dumidalia drømmer og dokumenterer =)

dumidalia

Gift med forumet
fant ut at det kanskje var på tide med en dagbok nå, etter å ha holdt til her inne i ett års tid..
det er jo først nå det faktisk skjer noe!

kan jo presentere meg først, jeg er 23 år fra høye nord, gift med gubbekailln som er 32. jeg studerer og jobber i barnehage og pu-bolig, og mannen jobber i butikk. vi giftet oss sommeren -05 og startet prøvingen da.
fikk konstatert pcos i november -05 og hadde 4 pergokurer fra sept -06 til april -07. i oktober -07 sendte vi søknaden til IVF-avdelingen ved UNN, Tromsø og var på forsamtale i mai-08. der ble vi forespeilet oppstart med ivf før utgangen av 08, men nå blir det en runde med kontrollert stimulering.

vi har fått medisinene i posten og venter bare på mens, så er vi igang!
er ufattelig spent og smånervøs...[:D]
 
Hey, enda en dagbok. Så kos.
Deilig å ha ett sted å skrive ned tasnker og følelser. Blir en 
del av dem oppi alt dette.
 
Ønsker deg masse lykke til.
Skal bli spennende å følge deg på din ferd mot en spire.
 
STor klem.
 
Velkommen som dagbok skriver[:)]
 
Jeg skal følge med deg på ferden mot en spire i magen!
 
Masse lykke til med kommendes forsøk[:)]
 
Enda ei dagbok[:)] Velkommen til dagbokgjengen[;)]

Er godt å ha ein plass å skriva ned alt ein tenker på, og få organisert litt midt i alt som skjer.

Tenk no er du snart i gong! Håpa da e detta som skal til for at spira sitter, og at du slepper ivf.

Blir kjekt å følga deg vidare[:)][:)][:)]
 
takk for alle hilsener =)
nå sitter jeg og ser på beat for beat, da er det helg i heimen!
God helg til alle[:D]
 
ferdig på jobb! og 23 timer fri[:D]
skal på seinvakt i morgen igjen. heldigvis er det gode penger å tjene i helgene.[:)]

ellers venter jeg fremdeles spent.. håper tanta dukker opp snart slik at vi kan komme i gang. sånn rent praktisk hadde det vært best om hun kom før 15. oktober, men det tviler jeg i grunn for.