Du vet du er gravid når....

Kan legge det her, jeg er veldig åpent på dette [emoji5] så er ikke noe stress- helt enig i at det er interessant[emoji5]

Første bilde er et 4-delt todager-egg og siste bildet er blasto[emoji5] på blasto er det delt en heeeel masse ganger og har fått en kant rundt! Kanten er det som til slutt ender opp som morkaka[emoji5]

849b060edfc7678800e278c8cd685890.jpg


f08155d548836ab10f3924b843ac1e16.jpg
Shit dette er spesielt!!! Helt uvirkelig å forholde seg til for meg som ikke har hatt assistanse.
 
Du vet du er gravid når du
-brekker deg hver gang du åpner kjøleskapet
-brekker deg hver gang du tar oppvasken
-må spise hver 2 time for å ikke bli dårlig
- sover i gjennomsnitt 14 timer i døgnet
- griner når du kommer hjem og samboeren har laget middag. Ikke for at du er glad, men fordi han lagde feil rett..!
[emoji28][emoji85]
hahahahaha.. bra!
 
Du har jobbet i flere år får å komme inn på studier, og når du endelig har kvalifisert og søkt, teller du ikke ned til opptaksdatoen men uke 12. Ser i kalenderen hver dag for se at 27. Juli (uke 12+0) nærmer seg gradvis, men glemmer heele tiden at jeg har noe å se frem til den 20. da opptakene kommer:rolleyes:
 
Når du sutrer fordi mannen hadde kjøpt med chips fra butikken for å ha på den 6timer lange bilturen, etter han henter deg på jobb, ville jo heller hatt vannmelon![emoji85][emoji23] tenk å våge å ville være grei![emoji23] (han kjørte tilbake til butikken å kjøpte vannmelon for å bedre stemninga i bilen før turen starta[emoji23])
 
... når oppkast blir en del av morgenrutinen :sour:
 
Så på vaiana med tanteungen min nå ikveld og måtte niholde meg for å ikke begynne å gråte ...
Kjenner på puppene vær dag , kjenner etter om det er luft eller livmorvoksesmerter...usikker ..
Sliten av å ha hard mage ,men glad for det er jo et symptom ...

Tisser hele tiden og andpusten for ingenting :joyful:

Gravid.no:p
 
Går rundt på jobb, butikken, hos venner etc og «diskret» kjenner på puppene for å sjekke at du fortsatt er gravid :hungry: Ser nok ut som jeg er veldig glad i meg selv :D:bag:
 
Når mannen har begynt å spørre om han kan åpne poser med forskjellig (enten det er nøtter, chips...) for å sikre seg at du ikke blir kvalm av lukta[emoji23]
 
Når du er i utlandet og nesten ikke holder ut fordi du har såååååå lyst på en haug av ting du nesten aldri engang spiser... LUNSJKAKER!!! ❤️ Gleder meg til august... Og vafler ❤️ Mmmm... Melkesjokolade!! ❤️ Alt av norsk mat gjør meg sulten ❤️❤️
 
Når kvalmen kommer så brått på at du spyr i det du har tilgjengelig, enten det er do, bøtte eller.... mannens arbeidshjelm [emoji85]
 
Når du begynner å snufse av å se mannen og sønnen kjøre traktor å presse rundballer....

Når hundene slipper unna båndet på tur hjem etter morgenlufting, fordi de har lekt seg i vått gress, og du brekker deg bare med tanken på lukta.
 
Back
Topp