Er alt klart til fødsel?

Vi er vel stort sett klar her i hus, venter bare på bedside criben jeg fant ut jeg trengte i helga og dermed også noen mindre madrasstrekk enn de vi har til sprinkelsenga :) Jeg føler meg mentalt klar også, prøver å være åpen siden jeg ikke aner hva jeg går til, men er jo kjempespent på det hele! :love017

Lurer litt på hva som foregår i samboers hode, han tar ting med klinkende ro. Fatter han ikke, jeg er så utålmodig at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg selv de neste to ukene :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Kjøpte bedside crib denne gang jeg også. Jeg kjøpt vår fra babybay. Veldig spent. Den er nå klar til bruk. Legger først på sengetøy redd før ks:happy: Det kommer til å bli en helt sinnsykt stor opplevelse. Synes min første fødsel var så fin, selvom den var lang. 36 timer, men så verdt det når man får den lille på brystet:Heartred største forelskelsen du kan tenke deg:love7 hehe, pappaene skjønner det som regel først når fødsel er igang. Han prøver nok å være rolig for din del:hilarious::happy:
 
Langt ifra klar... ikke kjøpt bilstol,apotekvarer, bleier, enda en babysitter.. har ikke lakt klærne i stellekommoden, ikke pakket noen fødebag... ikke montert sammen tilbehøret til vugga ... å aaaaner ikke hvor babyen skal ligge på dagtid uten att mini på 15 mnd har tilgang til han:rolleyes:
Psykisk er den ene værre enn den andre her i huset:hilarious:

Du kan jo bestille over nettet, da? Komplett apotek kan du handle stelleprodukter til både mor og barn:) babycall fra jollyroom, babybanden mener jeg faktisk har salg på bilstoler nå? Eller babyshop. Hahaha, fødebagen må du igang med da, mor:hilarious: iallefall begynne på den:rolleyes: kanskje noe i høyden å ha babyen i, slik ikke storebror på 15 mnd " får tak i han":hilarious: Det skal nok ordne seg, kjære du:Heartred Ta en ting av gangen og kryss av på lista når det er gjort:wav
 
Skulle pakke i den i dag, men ble så dårlig humør av den tanna at det ikke skjer på noen dager :/

Æsj ja, den ser jeg ass:arghh:
Kjipt det måtte skje igjen også akkurat nå:sour: Pakk fødebagen når det dustetannlege besøket er unnagjort:sorry:*klemmepå*:Heartred
 
Alt er klart... er også super klar selv..Venter bare på at ting skal skje.. :/ utålmodig nå... 6 dager til temin

Ikke lenge i igjen til termin nå:D Skjønner godt du er utålmodig:p Snart har du lille bebis i armene dine og ikke i magen:love7 Har du noen tegn på fødsel?
 
Ikke lenge i igjen til termin nå:D Skjønner godt du er utålmodig:p Snart har du lille bebis i armene dine og ikke i magen:love7 Har du noen tegn på fødsel?
Fikk akkurat løs mage igjen.. og har drevet å hatt noen sånne kynnere som strammere magen helt mot midten de siste 45Minuttene.. roet seg litt når jeg fikk gått på do..men lurer litt på om dette kan være noe .... ( mulig at jeg håper for mye og kjenner på alt mulig..)
Alle de andre ungene har kommet til verden i uke 39+4/5,.. og jeg er jo 39+4 i morgen.. Så det hadde jo passet fint om det var sånn kroppen min funket :)
 
Fikk akkurat løs mage igjen.. og har drevet å hatt noen sånne kynnere som strammere magen helt mot midten de siste 45Minuttene.. roet seg litt når jeg fikk gått på do..men lurer litt på om dette kan være noe .... ( mulig at jeg håper for mye og kjenner på alt mulig..)
Alle de andre ungene har kommet til verden i uke 39+4/5,.. og jeg er jo 39+4 i morgen.. Så det hadde jo passet fint om det var sånn kroppen min funket :)

Det hadde jo vært litt artig om det skjedde akkurat som de andre gangene:D er jo ikke akkurat uvanlig at man får diaré før fødsel setter igang. Og de sammentrekningene dine høres jo litt mistenksomme ut:happy::angelic: Har dog hatt noe ala det samme i snart 4 uker nå:hungover::hilarious: men så igen er du rett ved termin, det ekke jeg:hilarious: masse lykke til, håper du går i fødsel:Heartred
 
Det hadde jo vært litt artig om det skjedde akkurat som de andre gangene:D er jo ikke akkurat uvanlig at man får diaré før fødsel setter igang. Og de sammentrekningene dine høres jo litt mistenksomme ut:happy::angelic: Har dog hatt noe ala det samme i snart 4 uker nå:hungover::hilarious: men så igen er du rett ved termin, det ekke jeg:hilarious: masse lykke til, håper du går i fødsel:Heartred
Roer seg ned når jeg nå har lagt meg... Fikk til litt kos med mannen, så får se om det hjelper litt på :)
 
