Er dere klare for mai?

Ikke klar for mai i det hele tatt [emoji54]
Mnd når storesøster blir 6 år og vi fortsatt ikke har lokale for barnebursdagen ferdig samt siste mnd i jobben da jeg begynner på et annet apotek 1.juni [emoji85]

Sier ja takk til babyzen yoyo da [emoji23] eventuelt tfk dot [emoji6] smisk smisk alt av triller som går som håndbagasje på fly [emoji6]
Også ville jeg helst vunnet den, hadde en av de kommet som premier skulle jeg blitt super aktiv igjen [emoji6]
 
Veldig klar for mai og ny måned! Enda et steg nærmere termin!:D
 
Ikke veldig klar. Mannen har invitert stort selskap til oss på 17. mai, også skal vi ha dåp 20. mai så her blir det nok å styre med. :nailbiting:
 
Er dere klare for hipp hipp hurra, hvitveis, norske flagg, is, pollen, mygg, ny topp 100 med nye flotte premier, tog, sang, glade barn, veps, grilling, vannmelon, edderkopper, solkrem, grønske på klærne og late dager i solen?

Jeg er klar!!! :D

(Dere kan alltids bruke denne tråden til å tippe på hvilken vogn og hvilke kriterier det blir for å vinne den i mai :p )
Wow! Ennå en vogn :) så gøy :)
 
Gjetninger på sånne små vogner er ikke tilbakevist. Så jeg tipper fortsatt på en sånn. Reisevogn av et slag. :)

Zapp ? Yoyo? Andre forslag?
 
Gjetninger på sånne små vogner er ikke tilbakevist. Så jeg tipper fortsatt på en sånn. Reisevogn av et slag. :)

Zapp ? Yoyo? Andre forslag?

Er jo haugevis av sånne småvogner om dagen, er visst det nye det nå[emoji23][emoji23]
 
Tja, praktisk på noen måter, elendig på andre, ingen av disse trillene kan skryte på seg gid trillekomfort og god demping[emoji23]
Det er stort sett sant men det varierer litt. Og også behovet

Vi har f.eks ei på 2,5 til sommeren. I fjor hadde vi med emmaljungaen til henne, men vi har en zapp xtra som jeg vurderer å ta i stedet i år. Hun bruker ikke mye vogn, men på dager med mye trasking, enten det blir Legoland, dyreparken, hunderfossen eller dager med "sightseeing og shopping" (vi snakker stort sett Gjøvik eller Lillehammer altså, bare jeg som må gjøre noe annet enn å besøke svigers noen dager...) er det greit å kunne trille henne litt. Og likevel ikke dra med emmaljungaen... Men hun går noe, bæres noe, trilles noe

Så da er ikke superkomfort det viktige. Som vanlig vogn er det selvsagt helt anderledes
 
Jeg håper egentlig en sånn familie planlegger tavle som man kan feste på kjøleskapet kunne vært premie engang. Det er vel noe her alle kunne trengt.
 
Jeg er klar for å jobbe 4 av 5 helligdager[emoji23][emoji383]
Mindre klar for 17 Mai. Skal være i komité
 
Back
Topp