Du vet du er gravid når...

En til!!

... når du tilter i vinkel fordi samboeren ikke orket å stå i køen for å ta med mcfriesen du craver! VRÆÆÆL!
 
Haha! Jeg kan ikke annet enn å le av meg selv. Da jeg planla middag i dag tidlig cravet jeg så sykt Kapteinens fylte. Nå når jeg lager det brekker jeg meg bare av synet og skjønner ikke hvordan jeg skal holde masken for resten av familien. [emoji23][emoji23][emoji40]
 
Haha! Jeg kan ikke annet enn å le av meg selv. Da jeg planla middag i dag tidlig cravet jeg så sykt Kapteinens fylte. Nå når jeg lager det brekker jeg meg bare av synet og skjønner ikke hvordan jeg skal holde masken for resten av familien. [emoji23][emoji23][emoji40]

[emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji85]
 
Du blir sint av å se snø ute :smiley-bounce022 jeg er kald nok fra før!:mad:
 
.. du går å kjenner etter symptomer hele dagen. Har noen forsvunnet? Har noen nye dukker opp? Var det sånn i går? :p
 
Hehehe.

Her er mine sikre tegn

Må tisse sykt ofte
Craver, tyrkisk pepper, appelsinjus, nudler og isbiter
 
Hehehe.

Her er mine sikre tegn

Må tisse sykt ofte
Craver, tyrkisk pepper, appelsinjus, nudler og isbiter
 
Oj.. appen tuller og det ble dobbelpost.
 
Her må jeg slenge på mer:D:p
Når du er sykt kvalm, og har egentlig ikke lyst på mat. Så får du brått lyst på favorittmaten din, lasagne, salat og foccaccia, alt hjemmelaget. Meeeen.... det tar så lang tid å lage, så når alt er ferdig er du alt for kvalm og har mistet all matlyst:yuck:
 
Når du er sikkelig tissetrengt men ikke orker å gå på do for endte gang [emoji31]
 
Når du får tårer i øynene når du kommer på at du ikke kan spise medium biff på 9mnd[emoji26][emoji23]
 
...du dytter i deg en bøtte ben&jerrys på under 10 min. Shit jeg er kvalm [emoji40][emoji40][emoji40]
 
...når du begynner å strigråte når langrennsjentene tar gull[emoji23][emoji23][emoji1189][emoji1189]
 
Back
Topp