Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Hvis noen lurte på postgangen til Hellas, så tok det 8 dager fra min prøve ble sendt til de sendte mail om mottatt prøve :) sendte den på mandag og fikk mail i dag.

Ja, det lurte jeg egentlig veldig på! :) Mannen på postkontoret sa to til fem dager, men jeg syntes to dager hørtes veldig lite ut, selv om jeg håpet... Sende du den som brev eller pakke?
 
Ja, det lurte jeg egentlig veldig på! :) Mannen på postkontoret sa to til fem dager, men jeg syntes to dager hørtes veldig lite ut, selv om jeg håpet... Sende du den som brev eller pakke?

To dager var kanskje litt kort tid ja
Sendte det som vanlig brev uten sporing :)
 
Jeg er så glad for at dere deler erfaring her :) tror nok det skal sendes en prøve for min del også, om det blir nok et negativt forsøk!

Takk :)
 
Hvis noen lurte på postgangen til Hellas, så tok det 8 dager fra min prøve ble sendt til de sendte mail om mottatt prøve :) sendte den på mandag og fikk mail i dag.

Så flott at du skriver dette[emoji3] jeg sendte på fredag! Spent på når jeg får mail om at den er mottatt[emoji5]
 
Hvilken adresse brukte dere på betalingen i banken?

Glem det, det var et ikkeproblem :p Bare litt småstressa over å skulle betale så mye til fremmede utenlandske folk :laughing001
 
Last edited:
Fikk svar! Kjapp var de også :) Fikk tilbake at jeg har skjult klamydia og bacterial load. Det er helt sykt å bli letta for noe sånt :dance018
 
Fikk svar! Kjapp var de også :) Fikk tilbake at jeg har skjult klamydia og bacterial load. Det er helt sykt å bli letta for noe sånt :dance018

Jeg håper på samme svar, da er det faktisk noe vi kan gjøre!![emoji5]
 
Jeg håper på samme svar, da er det faktisk noe vi kan gjøre!![emoji5]

Ja, ikke sant? Det er håp i hengende snøre hvertfall. Syntes å huske at det var mannlig faktor hos dere også, så kanskje mannen din virkelig trenger en hestekur for å fart i sakene. Min mann har tette sædledere så er vel lite som kan hjelpe han, men det kan jo heldigvis hjelpe på en av oss. Krysser fingerene for deg :laughing001
 
Ja, ikke sant? Det er håp i hengende snøre hvertfall. Syntes å huske at det var mannlig faktor hos dere også, så kanskje mannen din virkelig trenger en hestekur for å fart i sakene. Min mann har tette sædledere så er vel lite som kan hjelpe han, men det kan jo heldigvis hjelpe på en av oss. Krysser fingerene for deg :laughing001

Mannlig faktor her ja, så håper på utslag slik at svømmerne får opp piffen litt[emoji23][emoji23] krysser fingrene deg også og lykke til med kur[emoji3]
 
Fikk svar! Kjapp var de også :) Fikk tilbake at jeg har skjult klamydia og bacterial load. Det er helt sykt å bli letta for noe sånt :dance018

Fikk du svar på tre dager? Det var raskt isåfall! Skjønner godt at du er lettet, for alt som man finner ut av og som kan fikses er jo helt supert! Håper vel egentlig at de finner noe på mine prøver også, og at det har vært hele problemet og at vi løser det med antibiotika.

Vil du skrive inn i denne tråden når du blir gravid, slik at vi andre ser hvor lang tid det tok for deg å bli gravid etter antibiotikakuren?
 
Fikk du svar på tre dager? Det var raskt isåfall! Skjønner godt at du er lettet, for alt som man finner ut av og som kan fikses er jo helt supert! Håper vel egentlig at de finner noe på mine prøver også, og at det har vært hele problemet og at vi løser det med antibiotika.

Vil du skrive inn i denne tråden når du blir gravid, slik at vi andre ser hvor lang tid det tok for deg å bli gravid etter antibiotikakuren?

