Emilie’s dagbok ❤️

Masse lykke til, håper det er få men gode egg på gang :)
 
Håper på gode egg for deg! [emoji92]
 
Bare to dager til 4. uttak. Begynner å bli drillet i prosessen nå [emoji86]. Kjenner at jeg fortsatt er redd for at hele forsøket går i dass fordi jeg blør fortsatt. Har liksom vært som en vanlig menstruasjon og jeg er derfor livredd for at slimhinnene har blitt tynnere(Var 7mm på torsdag). Så nå synes jeg virkelig at jeg kan slutte å blø. Kanskje ovitrellen som settes i kveld gjør susen ?
 
Hvorfor blør du da? Håper gullegget ligger og godgjør seg i eggstokken nå[emoji173]️
 
Hvorfor blør du da? Håper gullegget ligger og godgjør seg i eggstokken nå[emoji173]️

Det var visst fordi jeg begynte på progynova før sprøytene. Jeg gikk på progynova fra syklusdag 11 til 18 og begynte på sprøyter på syklusdag 19. Veldig rart og forvirrende at jeg blør synes jeg [emoji86].
 
Da er jeg klar for uttak i morgen [emoji4] håper virkelig at det er flere egg å hente ut denne gangen .
Har heldigvis sluttet å blø, så håper at slimhinnene ikke er blitt for tynne.
 
Da er jeg klar for uttak i morgen [emoji4] håper virkelig at det er flere egg å hente ut denne gangen .
Har heldigvis sluttet å blø, så håper at slimhinnene ikke er blitt for tynne.

Masse lykke til med uttak[emoji173]️[emoji173]️ krysser fingrene for mange fine gode egg[emoji7][emoji8]
 
Lykke til i morgen! :)
 
Lykke til med uttak i morgen! [emoji847][emoji92]
 
Masse lykke til i morgen.

Håper virkelig for deg. Måtte all hell og lykke slå til denne gangen.
Du er så tøff og modig! Det er vanskelig å gå på slik som du gjør, men du gjør det! Det skal du ta med deg. Du lar deg ikke enkelt knekke.
Nå må det betale seg syns jeg. Det fortjener du virkelig.
Syns du skal være stolt av deg selv.

Tvi, tvi! I morgen tenker jeg på deg!
 
Lykke til i morgen søta ❤️
 
Masse lykke til i morgen.

Håper virkelig for deg. Måtte all hell og lykke slå til denne gangen.
Du er så tøff og modig! Det er vanskelig å gå på slik som du gjør, men du gjør det! Det skal du ta med deg. Du lar deg ikke enkelt knekke.
Nå må det betale seg syns jeg. Det fortjener du virkelig.
Syns du skal være stolt av deg selv.

Tvi, tvi! I morgen tenker jeg på deg!

Gledeståre altså [emoji173]. Det er det fineste noen har sagt til meg på lenge[emoji171]. Tusen hjertelig takk for de fine og gode ordene [emoji8]. Herregud, jeg sitter faktisk å gråter her fordi jeg ble så rørt og fordi det er så rett det du skriver [emoji171]. Dette løpet er drittøft, men den dagen jeg kan kalle meg mamma er alt verdt det. Håper bare ikke det er så fryktelig lenge til [emoji173].
 
Gledeståre altså [emoji173]. Det er det fineste noen har sagt til meg på lenge[emoji171]. Tusen hjertelig takk for de fine og gode ordene [emoji8]. Herregud, jeg sitter faktisk å gråter her fordi jeg ble så rørt og fordi det er så rett det du skriver [emoji171]. Dette løpet er drittøft, men den dagen jeg kan kalle meg mamma er alt verdt det. Håper bare ikke det er så fryktelig lenge til [emoji173].

Nå håper jeg at du har fått gullegget ut! Skiiit i om det er mange eller ikke, det må bare være det rette :Heartbigred
 
Jeg fikk ut 3 fine egg [emoji4] Så det var ei mye blidere Emilie som gikk fra klinikken enn den som kom. Etter to dårlige forsøk så var jeg ikke akkurat veldig optimistisk da jeg dukket opp på klinikken i dag [emoji86]. Så nå er jeg sykt glad og jeg håper at eggbertene deler seg som de skal og at jeg får ett eller to egg å ruge på[emoji4] De tar ingen sjanser denne gangen, så eggene blir befruktet med ICSI. Spent på telefon i morgen [emoji119]
 
Jeg fikk ut 3 fine egg [emoji4] Så det var ei mye blidere Emilie som gikk fra klinikken enn den som kom. Etter to dårlige forsøk så var jeg ikke akkurat veldig optimistisk da jeg dukket opp på klinikken i dag [emoji86]. Så nå er jeg sykt glad og jeg håper at eggbertene deler seg som de skal og at jeg får ett eller to egg å ruge på[emoji4] De tar ingen sjanser denne gangen, så eggene blir befruktet med ICSI. Spent på telefon i morgen [emoji119]

Gode nyheter foreløpig! Heier på de tre små egghåpene deres ❤️
 
Back
Topp