Du vet du er gravid når...

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Syntes slike tråder er så artige. Her kan vi jo fylle inn litt av hvert!

Du vet du er gravid når du både ler og griner om en annen og er så svingende i humøret at du ikke husker hvilken følelse du egentlig hadde. Var jeg sur eller var jeg blid? :wideyed: Stakkars mann!
 
Cola man normalt elsker plutselig smaker kjempe rart[emoji26]
 
Du spiser pizza med ketchup og rømme på fordi det var det du hadde lyst på. [emoji85]
 
Du, som vanligvis er et matvrak og elsker all mat, ikke klarer å gå på en dagligvarebutikk en gang, og når du likevel sleper deg inn, bruker 15 minutter på å finne det i butikken som akkurat da er minst frastøtende

Var sånn fram til en uke før termin sist!! Håper ikke det varer like lenge denne gangen...

Føles som jeg har en slags spiseforstyrrelse
 
Når man saumfarer kjøleskapet og fryseren etter noe søtt og må gi tapt for en stakkarslig gulrot! [emoji23]
 
Du plutselig har 4 svære, vonde hormonkviser på haka!:eek::wacky::mad:
 
... må sjekke papiret etter dobesøk :rolleyes:, og det skjer mange ganger hver dag.
 
Godt at vi er flere :laughing002

(Men må slutte med det! xsmile5)
 
Når man sjeldent spiser søtsaker til vanlig, men nå er raske karbohydrater det eneste som frister[emoji28] Hilsen ho som hadde sjokopops til frokost i dag på første gang på sikkert 15 år[emoji85]
 
Du vet du er gravid når du er stuptrøtt HELE tiden[emoji42]

Du vet du er gravid når du ser på "Lego friends" med ungen din og begynner å gråte fordi du blir så rørt[emoji23]
 
Man vet man er gravid Når man ikke klarer å stå lenge oppreist uten å bli svimmel og kvalm :p
 
Du vet du er gravid når det å skrelle poteter har blitt like slitsomt som et maraton-løp [emoji28]
 
Så mange artige! Er jo en veldig spesiell tid dette, prøver å nyte og å ta alle rariteter med et smil :)

Du vet du er gravid når du går på toalettet minst to ganger etter at mannen er sovnet... Og at man gjerne rekker å bli sulten igjen før man sovner for kvelden. Endte opp med å spise på senga i tussmørket med mannen snorkende ved siden av. Da følte jeg meg litt gravid :joyful:
 
Back
Topp