Du som gikk på overtid

Når du gikk på overtid fikk du gutt eller jente?

  • Gutt

    Votes: 39 54,2%
  • Jente

    Votes: 23 31,9%
  • Både gutt og jente

    Votes: 10 13,9%

  • Antall som har svart
    72

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
uavhengig av hvilket barn i rekken, fikk du gutt eller jente, eller har du gått på overtid med begge kjønn?

Jeg har fått høre mye at guttene tar seg lengre tid enn jentene. Fakta? :D
 
Hørte jeg og at guttene kan bruke tid, men kjenner noen som fikk gutter og de kom før tiden. Så vet ikke :)
 
Jeg har en av hver - gutten kom på overtid, jenta kom nesten ei uke før tida :)
 
Begge guttene mine kom etter termin, 7 og 6 dager over :)
 
Jenta mi venta lenge nok til at fødselen måtte settes igang 12 dager etter termin, og hun kom ikke før på dag 13:p
 
Jenta mi kom 4 dager over. Satt igang. Spent på lillebror.

Min søster har en gutt som ble født i uke 38
 
Jenta mi kom 9 dager på overtid samme som meg da jeg ble født :p
 
Fødte første som var ei jente 2 dager før termin. Gutten kom 9 dager over så stemmer tydeligvis her.
 
Den første gutten min kom på overtid. nå får vi se med andremann :)
 
Har gått overtid med alle tre barna mine, men jentene startet av seg selv, en uke over og 2 dager over. Men guttungen tok kaka, 12 dager over og starthjelp:)
 
Fikk jente to uker over termin.
 
Må innrømme at dette høres ut som en myte for meg - jeg tror svangerskapslengden har mer med genetikk og andre faktorer å gjøre, f.eks har en kusine av meg født begge sine barn (en gutt og en jente) 36+3, mens moren min fikk broren min og meg hhv tre og to uker over termin. Jeg fødte selv datteren min to uker over termin og er mentalt forberedt på at jeg kommer til å gå over termin denne gangen også da jeg tror det ligger til familien.
 
Eldste er jente og kom ei uke før termin. Andremann er gutt og måtte bli satt igang pga overtid. :p
 
Må innrømme at dette høres ut som en myte for meg - jeg tror svangerskapslengden har mer med genetikk og andre faktorer å gjøre, f.eks har en kusine av meg født begge sine barn (en gutt og en jente) 36+3, mens moren min fikk broren min og meg hhv tre og to uker over termin. Jeg fødte selv datteren min to uker over termin og er mentalt forberedt på at jeg kommer til å gå over termin denne gangen også da jeg tror det ligger til familien.

Jeg har to svangerskap foran meg og begge var 39+0, jenter. Og nå venter jeg gutt og er 39+6 :p
 
Back
Topp