Er alt klart til fødsel?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har dere alt i hus til den lille nå, jenter?:love7 Er dere mentalt klare til fødsel?:angelic:
Her er alt i hus til den lille. Fødebagen er også klar, må bare vaske morgenkåpen min:hilarious: Kjenner jeg gruer meg en del til pks, selvom jeg har vært gjennom det en gang før:oops:

Hvordan er det med mannen(eller medmor) i huset? Er han spent, nervøs eller kanskje begge deler?

Her har mannen gått inn i sin "redebyggingsmodus" og ommøblerer i stua og vinterstua, fordi vi skal ha opp vugge også finne ny plass til juletreet i år:laughing002 Og han vil absolutt pynte til jul før bebis kommer(vi pleier å pynte den 29.november på bursdagen til mellemstesnupp, men siden jeg skal ha ks den 19. Nov mener mannen det skal gjøres før:confused004) Merker godt han er merkbart mer stresset, ja:happy119

Nå er det uansett ikke lenge igjen til November og fødsler som kommer som perler på en snor:happy: Gleder meg masse til fødselsoppdateringer, fødselshistorier og (kanskje) bilder av de små:Heartred
 
Troooor alt er klart[emoji28] mangler bare å få sengen flyttet inn på rommet. Om jeg er mentalt klar til fødsel[emoji848]hmm. Jeg er i alle fall klar til å få han ut, men som førstegangsfødene aner jeg ikke hva jeg går til[emoji87] men gleder meg egentlig til hele opplevelsen og og å bli ferdig med å ruge.. er så sliten å tung i kroppen. Bare 2 uker og to dager igjen til termin[emoji28]

Gubben her hjemme er vel hakket mer stresset enn vanlig ja[emoji87] alt skal være klart og gjort. Men han gleder seg veldig mye til å bli pappa å møte den lille[emoji173]️
 
Her er det ikke klart. :banghead:Men klart nok til at ungen kan komme. :happy:Må vel få pakket fødebaggen snart nå...:angelic:
 
Alt er klart nå ja:) Venter bare på mosekurven vi bestilte på fredag, regner med den kommer iløpet uka:) Vi var egentlig ferdig med å handle til den lille, men fant ut at vi måtte ha en plass å legge den lille når vi skal sitte på TV stua, så da har vi soveplass i alle 3 etasjer:D

Baggen som jeg skal ha med på føden har stått klar lenge nå, mangler bare toalettsaker som jeg bruker daglig:D

Har begynt å grue med skikkelig til planlagt keisersnittet, er jo bare 1 uke til nå:oops::D
Mannen i huset er også skikkelig nervøs nå.

Jeg og gleder meg til fødselsoppdateringer og historier og til å fortelle min opplevelse og vise bilde av nurket mitt :Heartblue:love7
 
Her er alt klart og det har det vært en god stund! Jeg har vært hjemme i sv.penger siden uke 7, så har hatt gooood tid!!
 
Nei! Eller jo... eller... altså det er helt sikkert klart nok, men jeg føler ikke selv at alt er klart :wacky: har tatt ting veldig piano frem til nå. Permisjonen min startet offisielt på fredag å jeg kjenner at jeg begynner å stresse litt nå likevel ja :hilarious:
Er nummer to som kommer så burde jo vite hva jeg går til og hva som trengs, men kjenner at jeg ikke har helt kontrollen på ting. I tillegg jobber mannen vekke så om noe skulle skje i disse dager så må jeg komme meg til sykehuset selv, som er et godt stykke siden vi bor på bygda. Baby har fått instruks om å ikke komme tidlig :p
Hva som angår fødsel så har jeg vært gjennom det en gang før, men jeg har fortrengt 95% av fødselen og aner egentlig fint lite hva jeg går til. Sist var jeg full i influensa å fikk både anitibiotika, veske og febernedsettende intravenøst og ting tok veldig lang tid. Så jeg husker ikke så mye annet enn at vi var der på sjekk, ble sendt hjem, snudde i døra hjemme igjen, at jeg satt på en ball i dusjen på sykehuset, at epiduralen ble satt og at de sa hvilket kjønn det ble. Så jeg føler ikke jeg stiller så sterkt som andregangsfødende akkurat :sorry:
 
