Ebay-kjøp?

Ja, sikkert noen andre som kan få den om den ikke passer. [emoji6]
Ja det husker jeg fra sist [emoji16]
Ser at det er et annet skjema der nå enn da jeg sjekket.. hm..
Jaja.. den passet i alle fall i M, til meg med 70F.
 
Har du den? Er den veldig stretchy altså? Kjøpt i større str enn du ellers ville brukt da?
Dette er fra England, kjøpte bare i normal størrelse. Den er veldig stretchy! Veldig deilig kjole. Jeg kan ikke kjøpe "vanlige kjoler", pga bryst-str min. Jeg passer ikke i normale kjoler kjøpt på f.eks vero moda eller så, så måtte finne noe med stretch.. Og denne falt jeg helt for. Har to stk, bestilte det som er tilnærmet M eller L i våre størrelser.
Kan også fint brette ut puppene ved behov, men det er heller ikke sånn at de faller ut utenom [emoji14]
 
6a5b769c813e5d6bd661789f5fd2c48f.jpg


Se hva som lå i postkassen i dag! Bestilte i str 0-6 mnd og på lappen står det 70. Syns den virker stor, men orker ikke å gå og sammenligne med de bodyene jeg allerede har [emoji2]
 
6a5b769c813e5d6bd661789f5fd2c48f.jpg


Se hva som lå i postkassen i dag! Bestilte i str 0-6 mnd og på lappen står det 70. Syns den virker stor, men orker ikke å gå og sammenligne med de bodyene jeg allerede har [emoji2]
Den er såå søøt..!
 
Jeg har bestilt noen slike[emoji1]
https://www.ebay.com/itm/232084373396
Kjekke for å unngå at de små klorer seg opp så mye og holder dem varme på hendene om natta[emoji4]
Hadde mange slike til de 2 jeg har fra før, men de er så bittesmå at de fleste ble borte.
 
Vet du hvordan den ser ut irl? Vurderte noe sånt til jul [emoji7]

Har ingen aning om hvordan den er irl... Men håper den er fin. :) Venter med å bestille den til jeg vet hvor stor Påsan er...
 
Back
Topp