Du vet du er gravid når...

Du vet du er gravid når alle duftlys i hus må bort, kvalme er en del av hverdagen og følelsen av å ha løpt et maraton hver dag. [emoji28][emoji85][emoji38]
 
Når du ikke klarer å konsentrere deg på jobb fordi du craver surkål
 
Når mannen skal i butikken å du ber han kjøpe med vannmelon, for du klarer ikke slutte å tenke på det. Og han kommer hjem uten, etter å ha vert i en butikk som egentlig skulle hatt, og du har bare lyst å kaste deg på gulvet å gråte!
 
Når du har byttet ut vinterdyna med et teppe og attpåtil sover med vinduet åpent.

Er evig takknemlig for at det er kaldt ute, vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette om våren blir varm :smiley-ashamed004
 
Mange artige! :) Selv var jeg ute å spiste med mannen igår, og bestilte ekstra pommes frittes til retten min (som egentlig ikke passer "naturlig" sammen med pommes frittes). Er konstant sugen på mat, uten å egentlig helt vite hva det er jeg "trenger"! :p:rolleyes:
 
Når tyngdekraften gjør at det kjennes ut som at puppene skal sprekke hver morgen når jeg står opp:wideyed:
 
... og dagen etter at man ikke kunne få nok av surkål, så er bare tanken på surkål nok til at man brekker seg og så craver man etter Grandiosa i stedet...

Jeg er sulten 24/7 - og pleier normalt å være litt småspist. Ny tilværelse [emoji2]
 
Det eneste som frister er rømme med eddik og sukker :hilarious:
 
Når du må ofre frisyren på jobb for hårstrikken må løse et viktigere problem:
576eed249007bb16be655f5855e40409.jpg
 
Når du har luktesansen til en vampyr. Jeg har aldri reflektert noe over at mose lukter noe særlig. Men skulle lage en oppsats til jul i dag. Og å bruke mose var uaktuelt for det luktet en blanding mellom spy og død!
 
Da du kjører til byn kl 20 om kvelden for du må ha ferske smulteringer. Men da du får tak i de så kommer de rett opp igjen [emoji85]
 
Hele Facebook feeden er full av reklame for babyprodukter - og du får tårer i øynene av å se på dem [emoji23]
 
Når du griner av alt, når du er sint, er sliten, trøtt, kvalm.. Jepp griner av absolutt alt
Kjenner meg veldig igjen [emoji23] Føler meg helt tullete [emoji85]
 
Du plutselig kan smake tyrkisk pepper i munnen før du har tenkt på det og plutselig får en sinnsykt craving på akkurat det!
 
mannen plutselig blir kjempe irriterende og du kjefter på han uten grunn.
For så å få veldig dårlig samvittighet og begynner å gråte [emoji85]
 
Back
Topp