Her tror jeg det meste er klart, ihvertfall av det jeg kan komme på.:rolleyes: er vel alltid noe man glemmer, men tror vi skal overleve de første timene når vi kommer hjem.
Samboeren har et par ting å fikse, som strøm til lys på vaskerommet slik at vi kan ha en stelleplass nede også.
Ellers så er han veldig spent og gleder seg masse. :happy:
 
Regner med det meste er klart:laughing002 men har ingen tro på at lille kommer så selv om det er en uke til termin så regner jeg nesten med og være gravid ut året om det er opp til lille:signs017 men pappaen har montert stellebord, seng, vugge, og handlet inn bleier og jeg vet ikke hva så tror alt vi trenger og litt til er i hus:laughing001 pakke fødebagen kanskje;)
 
Ikke helt på stell dessverre. Har vel det meste i hus som baby trenger, men føler at står på hodet her. Ommøblering og bytting til nye møbler. Jaja, det blir nok bra til slutt. Bare vi kommer i orden så de som skal hjelpe meg å vaske her kommer til.
 
Vi er vel stort sett klar her i hus, venter bare på bedside criben jeg fant ut jeg trengte i helga og dermed også noen mindre madrasstrekk enn de vi har til sprinkelsenga :) Jeg føler meg mentalt klar også, prøver å være åpen siden jeg ikke aner hva jeg går til, men er jo kjempespent på det hele! :love017

Lurer litt på hva som foregår i samboers hode, han tar ting med klinkende ro. Fatter han ikke, jeg er så utålmodig at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg selv de neste to ukene :smiley-bounce012:smiley-bounce012
 
Langt ifra klar... ikke kjøpt bilstol,apotekvarer, bleier, enda en babysitter.. har ikke lakt klærne i stellekommoden, ikke pakket noen fødebag... ikke montert sammen tilbehøret til vugga ... å aaaaner ikke hvor babyen skal ligge på dagtid uten att mini på 15 mnd har tilgang til han:rolleyes:
Psykisk er den ene værre enn den andre her i huset:hilarious:
 
Troooor alt er klart[emoji28] mangler bare å få sengen flyttet inn på rommet. Om jeg er mentalt klar til fødsel[emoji848]hmm. Jeg er i alle fall klar til å få han ut, men som førstegangsfødene aner jeg ikke hva jeg går til[emoji87] men gleder meg egentlig til hele opplevelsen og og å bli ferdig med å ruge.. er så sliten å tung i kroppen. Bare 2 uker og to dager igjen til termin[emoji28]

Gubben her hjemme er vel hakket mer stresset enn vanlig ja[emoji87] alt skal være klart og gjort. Men han gleder seg veldig mye til å bli pappa å møte den lille[emoji173]️

Vanskelig å vite hva man går i møte når man er førstegangs, men blir en fantastisk opplevelse og den beste følelsen når du får den lille opp på brystet:Heartred Ikke lenge igjen til termin nå, så ja skje når som helst:)
 
Her er det ikke klart. :banghead:Men klart nok til at ungen kan komme. :happy:Må vel få pakket fødebaggen snart nå...:angelic:

Hahaha, kanskje greit å få pakket den nå, ja:hilarious::happy: Hvertfall begynne å pakke den;)
 
Alt er klart nå ja:) Venter bare på mosekurven vi bestilte på fredag, regner med den kommer iløpet uka:) Vi var egentlig ferdig med å handle til den lille, men fant ut at vi måtte ha en plass å legge den lille når vi skal sitte på TV stua, så da har vi soveplass i alle 3 etasjer:D

Baggen som jeg skal ha med på føden har stått klar lenge nå, mangler bare toalettsaker som jeg bruker daglig:D

Har begynt å grue med skikkelig til planlagt keisersnittet, er jo bare 1 uke til nå:oops::D
Mannen i huset er også skikkelig nervøs nå.

