Du vet du er gravid når...

Når man skjeller ut kommune, brøytemannskap og alle andre mann kan komme på mens man kjører på en dårlig måket vei :mad::mad: hissig om dagen ja :oops:
 
Når du ikke tør å stå opp av senga for du er så kvalm og garantert kommer til å spy om man står opp!
 
Når du sitter med bilvinduet åpent selv om det er kuldegrader ute, bare for å slippe kaffelukta fra koppen til gubben.. [emoji85]
 
Når gubben ser på deg og spør om du har sovet på sofaen? Og så retter litt på håret ditt mens du svarer «Nei. Kommer rett fra jobb..». Da begynner han og le og sier «Du ser nemlig litt sånn ut som en dass... Håper du ikke hadde mange klienter i dag...» [emoji23][emoji23]
Håret har tydeligvis stått litt til alle kanter og ingen er tøff nok til å si det. [emoji43]
 
....når du spyr som en gris MENS du kjører til jobb fordi du slumra så lenge at du ikke har tid til å stoppe[emoji85] Greit med store pupper i sånne tilfeller, så spyposen har et sted å hvile... New kind of walk of shame: Fra bilen til søpla med spyposen over en parkeringsplass full av folk [emoji12]
 
....når du spyr som en gris MENS du kjører til jobb fordi du slumra så lenge at du ikke har tid til å stoppe[emoji85] Greit med store pupper i sånne tilfeller, så spyposen har et sted å hvile... New kind of walk of shame: Fra bilen til søpla med spyposen over en parkeringsplass full av folk [emoji12]

Åh den kjenner jeg til!! I første svangerskap måtte jeg stoppe 3 ganger på vei til jobb for å spy. Og det er bare 2 mil til jobb. [emoji592]
 
Åh den kjenner jeg til!! I første svangerskap måtte jeg stoppe 3 ganger på vei til jobb for å spy. Og det er bare 2 mil til jobb. [emoji592]

Jeg har bare 6 minutter til jobb, så det pleier vanligvis å gå bra hvis jeg får spydd ferdig før jeg drar, men kjente fort at jeg tydeligvis ikke hadde fått gjort det i dag. Hadde heldigvis spypose i baksetet (første gangen jeg har vært glad for at dattera blir bilsyk), så jeg la den under haka og spøy omtrent konstant i de 6 minuttene jeg kjørte... Får planlegge litt bedre i morra
 
Back
Topp