Du vet du er gravid når...

Liker i utgangspunktet ikke liker tomat... Lagde bruschetta med masse tomat til kveldsmat... Da det var det eneste som «fristet» [emoji23]
 
Last edited:
Når du drikker en halv liter oboy for å klare og sove [emoji85][emoji85]

Og når du begynner og grine av at Karsten slår hul i hode [emoji85] (Karsten og Petra serien [emoji23])
 
Når du lager skjold med dynen mellom deg og samboer i frykt for å bli kvalm av morgenånden hans [emoji85]
 
du våkner klokken 03:00 og du MÅ ha en skive med brunost for å dempe sulten[emoji85]
 
Du vet du er gravid når du ikke lenger klarer å spise og drikke det du likte best før. Zero, kaffe, div kjøttvarer. Spent på om jeg får ned julemiddagen....
 
Når du sipper hver gang noen gråter på tv [emoji23]
 
Når du bare MÅÅÅ HAAAA gulost, noe du til vanlig kunne levd lykkelig uten :laughing002 Går til kjøleskapet ene og alene for å spise gulost. Mannen min bare ler og sier «spiser du ost igjen nå??»
 
Når du må felle noen tårer på bussen bare ved å tenke på en rørende scene i en film [emoji85]
 
Når du må felle noen tårer på bussen bare ved å tenke på en rørende scene i en film [emoji85]
Jeg sitter å sipper på bussen rett som det er nå, mye følelser som trigges av musikk, glad bussen min oftest er ganske tom [emoji23][emoji23]
 
Når det å ta på seg sokker defineres som tungt arbeid.
 
For ikke å snakke om sko som ikke kan tas på med skoskje eller bare smettes inn i. Pes :p
Jeg kjøpte meg et par sandaler med spenner, sånne du må tre i for å feste. #gravidfail [emoji85] mannen må hjelpe meg hver gang de skal på [emoji23]
 
Når du står opp flere netter på rad for å kjøle deg ned med Mr. Freeze.
 
Når du vurderer fram og tilbake om det VIRKELIG er HELT nødvendig å plukke opp det du mistet i gulvet, eller om det kan ligge til noen andre kommer og tar det opp...
 
Back
Topp