Jeg og gleder meg til fødselsoppdateringer og historier og til å fortelle min opplevelse og vise bilde av nurket mitt :Heartblue:love7

Mosekurven er såå fin:Heartred Hadde lyst på det jeg også, men vi har vugge vi kan bruke i stua, som min pappa laget til vår førstefødte:love7

Fødebagen er klar her også, må bare hive litt kremer og sminken min oppi der kvelden før ks:hilarious:

Er skikkelig nervøs før keisersnitt jeg også:nailbiting: Gruer meg masse, men gleder meg til det er over og jeg har lille bebis ved siden av meg:Heartred gleder meg til å lese fødselsoppdateringer og se bilder:love7
 
Her er alt klart og det har det vært en god stund! Jeg har vært hjemme i sv.penger siden uke 7, så har hatt gooood tid!!

Herlig når alt er i boks:wav
 
Nei! Eller jo... eller... altså det er helt sikkert klart nok, men jeg føler ikke selv at alt er klart :wacky: har tatt ting veldig piano frem til nå. Permisjonen min startet offisielt på fredag å jeg kjenner at jeg begynner å stresse litt nå likevel ja :hilarious:
Er nummer to som kommer så burde jo vite hva jeg går til og hva som trengs, men kjenner at jeg ikke har helt kontrollen på ting. I tillegg jobber mannen vekke så om noe skulle skje i disse dager så må jeg komme meg til sykehuset selv, som er et godt stykke siden vi bor på bygda. Baby har fått instruks om å ikke komme tidlig :p
Hva som angår fødsel så har jeg vært gjennom det en gang før, men jeg har fortrengt 95% av fødselen og aner egentlig fint lite hva jeg går til. Sist var jeg full i influensa å fikk både anitibiotika, veske og febernedsettende intravenøst og ting tok veldig lang tid. Så jeg husker ikke så mye annet enn at vi var der på sjekk, ble sendt hjem, snudde i døra hjemme igjen, at jeg satt på en ball i dusjen på sykehuset, at epiduralen ble satt og at de sa hvilket kjønn det ble. Så jeg føler ikke jeg stiller så sterkt som andregangsfødende akkurat :sorry:

Ojjda, hørtes ut som en fæl omgang sist fødsel pga influensa, stakkars. Håper du får en fantastisk opplevelsen som du nå husker denne gang:Heartred Og håper da for Guds skyld pappaen får vært med på fødsel også:woot::)
 
Her tror jeg det meste er klart, ihvertfall av det jeg kan komme på.:rolleyes: er vel alltid noe man glemmer, men tror vi skal overleve de første timene når vi kommer hjem.
Samboeren har et par ting å fikse, som strøm til lys på vaskerommet slik at vi kan ha en stelleplass nede også.
Ellers så er han veldig spent og gleder seg masse. :happy:

Litt småting som skal fikses gjør jo ikke noe:) Det rekker man alltids;) Herlig når alt egentlig er klart og den lille bare kan komme når h*n har lyst:rolleyes:
 
Regner med det meste er klart:laughing002 men har ingen tro på at lille kommer så selv om det er en uke til termin så regner jeg nesten med og være gravid ut året om det er opp til lille:signs017 men pappaen har montert stellebord, seng, vugge, og handlet inn bleier og jeg vet ikke hva så tror alt vi trenger og litt til er i hus:laughing001 pakke fødebagen kanskje;)

Hahaha, ja burde nok absolutt pakke fødebagen snart:hilarious: Ikke sikkert den lille i magen drøyer så veldig mye lenger før h*n har tenkt seg ut, brått så skjer det:D:p Herlig med hjelp fra pappen i huset som ordner til lille kommer:Heartred Sånt setter vi damer pris på:love7
 
Ikke helt på stell dessverre. Har vel det meste i hus som baby trenger, men føler at står på hodet her. Ommøblering og bytting til nye møbler. Jaja, det blir nok bra til slutt. Bare vi kommer i orden så de som skal hjelpe meg å vaske her kommer til.

Nye møbler er jo digg da:D Alltid kult med noe nytt, men greit å få det på plass før bebis kommer:hilarious: Blir bra til slutt vettu:p har du lenge til termin?:rolleyes:
 
Back
Topp