Ja, ble også overraska over hvor kjapt det gikk! Jeg maila dem kvitteringa fra banken etter jeg hadde betalt så kunne ha no med det å gjøre? De skrev 5 arbeidsdager til meg i mailen. Ble først svææært overraska å så letta :)

Uheldigvis så skal vi ikke ha forsøk før tiiiidligst midten av desember men blir nok ikke før januar kan jeg tenke meg. Kan tenke meg at andre som har sendt inn nå har større sjangs til å rapportere om det funka før meg :)

Krysser fingrene at det fungerer for dere ❤
 
Ja, ble også overraska over hvor kjapt det gikk! Jeg maila dem kvitteringa fra banken etter jeg hadde betalt så kunne ha no med det å gjøre? De skrev 5 arbeidsdager til meg i mailen. Ble først svææært overraska å så letta :)

Uheldigvis så skal vi ikke ha forsøk før tiiiidligst midten av desember men blir nok ikke før januar kan jeg tenke meg. Kan tenke meg at andre som har sendt inn nå har større sjangs til å rapportere om det funka før meg :)

Krysser fingrene at det fungerer for dere [emoji173]

Knall at det gikk så fort!! Jeg venter på mail om at min er ankommet! Håper den er fremme snart! Sendte for 9 dager siden[emoji1303] har du fått resept på mail!? Ser det står at det koster 100 euro om man ikke er pasient ved klinikken?
 
Knall at det gikk så fort!! Jeg venter på mail om at min er ankommet! Håper den er fremme snart! Sendte for 9 dager siden[emoji1303] har du fått resept på mail!? Ser det står at det koster 100 euro om man ikke er pasient ved klinikken?
Jeg fikk resept uten å betale noe ekstra[emoji1][emoji4] Tror flere har fått resept uten å betale ekstra[emoji111]
 
Jeg fikk resept uten å betale noe ekstra[emoji1][emoji4] Tror flere har fått resept uten å betale ekstra[emoji111]

Hur bra[emoji1303][emoji3][emoji3][emoji3]
 
Knall at det gikk så fort!! Jeg venter på mail om at min er ankommet! Håper den er fremme snart! Sendte for 9 dager siden[emoji1303] har du fått resept på mail!? Ser det står at det koster 100 euro om man ikke er pasient ved klinikken?

Da hører du vel fra dem over helga regner jeg med :)

Fikk spørsmål om jeg trengte resept, svarte ja og fikk den på mail samme dag :) kosta ingenting :) tenkte litt på det samme men kom frem til at man sikkert kan spørre de om resept om man ikke har testa hos dem, og da koster det vel kanskje penger :)
 
Knall at det gikk så fort!! Jeg venter på mail om at min er ankommet! Håper den er fremme snart! Sendte for 9 dager siden[emoji1303] har du fått resept på mail!? Ser det står at det koster 100 euro om man ikke er pasient ved klinikken?

Lurer på om din prøve har kommet fram nå? Venter spent på mail selv...
 
Lurer på om din prøve har kommet fram nå? Venter spent på mail selv...

Neei, ikke kommet noe mail ennå! Utålmodig!! Men sendte den på en fredag, så kan jo hende den ikke ble sendt fra Norge før mandag! Det er i så fall en uke siden idag!!
 
Litt nysgjerrig på om dette er verdt å prøve etter 8 aborter på ett år.
Er i tenkeboksen.
 
Litt nysgjerrig på om dette er verdt å prøve etter 8 aborter på ett år.
Er i tenkeboksen.

Etter å ha lest her inne hvor mange som har blitt gravide etter kur, så ble det et enkelt valg for oss hvertfall! Jeg håper jeg får utslag slik at det kanskje er noe som kan gjøres!
 
Jeg skjønner at det er et eksemplar av sæden man sender når det gjelder menn, men hva slags prøve er det kvinnene sender?

Altså om jeg skal teste meg selv, hvordan foregår selve "prøvetakingen"?
 
Back
Topp