Er dere klare for mai?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er dere klare for hipp hipp hurra, hvitveis, norske flagg, is, pollen, mygg, ny topp 100 med nye flotte premier, tog, sang, glade barn, veps, grilling, vannmelon, edderkopper, solkrem, grønske på klærne og late dager i solen?

Jeg er klar!!! :D

(Dere kan alltids bruke denne tråden til å tippe på hvilken vogn og hvilke kriterier det blir for å vinne den i mai :p )
 
Enda en vogn altså?

Ikle helt klar for mai enda. Magen er blitt for stor for mange av klærne mine, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte for å fikse opp i det. Håper det blir varmt ute før høstjakken blir for trang også!
I mai skal broren min ha baby, så det blir veldig spennende...
 
Åh, jeg er SÅ klar for mai! Håper på masse sol og varme etter den lange, kalde vinteren. Ligger fortsatt litt snø her, men håper den er borte før mai starter. Nå må det bli grønt gress og blomster og utevær! :)

Blir det vogn i mai også altså? Har så utrolig lyst til å vinne en vogn siden vi skal ha baby i høst. :)
 
Ikke klar i det hele tatt, ser for meg at all gåingen blir et helvete med bekkenløsning :p Men men, må jo få luftet magen litt. Er vel derfor man har krykker?

Ellers hadde kanskje en Bugabooo Fox ikke vært dumt! Eller Babyzen yoyo+, den skulle jeg gjerne hatt! *drømme seg bort*
 
Og håper fødselsplakat fortsetter bli et innslag i topp 100 premiene - de er så nydelige!
 
Jeg er klar for sol is og festklær som fremhever gravidmagen :) og ikke minst å fortsette å holde liv i forumet :)
 
Jeg er såååå klar for mai og termin mnd min[emoji1316][emoji173]️. Herregud blir helt sjokkert over hvor fort de siste mnd har gått. Ja la oss alle få sol og varme nå og nyte våren for fult, vil gjerne ha noen fine sommer/vår dager før fødsel så jeg kan gjøre litt ute før den lille kommer[emoji295]️[emoji170][emoji171][emoji172].
Trur ikke jeg når noen kriterier neste mnd på topp 100, for da har jeg vel nok med det nye familiemedlemmet kommet(hvis ikke han holder seg inne til juni da[emoji23]) da trur jeg kriteriene blir høyere enn nå, men spent på vinnere denne mnd og hva man kan vinne neste[emoji1316][emoji170][emoji295]️
 
Nei [emoji85]

Skal føde i løpet av mai, så finnes ikke klar [emoji23]
Men har gjort klart antrekk til 17. Mai for alle andre enn meg selv da... og begynt å gjøre klart ute til planting og sånn, men ikke så mye mer enn det. Nattefrosten har nettopp gitt seg, så er mentalt et sted i slutten av mars [emoji849]

Håper på sykkelvogn i premie [emoji173]️
 
Ikke klar kjenner jeg, permisjonen med minstemann går alt for fort, kjenner pollensesonger er i gang allerede og hage/uteområdet trenger et løft i år[emoji20][emoji51]

Ellers tenker jeg at ny vogn hadde vært knall. Tipper på trailz[emoji23]
 
Dressen til gubben må renses
Bunaden min er ok
Bunad til minste er klar
Eldste har bunad blitt kjøpt inn men trenger sokker og sko
 
Jeg er IKKE klar for mai.
Har ikke noe, og ha på meg.
Har ikke kjøpt inn noe til barna.
Normalt er jeg ute i god tid, men IKKE denne gang. Er alt for mye annet som står i hodet mitt som må ordnes, bestilles, og betales først.

Jeg får høre med gubben, om han kan åpne lommeboken sin, og betale for noen nye antrekk. Han snakket om det tidligere i mnd...
 
Back
Topp