ED hos maigaard :) flere?


Her har du oversikt over leger som sammarbeider med Maigaard:)
Tusen takk ❤️ var så heldig at han ene er sluttet i Tromsø og andre fikk jeg ikke tak i :p så nå må jeg forske litt videre :p Berit Aune er stengt idag itillegg.. åpner mandag. Så da får jeg prøve da ;) men tusen takk❤️
 
Nå er tante rød her og oppstart på synarela og progynova i dobbel dose hver morgen og kveld.. kan bli trøtte dager :p «bomull i ørene igjen» :p 12 dager på dette bare.
 
I ettermiddag har jeg hatt vanlige menskramper, men ingen blødning. Av og på, så stoppet det bare opp? Hmm. Har jeg heller ikke opplevd faktisk :) torsdag er det test dag, så da tar jeg testen jeg fikk hos maigaard :) ble litt bekymret over de «smertene», men mange får sånn tydeligvis tidlig i svangerskap, så det roet meg litt ned igjen ❤️
 
Har endret navnet litt her :) her venter jeg bare på mensen nå etter negativt forsøk der. Skal vente et par sykluser til neste innsett :)
 
så kjipt. Håper neste innsett går bedre❤️Kan jeg spørre hvordan opplevelsen på maigaard er ellers? Vi vurderer egg donasjon der selv nå.
Vi håper vi også. Må hente meg inn litt etter denne runden, men går overraskende bra. Opplevelsen er bedre enn forventet. Dem svarer på alt ganske raskt, får det man ber om og så er dem veeeeldig flink mtp innsetting og den biten der :) jeg er ekstremt glad for vi valgte noen vi forstår også. Kan nok bli en stor prøvelse om det er andre språk tror jeg :p er bare synd vi må gjennom hele greia igjen med scanning (ultralyd av slimhinna) og medisiner :p når tenker dere da sånn muligens? :)
 
Vi håper vi også. Må hente meg inn litt etter denne runden, men går overraskende bra. Opplevelsen er bedre enn forventet. Dem svarer på alt ganske raskt, får det man ber om og så er dem veeeeldig flink mtp innsetting og den biten der :) jeg er ekstremt glad for vi valgte noen vi forstår også. Kan nok bli en stor prøvelse om det er andre språk tror jeg :p er bare synd vi må gjennom hele greia igjen med scanning (ultralyd av slimhinna) og medisiner :p når tenker dere da sånn muligens? :)
Så godt å høre at du har hatt gode opplevelser der Vi er jo litt utålmodige nå, etter 4 runder med IVF uten suksess, så tenker at vi vil komme igang så fort som mulig. Må bare bestemme oss for hvilken klinikk og evnt Norge vs Danmark.
 
Så godt å høre at du har hatt gode opplevelser der Vi er jo litt utålmodige nå, etter 4 runder med IVF uten suksess, så tenker at vi vil komme igang så fort som mulig. Må bare bestemme oss for hvilken klinikk og evnt Norge vs Danmark.
Vi hadde 6 runder med stimulering med bare ett innsett pr forsøk og ingen på frys.. så føler med deg <3 ja, man må jo føle litt på magefølelsen hva som blir rett mtp klinikk osv :) vi var veldig frem og tilbake på Spania og Danmark pluss litt medicus :p så havnet vi på maigaard.
 
Da har jeg fått antibiotika mot bakteriell vaginose. Så nå skal jeg vente til nermere oppstart med å ta det. Eventuelt mens jeg tar hormoner :) vurderer enda biopsi av livmor for å sjekke om det er noe betennelser osv :)
 
Da har jeg fått antibiotika mot bakteriell vaginose. Så nå skal jeg vente til nermere oppstart med å ta det. Eventuelt mens jeg tar hormoner :) vurderer enda biopsi av livmor for å sjekke om det er noe betennelser osv :)
Hvordan går det med deg? Nå er søket etter donor igang for oss også, har blitt forespeilet 2-4 mnd
 
Back
Topp