Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er såååå enig med degEr så ferdig med å gå gravid nå kjenner jeg........ Znork.....
Har det så likt. Legen sier slapp av å nyt tiden. Ikke lett når ti tusen ting bør gjøres og mannen gjør andre ting. Da gjør vi det,og får svi etterpå...ikke bra.Har rydda i boden i dag og organisert litt her oppe. Samboer sier hele tiden han skal fikse det, men han gjør det jo aldri. Så da tok den passiv aggressive kjerringa i meg over og gjorde det selv. Det har jeg selvfølgelig fått svi for nå, med en rygg som verker. Blir vel sofatjeneste resten av dagen..
Våknet av leggkramper i natt. Sååå vondt.i dag føler jeg meg som en boksesekk med konstant krampe i leggene... Men magesyre som sniker oppover...
Eller ikke så verst.
Har det så likt. Legen sier slapp av å nyt tiden. Ikke lett når ti tusen ting bør gjøres og mannen gjør andre ting. Da gjør vi det,og får svi etterpå...ikke bra.
Er lettere sagt enn gjort å sitte å slappe av når man tenker på alle tingene som skal gjøres ja.. Jeg skjønner jo at det er slitsomt for mannen å måtte gjøre "alt" i en periode, og han er veldig flink på hverdagstingene. Men når jeg har bedt om at ting skal bli fiksa i 5 uker, da er tålmodigheten min slutt altså
Etter at jeg ble gravid har ikke 3-åringen fått lov å sove i vår seng mer. Dersom hun våkner og har drømt, så hun vil at vi skal sove sammen med henne så går mannen inn til henne. Der har han en madrass klar som han legger seg på, så ligger de en stund sammen på madrassen og når hun roer seg sover hun i sin seng og han på gulvet.Slitsom natt. Sønnen min pleier å våkne en gang i løpet av natten og da legger vi han i vår seng også sovner han som regel med engang. Men ikke i natt. Jeg klarer ikke å ligge lenge på en side, og ble svimmel og kvalm av å ligge på ryggen. Og hvis jeg snudde meg rundt for å ligge på motsatt side så hylskrek han. Og hvis jeg flyttet meg så hylskrek han. Så der lå jeg med kjempe vondt på vond side. Haha.... Forferdelig natt! Og halsbrann midt oppi det hele.
Merker at sønnen min er blitt mer kosete og klengete nå. I natt må vi ha andre soveordninger
Hørtes kjent utSlitsom natt. Sønnen min pleier å våkne en gang i løpet av natten og da legger vi han i vår seng også sovner han som regel med engang. Men ikke i natt. Jeg klarer ikke å ligge lenge på en side, og ble svimmel og kvalm av å ligge på ryggen. Og hvis jeg snudde meg rundt for å ligge på motsatt side så hylskrek han. Og hvis jeg flyttet meg så hylskrek han. Så der lå jeg med kjempe vondt på vond side. Haha.... Forferdelig natt! Og halsbrann midt oppi det hele.
Merker at sønnen min er blitt mer kosete og klengete nå. I natt må vi ha andre soveordninger
Shite, siste uka må jeg ha lagt på meg et tonn. I dag har mannen måtte dra meg over for å bytte liggeside på sofaen, som en strandet hval, lå jeg der og ropte på hjelp. Får vel gå på vekta snart
Når jeg tenker meg om var det jo sånn forrige svangerskap på slutten også, snart er det Grand FinaleHaha ler godt! er akkurat sann jeg føler meg også huff vekta er ikke min venn lenger :/
Altså, nå er det like før jeg kutter av meg både armer og bein.. Hvordan er det mulig at kroppen samler på så vanvittig mye vann ???? Får ikke sove om nettene fordi jeg verker sånn i hendene, og de sovner i tide og utide.. Sko er det såvidt jeg får på meg, og leggene ser ut som ballonger Bekkenplager og halsbrann kan jeg leve med, men dette vannet ??? Blir så oppgitt og leiiii..