Du vet du er gravid når....

Når du må ut å spy av en av senene i the Dictator[emoji85]
 
... når du sovner under leggingen av storebror
 
... når du snakker om Brie daglig
 
Når du sitter å hylgråte av stjernekamp når de har hiphop fordi han Alexander var så utrolig flink til å rappe...
 
...når du ikke lengre kan planlegge middagsinnkjøp for en uke, fordi du vet aldri helt hvilken middag du har lyst på :wacky:
 
.... når noen driver kampsport inni magen på kvelden slik at det er umulig å sovne :p
(meget koselig da ❤️)
 
.... når noen driver kampsport inni magen på kvelden slik at det er umulig å sovne :p
(meget koselig da ❤️)
Haha, det superkoselig! Etter doturen rundt klokka 4 i natt så var det ei som gikk bajas i magen, det må ha vært saltoer, spark, og minst en eller to opptaksprøver for OL-troppen i turn :D
 
Haha, det superkoselig! Etter doturen rundt klokka 4 i natt så var det ei som gikk bajas i magen, det må ha vært saltoer, spark, og minst en eller to opptaksprøver for OL-troppen i turn :D

Veldig stas da ❤️
 
... når du har pakke på posten minst en gang i uka
 
... når du prøver å låse opp kontordøra på jobben med bilnøklene og ikke skjønner hvorfor du ikke hører lyden av dører som låser seg opp :p
 
Når du nesten begynner å grine på fiskebutikken fordi de er tomme for koljekaker og du ville gjerne ha koljekaker. [emoji23]
 
Glemmer noe når du henter i barnehagen.. Hver dag.. Én ting, men forskjellig ting, hver dag[emoji85] Fått med meg frøkna hver dag da[emoji108]
 
Når det føles som hendene og føttene dine brenner, så varme de er. Mens du alltid har vært tidenes frysepinne med hender/føtter som isklumper..

En av de store fordelene spør du meg :D Nå forstår jeg endelig hvordan mer «normalt» tempererte mennesker har det! :)
 
... når du legger deg igjen etter frokost og ender opp med å sove tre timer til :hilarious:
 
Back
Topp