vi fortsette å ha med alle barna så lenge vi ikke plutselig flytter, og det skjer ikke. Så hun får høre sannheten og vi blir alltid enig ;)
 
Ser ikke noe grunn til å holde igjen. Men har enda ikke møtt på noen jeg har hatt vanskeligheter med å åpne meg for
 
Har egentlig vært ærlig, eneste er at jeg kanskje automatisk sier at det går fint med meg, når jeg kanskje har slitt mer. Men i det siste svangerskapet tok jordmor meg på det da..
 
Meg du sikter til?[emoji23]

Jeg jugde av meg 500gram, ettersom helsestasjon vekta viste jevnt 1kg over vekta hjemme igjennom begge svangerskapene og jeg hadde både klær og sko på meg[emoji23] den glukosegreia ville jeg ikke ta[emoji85]


Haha. Absolutt ikke.

Bare husker fra sånn snart ti år tilbake at det var en greie å lyve til helsesøster og legen om vekta. Skjønner ikke vitsen. :p
 
Jatter bare med selv om jeg er sterkt uenig en del hs sier.
Orker ikke lage noe nummer av slikt. Ikke løyet direkte, men heller unngått å si min mening om ting.
 
Back
Topp