Emilie’s dagbok ❤️

Jeg fikk ut 3 fine egg [emoji4] Så det var ei mye blidere Emilie som gikk fra klinikken enn den som kom. Etter to dårlige forsøk så var jeg ikke akkurat veldig optimistisk da jeg dukket opp på klinikken i dag [emoji86]. Så nå er jeg sykt glad og jeg håper at eggbertene deler seg som de skal og at jeg får ett eller to egg å ruge på[emoji4] De tar ingen sjanser denne gangen, så eggene blir befruktet med ICSI. Spent på telefon i morgen [emoji119]

Sender masse befruktningsstøv din veg.
Gratulerer med 3 flotte egg!!!!
 
Gratulerer med 3 fine egg:) Håper på full fest i varmeskapet i natt!
 
Gratulerer med 3 flotte egg! Sender masse baby-støv deres retning [emoji92][emoji8]
 
Gratulerer[emoji5][emoji5]
 
Gode nyheter foreløpig! Heier på de tre små egghåpene deres [emoji173]️

Sender masse befruktningsstøv din veg.
Gratulerer med 3 flotte egg!!!!

Gratulerer med 3 fine egg:) Håper på full fest i varmeskapet i natt!

Gratulerer med 3 flotte egg! Sender masse baby-støv deres retning [emoji92][emoji8]

Gratulerer[emoji5][emoji5]

Tusen takk [emoji4] Selv om det er bare tre egg så er jeg superfornøyd! Håper ett av disse eggene er gullegget [emoji119][emoji120] og at vi får en liten sommerskatt [emoji171] Ingenting jeg ønsker mer [emoji119]
 
Har ikke fått så veldig gode nyheter i dag. Av 3 egg så var ett egg umodent, mens de to andre fikk ICSI og av de to er det ett egg som har delt seg som normalt. Så luften gikk litt ut av meg i dag [emoji53] Dette løpet er tøft ass.. Fra å være oppe på en sky i går til å falle ned i en putt i dag.. fra positiv til negativ på ett blunk [emoji53] man kan ikke gjøre noe annet enn å håpe... håpe at dette er gullegget [emoji119][emoji120].
 
Har ikke fått så veldig gode nyheter i dag. Av 3 egg så var ett egg umodent, mens de to andre fikk ICSI og av de to er det ett egg som har delt seg som normalt. Så luften gikk litt ut av meg i dag [emoji53] Dette løpet er tøft ass.. Fra å være oppe på en sky i går til å falle ned i en putt i dag.. fra positiv til negativ på ett blunk [emoji53] man kan ikke gjøre noe annet enn å håpe... håpe at dette er gullegget [emoji119][emoji120].

Håper så inderlig at den seleksjonen som er gjort er det dere trenger og at gullegget blir baby[emoji177]
 
Har ikke fått så veldig gode nyheter i dag. Av 3 egg så var ett egg umodent, mens de to andre fikk ICSI og av de to er det ett egg som har delt seg som normalt. Så luften gikk litt ut av meg i dag [emoji53] Dette løpet er tøft ass.. Fra å være oppe på en sky i går til å falle ned i en putt i dag.. fra positiv til negativ på ett blunk [emoji53] man kan ikke gjøre noe annet enn å håpe... håpe at dette er gullegget [emoji119][emoji120].

Jeg har så lyst til å si: uff, så trist, men det blir så feil det også, for det er jo nettopp det: Tenk om dette er gullegget!!!

Mitt dårligste forsøk var det med 14 egg ut. Jeg fikk 5 befruktede egg med småen på forsøk nr to,og det var bare to som delte seg riktig. Ett ble fryst og ett 2- dagers gikk inn. Jeg gråt av skuffelse....to fattige egg liksom....Så fikk jeg positiv test og magen vokste frem til termin. Hvem skulle trodd det da?!
Jeg krysser alle fingre og tær for deg nå!

Dette må være gullegget ditt :flower
 
Har ikke fått så veldig gode nyheter i dag. Av 3 egg så var ett egg umodent, mens de to andre fikk ICSI og av de to er det ett egg som har delt seg som normalt. Så luften gikk litt ut av meg i dag [emoji53] Dette løpet er tøft ass.. Fra å være oppe på en sky i går til å falle ned i en putt i dag.. fra positiv til negativ på ett blunk [emoji53] man kan ikke gjøre noe annet enn å håpe... håpe at dette er gullegget [emoji119][emoji120].

Håper med deg! ❤️
 
Uff, forstår skuffelsen. Men det er bare ett gull-egg som skal til [emoji169] Det er flere her inne som har blitt gravide med kun ett egg i kurven. Ikke gi opp håpet helt enda [emoji8]
 
Håper virkelig det er gullegget [emoji173]️[emoji173]️ det fortjener du så inderlig.
 
Skjønner skuffelsen, men håper dette er gullegget[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Krysser alt som krysses kan for at dette er gullegget[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Vet hvor skuffende det er med dårlig uttelling.. Krysser alt for at nettopp dette egget er babyen som kommer til sommeren:)
 
Det trengs bare ett egg for at det skal bli baby - håper det er gullegget!:)
 
Liker ikke at det er stille her i dag.. Håper virkelig du ruger på et fint egg nå❤️
 
Håper du ruger nå jeg også[emoji173][emoji173]
 
Back
Topp