Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Jeg vurderer dette før neste forsøk nå om det viser seg at dette ikke gikk.. må jo hoppe over en syklus etter denne før nytt forsøk! Kan jeg rekke evt kur før neste innsett? Tipper det blir på november! Kan man ta mens-prøve på den første etter forsøk når man har gått på hormoner?
Jeg tror kuren trenger å virke litt hvis det viser seg at det er flere infeksjoner. At kroppen trenger noen sykluser for å renske opp litt. Men det er bare min teori altså :) Men du burde rekke det hvis du skulle begynne å blø nå. (Håper selvsagt ikke det da). Du kan bruke alle typer blødninger for å teste med:)
 
Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter endt kur. ?

Jeg fikk (tilfeldigvis) dobbel antibiotikakur pga bihulebetennelse mens jeg stimulerte med spray før siste forsøk. Dette var 8. innsett og da ble jeg jaggu gravid! [emoji3]

Hadde tidligere sendt prøve til Athen, men de fant ingenting galt med meg så fikk ingen kur av dem. Er likevel overbevist om at ab-kuren for bihulebetennelsen hjalp eggene med å feste seg.
 
Yes! Det var akkurat dette jeg gjorde i sommer. Du kan ta mens-prøve på en hvilken som helst blødning og det tar ca 2 mnd fra du sender inn prøven til du er ferdig med kur[emoji2]

Takk for svar[emoji5] vurderer det sterkt om det ikke går nå! Hadde hvertfall vært fint å sjekke ut om det evt er noen infeksjoner![emoji5] håper det lykkes til deg nå etter kur[emoji5]
 
Jeg tror kuren trenger å virke litt hvis det viser seg at det er flere infeksjoner. At kroppen trenger noen sykluser for å renske opp litt. Men det er bare min teori altså :) Men du burde rekke det hvis du skulle begynne å blø nå. (Håper selvsagt ikke det da). Du kan bruke alle typer blødninger for å teste med:)

Takk for svar! Kan sikkert være noe i det du sier[emoji5] kan jo evt sende inn og bare se om det er noe utslag.. virkningen er vel kanskje en stund i kroppen selvom det blir tett inntil forsøk?
 
Takk for svar! Kan sikkert være noe i det du sier[emoji5] kan jo evt sende inn og bare se om det er noe utslag.. virkningen er vel kanskje en stund i kroppen selvom det blir tett inntil forsøk?
Ja, det er jo bare å sende inn :) Det er jo ingen fasitsvar heller på dette da, kan jo virke fort hos noen også :)
 
Takk for svar! Kan sikkert være noe i det du sier[emoji5] kan jo evt sende inn og bare se om det er noe utslag.. virkningen er vel kanskje en stund i kroppen selvom det blir tett inntil forsøk?
Jeg tok vel kur litt over en mnd før jeg starta på det siste forsøket, og jeg hadde 50 dager med nesespray og etterhvert sprøyter før uttak[emoji4] Og effekten var gull her[emoji7]
 
Jeg tok vel kur litt over en mnd før jeg starta på det siste forsøket, og jeg hadde 50 dager med nesespray og etterhvert sprøyter før uttak[emoji4] Og effekten var gull her[emoji7]

Håper jo nesten at det gir utslag, slik at vi kanskje kan få noen svar på hvorfor ting går som det går[emoji20]
 
Håper jo nesten at det gir utslag, slik at vi kanskje kan få noen svar på hvorfor ting går som det går[emoji20]
Ja det var en lettelse å få utslag synes vi[emoji173]
 
Vi fikk utslag! Men ser ikke ut til at kuren hjalp her. Mannen fikk ikke bedre sædkvalitet[emoji51]Så ikke ALLTID det funker.
 
Hvor lang tid etter tok han sædprøve?
Avleverte prøve i forbindelse med forsøk 1,5 mnd etter kur var ferdig. Vet det skal gå 3 mnd. Men hører jo de som har fått bra kvalitet med D gang etter kuren[emoji15]
 
Brukte dere bare er vanlig urinprøve-glass som man kjøper på apoteket? Og avkjølt (ikke romtemperert) kokt vann?[emoji5]
 
Brukte dere bare er vanlig urinprøve-glass som man kjøper på apoteket? Og avkjølt (ikke romtemperert) kokt vann?[emoji5]

Ja [emoji5] Var hvertfall det jeg gjorde.
Men vannet var vel romtemperert. Kokte opp vann og lot det stå så det var romtemperert før jeg tok litt oppi glasset.
 
Ja [emoji5] Var hvertfall det jeg gjorde.
Men vannet var vel romtemperert. Kokte opp vann og lot det stå så det var romtemperert før jeg tok litt oppi glasset.

Takker[emoji3][emoji3] har jo ørten testglass hjemme, men tenker å kjøpe et nytt til dette[emoji12]

Sendte du mail til dem før du sendte prøven?
 
Takker[emoji3][emoji3] har jo ørten testglass hjemme, men tenker å kjøpe et nytt til dette[emoji12]

Sendte du mail til dem før du sendte prøven?

Ja, jeg sendte dem en email først med info om vår situasjon og at vi ønsket å sende en test og hvilken test. Fikk hyggelig svar på den om hva jeg måtte gjøre.
Så sendte jeg testen med samme emailen oppi mener jeg å huske. Det er en stund siden nå.
 
Ja, jeg sendte dem en email først med info om vår situasjon og at vi ønsket å sende en test og hvilken test. Fikk hyggelig svar på den om hva jeg måtte gjøre.
Så sendte jeg testen med samme emailen oppi mener jeg å huske. Det er en stund siden nå.

Takk[emoji5] da skal jeg sende dem en epost asap, fikk TR idag! Men slik jeg har forstått det så kan den jo tas og settes i kjøleskapet[emoji5]
 
Da har jeg sendt dem epost og fått svar, det gikk jo ekstremt raskt!! Skal sende imorra!

Ifht å sende biologisk materiale (ser det ligger et bilde i appen her). Holder det å skrive på esken : UN 3373, BIOLOGISK STOFF; KATEGORI B ? Eller må man si ifra på posten og få et klistremerke ellerno på?
 
Da har jeg sendt dem epost og fått svar, det gikk jo ekstremt raskt!! Skal sende imorra!

Ifht å sende biologisk materiale (ser det ligger et bilde i appen her). Holder det å skrive på esken : UN 3373, BIOLOGISK STOFF; KATEGORI B ? Eller må man si ifra på posten og få et klistremerke ellerno på?

Så bra!

Jeg sendte det som vanlig brev og skrev bare "specimen container" på den grønne lappen (men dette er mange år siden) .
Kanskje de andre damene her har mer peiling enn meg [emoji6]
 
Så bra!

Jeg sendte det som vanlig brev og skrev bare "specimen container" på den grønne lappen (men dette er mange år siden) .
Kanskje de andre damene her har mer peiling enn meg [emoji6]

Den grønne lappen? Fikk du den på posten?[emoji5]
 
Back
Topp