Hahaha, ja burde nok absolutt pakke fødebagen snart:hilarious: Ikke sikkert den lille i magen drøyer så veldig mye lenger før h*n har tenkt seg ut, brått så skjer det:D:p Herlig med hjelp fra pappen i huset som ordner til lille kommer:Heartred Sånt setter vi damer pris på:love7

Tror virkelig ikke denne her kommer ut frivillig:laughing002 jm i dag så spent på hva hun sier, men nå var far i huset så stresset så har lovd og pakke en bag og ha stående:laughing002 tror nok ikke jeg kommer til og tro at fødselen er i gang når det skjer heller, lille er nok like sta som mamman dessverre:laughing025 har du lenge til termin du nå?
 
Æsj ja, den ser jeg ass:arghh:
Kjipt det måtte skje igjen også akkurat nå:sour: Pakk fødebagen når det dustetannlege besøket er unnagjort:sorry:*klemmepå*:Heartred
Takk! Har mentalt pakket da. Så om det skjer noe får jeg pakke mens jeg venter på barnevakta/mannen hjem fra jobb. :)
 
Du kan jo bestille over nettet, da? Komplett apotek kan du handle stelleprodukter til både mor og barn:) babycall fra jollyroom, babybanden mener jeg faktisk har salg på bilstoler nå? Eller babyshop. Hahaha, fødebagen må du igang med da, mor:hilarious: iallefall begynne på den:rolleyes: kanskje noe i høyden å ha babyen i, slik ikke storebror på 15 mnd " får tak i han":hilarious: Det skal nok ordne seg, kjære du:Heartred Ta en ting av gangen og kryss av på lista når det er gjort:wav
Ja det blir nok noen bestillinger :) komplettapotek er mye brukt her i huset ,fantastiske tilbud som passer store å små titt å ofte:)
Ja noe må henge fra taket rett å slett,HØYT:hilarious:
 
Ja det blir nok noen bestillinger :) komplettapotek er mye brukt her i huset ,fantastiske tilbud som passer store å små titt å ofte:)
Ja noe må henge fra taket rett å slett,HØYT:hilarious:

Hva med Leander vugge eller lekegrind der madrassen er høyere oppe?:) Komplettapotek er genialt for store og små! Flott man slipper å dra ut, men heller får det hjem på posten;)
 
Ja det blir nok noen bestillinger :) komplettapotek er mye brukt her i huset ,fantastiske tilbud som passer store å små titt å ofte:)
Ja noe må henge fra taket rett å slett,HØYT:hilarious:
Forresten 40% på bilstoler på babyshop nå:D
 
Tror virkelig ikke denne her kommer ut frivillig:laughing002 jm i dag så spent på hva hun sier, men nå var far i huset så stresset så har lovd og pakke en bag og ha stående:laughing002 tror nok ikke jeg kommer til og tro at fødselen er i gang når det skjer heller, lille er nok like sta som mamman dessverre:laughing025 har du lenge til termin du nå?

Hahaha, da har minien noe å smelte på da vettu:D Her er både mor og far stae:hilarious: Håper det skjer noe snart, blir lei og utålmodig på slutten:sour: her har jeg 20 dager igjen til ks, som er den 19.november. men har så mye mensensmerter, nedpress og sammentrekninger! Hatt den i 3-4 uker nå!
 
Takk! Har mentalt pakket da. Så om det skjer noe får jeg pakke mens jeg venter på barnevakta/mannen hjem fra jobb. :)

Det er bra da, så vet du hva du skal ha med deg:hilarious::joyful: Det gjør jo selve pakkejobben en del lettere:p
 
Hva med Leander vugge eller lekegrind der madrassen er høyere oppe?:) Komplettapotek er genialt for store og små! Flott man slipper å dra ut, men heller får det hjem på posten;)
Ja jeg har sett på en sånn hengevugge som jeg mener heter byssanlull,eller noe sånt som bare henger i ett tøu fra taket,den såg helt grei ut:) jeg synes det er pyton å kjøpe ting på apotekene her ,så ALT jeg forutser at vi trenger (kremer,smertestillende,salver,plaster, alt av hygieneartikkler, tester, osv) bestiller jeg derifra :)
 
Ser dette ja:D vi har en recaro privia etter minstemann,men jeg synes den står så domt i bilen vår... er så domt når man ikke har butikk i nærheten å kan prøve hvordan stolene passer i bilen:)

Ser jo den at du helst vil prøve det først da, men da evt bruk det dere har ifra før?:) Men dumt om det står dumt til i bilen og:sour: Vi bruker Besafe, vært fornøyd med det til de andre 3:Heartred
 
Back
Topp