Er det viktig for deg med babyshower?

Trenger ikke, men hadde vært koselig om noen arrangerte det for meg, uansett hvor amerikansk det er hadde jeg nok blitt rørt og syntes det hadde vært minneverdig [emoji92]
 
Jeg fikk det med første og synes det er veldig koselig at folk vil stelle istand dette for en vordende mor. Koselig med en ekstra oppmerksomhet. Ser på det som noe koselig og ikke noe tull. Veldig valgfritt om man gjennomfører dette eller ikke.
Nå som jeg er gravid med nr2 så ser jeg ikke nødvendigheten da vi har det vi trenger, så da vil det være mer koselig med besøk etter fødsel [emoji4]

Sier meg enig her:)
 
Eller tenker du at du helst ikke vil ha det?

Har jeg aldri opplevd så aner ikke hvordan det er. Men det må nå være utrolig hjertevarmende og oppleve at noen vil gjøre noe sånt for deg og ditt ufødte barn:love017

Vil du heller ha besøk etter fødselen? Nei ikke den første tiden. Den brukes på baby, søsken, og Mann!

Og NÅR jeg er klar etter fødsel tar jeg/vi baby med ut på besøk. Da går vi når jeg eller baby ikke orker mere... mye enklere :)
Hva med ja takk, begge deler? Nei kun babyshower om jeg må velge ;)
 
Både ja og nei. Og ja takk, begge deler ;)

Har få venninner så haddd heller blitt en liten sammenkomst. Samtidig så har ingen av de nærmeste barn heller.. Og de er ikke så gira på barn de første heller :p Så vet ikke helt. Hadde vært hyggelig, men håper mest de tar seg tid til å komme på besøk eller møte oss etter at jeg har født når den tid kommer.
 
Aldri hatt det, tross jeg har to barn
Hadde dog ikke blitt lei meg om jeg hadde fått det
 
For meg er det viktig og jeg ønsker meg det veldig men jeg er ganske sikker på at jeg ikke får.
 
Jeg vil absolutt ikke ha det, under noen omstendigheter. Jeg synes det er en amerikansk tulleskikk, hauset opp av alle som selger babygaver, pynt og fjas. Heldigvis er jeg og omgangskretsen vår såpass gamle at det ikke kunne falle noen av oss inn å verken ha eller arrangere noe slikt.

Jeg vil heller ha korte besøk etter fødsel.
Hehe, samma her. Babydusj, liksom.. Har to barn, og satt veldig pris på hyggelige besøk etter fødselen der de faktisk kan se og hilse på babyen.
 
Var ikke vanlig da jeg fikk min men sikkert koselig. Hadde ikke sagt nei takk hvertfall ;)
 
Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre. ;) Jeg fikk babyshower og satt enormt pris på det. Det var kun de aller nærmeste kvinnene i mitt liv, og fantastisk stemning. Jeg følte meg utrolig elska som har folk i livet mitt som vil gjøre noe sånt for meg. Alle som kom i babyshoweren kom og hilste på oss etter fødselen også. :)
 
Helst ikke egentlig, jeg er kronisk syk og må planlegge hvile i forkant når jeg skal på noe sosialt. Kjedelig om noen har lagt masse tid og energi i å arrangere babyshower og så må jeg bare gå å legge meg liksom [emoji12]
 
Ikke viktig, men altså, hvem sier vel nei takk til kaker og gaver?
Jeg sier ja takk til å gjøres stas på når som helst. :)
 
Ikke viktig, men utrolig hyggelig å få.
Og mye av greiene jeg fikk kom virkelig utrolig godt med, som litt forskjellig av kluter, kremer og bleier.
Dessuten var det en super anledning til å samle folk jeg er glad og spise kaker og snakke om tida fremover.

Fikk besøk av folk etter fødsel også, men det var anderledes. På babyshower var fokuset spenningen og å se fremover, men når folk kommer på barsel besøk etterhvert er det jo for å se baby. Tror heller ikke at jeg hadde orket å være samla en hel gjeng med meg som fokus i barseltida gitt.
 
Var ikke noen trend på det da jeg fikk jenta mi, så tenkte ikke over det da.
Hadde vært hyggelig med shower om jeg ble gravid på nytt, men egentlig hadde jeg blitt minst like glad for en arrangert kveld sammen med jentene hvor vi bare spiste god mat, strikket og koste oss.
Er ikke så opptatt av alle gavene og stæsjet, men jeg liker oppmerksomhet og bli satt pris på.
Barselbesøk av venner som bryr seg og ikke bare er nyskjerrige er høyest verdsatt da. :)

Signere denne.
Har ikke fått, og får nok ikke heller siden det er under en uke til termin. Hadde satt mest pris på omtanken og det sosiale, så er det mindre viktig med gaver i en slik setting.
Blir nok koselig med barselbesøk, selv om enkelte klart blir satt mer pris på enn andre.
 
Ikke viktig! Jeg takket nei da venninner spurte hva jeg tenkte om det!
Ønsket alle velkommen til barselbesøk isteden [emoji5]
 
Nei, ble spurt (gjennom samboer) om jeg ønsket av to venninner i forrige uke. Jeg sa nei. Syns det er merkelig å feire en baby som ikke er her enda, pluss ar jeg ikke kan fordra teite leker og diverse. I tillegg er jeg dårlig.

Syns at det er bedre med besøk etter babyen er født så får folk sett den og. [emoji4]
 
Ikke viktig for meg, men jeg hadde likevel satt pris på det om noen hadde arrangert det. Alltid koselig med noe sosialt synes jeg. Det var jo ikke vanlig da jeg fikk de to eldste. Men tviler på at det blir. Har bare bodd her i tre år, og ikke fått så stor omgangskrets/venninnegjeng enda. Mer sånne venninner her og der, men som ikke kjenner hverandre.
 
Signere denne.
Har ikke fått, og får nok ikke heller siden det er under en uke til termin. Hadde satt mest pris på omtanken og det sosiale, så er det mindre viktig med gaver i en slik setting.
Blir nok koselig med barselbesøk, selv om enkelte klart blir satt mer pris på enn andre.
Lykke til med sisteinnspurten. :)
 
Back
Topp