Ebay-kjøp?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Noen som har funnet noen gode kjøp på ebay?
Enten noe de vil kjøpe, kunne tenke seg eller.. Bare synes så kult ut?
Til mor og baby da.

Legg med link og beskrivelse av hva det er :)
 
hmm.. ikke kjøpt noe på ebay dessverre. men jeg syns det er så vanskelig å handle derfra. tar lang tid også er det så mange som selger samme greia til forskjellige priser og frakt. burde tatt et ebay kurs, er jo så mye fint der!
 
hmm.. ikke kjøpt noe på ebay dessverre. men jeg syns det er så vanskelig å handle derfra. tar lang tid også er det så mange som selger samme greia til forskjellige priser og frakt. burde tatt et ebay kurs, er jo så mye fint der!
Tjæ. Man må bare passe på å lese beskrivelsen og velge brukere med høy prosent (over 98%).
Fra England tar det gjerne ikke så lang tid.. Men fra kina tar det jo 2-4 uker [emoji14]
 
Eg kjøper mye fra ebay men når eg blei gravid sist gong fikk jeg høre om appen mama så har helt gått over til den når det gjelder ting til snuppa mi :)
 
Husk for all del å gå opp noen størrelser :) hu mi må opp i str 100 på ebay nå å bruker 74/80 norske størrelser
 
Husk for all del å gå opp noen størrelser :) hu mi må opp i str 100 på ebay nå å bruker 74/80 norske størrelser
Kommer ofte an på klærne da.. De kjolene jeg kjøper til jenta på 7, passer meeer enn bra nok. Men der står det jo "6-7 Y" - men 140 i lappen, f.eks.
Kjøper gjerne 3-6 mnd (eller 0-9 mnd på den over her), i håp om at de passer ved fødsel. Får sammenligne med det jeg har allerede og skrive str med tusj inni [emoji14]
 
65b48e331e8c5bc07f0d11e9ad87b463.jpg


http://www.ebay.com/itm/121742042870

Kom i posten for ei uke siden eller så. De var sååå myke og gode, gleder meg til å teste dem skikkelig!
 
Hvordan er denne i str?
Hva bruker du til vanlig å hva bestilte du?
Trenger ikke svare om du syns det er for personlig! [emoji5]
Bare jeg som syns den så god ut,men er så vanskelig med Kokstad str [emoji6]

Skal vi see.. Den der passet greit i alle fall. Det står et sånt "skjema" på description, så jeg prøvde følge det. Bestilte vel M, bruker 70F til vanlig (.. Men er sikkert blitt mer 75E [emoji23])
 
Skal vi see.. Den der passet greit i alle fall. Det står et sånt "skjema" på description, så jeg prøvde følge det. Bestilte vel M, bruker 70F til vanlig (.. Men er sikkert blitt mer 75E [emoji23])
Takk, da kan jeg jo ha et håp om at xl passer [emoji4] hadda 85g, men er på H nå..[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp