Dritt lei - syteforum

i dag føler jeg meg som en boksesekk med konstant krampe i leggene... Men magesyre som sniker oppover...
Eller ikke så verst.
 
Føler meg veldig bra idag, er bare sliten og har sånn verk i ryggen som setter demper på alt jeg har lyst til å gjøre. :p Vil pynte til påske, ordne med babystæsj, rydde kjøkkenet, vaske klær etc men måtte gi opp etter en shoppingrunde og kollapse på sofaen. :p
 
Har rydda i boden i dag og organisert litt her oppe. Samboer sier hele tiden han skal fikse det, men han gjør det jo aldri. Så da tok den passiv aggressive kjerringa i meg over og gjorde det selv. Det har jeg selvfølgelig fått svi for nå, med en rygg som verker. Blir vel sofatjeneste resten av dagen..
 
Fysj for en dag. For at hus og heim skal bli ferdig. Har jeg nå vært å pusset og malt det lille gjestetoalettet. Bekkenet mitt hyler av smerte,er helt stivt og låst. Og dumme meg kastet meg ned på sofaen. Rumpa er limt til sofaen.klarer ikke å rikke den en mm. Beina er full i vann og jeg er sliten. Tips for å mye opp bekkenet????? Har ikke badekar :/
 
Har rydda i boden i dag og organisert litt her oppe. Samboer sier hele tiden han skal fikse det, men han gjør det jo aldri. Så da tok den passiv aggressive kjerringa i meg over og gjorde det selv. Det har jeg selvfølgelig fått svi for nå, med en rygg som verker. Blir vel sofatjeneste resten av dagen..
Har det så likt. Legen sier slapp av å nyt tiden. Ikke lett når ti tusen ting bør gjøres og mannen gjør andre ting. Da gjør vi det,og får svi etterpå...ikke bra.
 
Har det så likt. Legen sier slapp av å nyt tiden. Ikke lett når ti tusen ting bør gjøres og mannen gjør andre ting. Da gjør vi det,og får svi etterpå...ikke bra.

Er lettere sagt enn gjort å sitte å slappe av når man tenker på alle tingene som skal gjøres ja.. Jeg skjønner jo at det er slitsomt for mannen å måtte gjøre "alt" i en periode, og han er veldig flink på hverdagstingene. Men når jeg har bedt om at ting skal bli fiksa i 5 uker, da er tålmodigheten min slutt altså :p
 
Håpløst altså .. Sukk...

Jeg har siste halvannen uke begynt å bli en hel del mer svimmel, tror det er mini som skviser på vena cava el.l. Prøver å endre stilling men syns ikke det hjelper.
Lurer på om det er litt muskulært på gang også. Kanskje jeg skal prøve meg oppi det nyinnsatte badekaret vårt. Men tenk hvis jeg ikke kommer opp igjen hi-hi...
 
Er lettere sagt enn gjort å sitte å slappe av når man tenker på alle tingene som skal gjøres ja.. Jeg skjønner jo at det er slitsomt for mannen å måtte gjøre "alt" i en periode, og han er veldig flink på hverdagstingene. Men når jeg har bedt om at ting skal bli fiksa i 5 uker, da er tålmodigheten min slutt altså :p

Hehe skjønner jeg veldig godt
 
Slitsom natt. Sønnen min pleier å våkne en gang i løpet av natten og da legger vi han i vår seng også sovner han som regel med engang. Men ikke i natt. Jeg klarer ikke å ligge lenge på en side, og ble svimmel og kvalm av å ligge på ryggen. Og hvis jeg snudde meg rundt for å ligge på motsatt side så hylskrek han. Og hvis jeg flyttet meg så hylskrek han. Så der lå jeg med kjempe vondt på vond side. Haha.... Forferdelig natt! Og halsbrann midt oppi det hele.

Merker at sønnen min er blitt mer kosete og klengete nå. I natt må vi ha andre soveordninger :p
 
Slitsom natt. Sønnen min pleier å våkne en gang i løpet av natten og da legger vi han i vår seng også sovner han som regel med engang. Men ikke i natt. Jeg klarer ikke å ligge lenge på en side, og ble svimmel og kvalm av å ligge på ryggen. Og hvis jeg snudde meg rundt for å ligge på motsatt side så hylskrek han. Og hvis jeg flyttet meg så hylskrek han. Så der lå jeg med kjempe vondt på vond side. Haha.... Forferdelig natt! Og halsbrann midt oppi det hele.

Merker at sønnen min er blitt mer kosete og klengete nå. I natt må vi ha andre soveordninger :p
Etter at jeg ble gravid har ikke 3-åringen fått lov å sove i vår seng mer. Dersom hun våkner og har drømt, så hun vil at vi skal sove sammen med henne så går mannen inn til henne. Der har han en madrass klar som han legger seg på, så ligger de en stund sammen på madrassen og når hun roer seg sover hun i sin seng og han på gulvet. ;)

...uaktuelt å ha mer enn et barn på soverommet vårt om gangen, så det er greit at hun er vant til å ikke sove inne hos oss når babyen kommer. :)
 
Slitsom natt. Sønnen min pleier å våkne en gang i løpet av natten og da legger vi han i vår seng også sovner han som regel med engang. Men ikke i natt. Jeg klarer ikke å ligge lenge på en side, og ble svimmel og kvalm av å ligge på ryggen. Og hvis jeg snudde meg rundt for å ligge på motsatt side så hylskrek han. Og hvis jeg flyttet meg så hylskrek han. Så der lå jeg med kjempe vondt på vond side. Haha.... Forferdelig natt! Og halsbrann midt oppi det hele.

Merker at sønnen min er blitt mer kosete og klengete nå. I natt må vi ha andre soveordninger :p
Hørtes kjent ut :)
 
  • Liker
Reactions: T88
Shite, siste uka må jeg ha lagt på meg et tonn. I dag har mannen måtte dra meg over for å bytte liggeside på sofaen, som en strandet hval, lå jeg der og ropte på hjelp. Får vel gå på vekta snart :)
 
Åh jeg er så hormonell i dag. Sikkert pga slet meg ut i går. Bilen konket så måtte parkere den på verksted. Måtte gå/ stå/ fikse ordne så mye ekstra i går. Skulle egentlig ut og spise ifm en bursdag i min manns familie nå. Gledet meg til å spise på restaurant, lite "vining & dining" for tiden. Ble så hormonell og tok meg nær av alt mulig i dag, så turte ikke bli med. Ligger i senga og syns syns på meg selv...

Nei, - får komme meg opp og sette meg i sofaen, spise noe digg og se på en film eller noe slik :)
 
Altså, nå er det like før jeg kutter av meg både armer og bein.. Hvordan er det mulig at kroppen samler på så vanvittig mye vann ???? Får ikke sove om nettene fordi jeg verker sånn i hendene, og de sovner i tide og utide.. Sko er det såvidt jeg får på meg, og leggene ser ut som ballonger :( Bekkenplager og halsbrann kan jeg leve med, men dette vannet ??? Blir så oppgitt og leiiii..
 
Altså, nå er det like før jeg kutter av meg både armer og bein.. Hvordan er det mulig at kroppen samler på så vanvittig mye vann ???? Får ikke sove om nettene fordi jeg verker sånn i hendene, og de sovner i tide og utide.. Sko er det såvidt jeg får på meg, og leggene ser ut som ballonger :( Bekkenplager og halsbrann kan jeg leve med, men dette vannet ??? Blir så oppgitt og leiiii..

Føler det på akkuratt samme måten! Verker i hender og sprenger i beina! Syns det absolutt er det værste hittils! :( Mer og mer for hver dag blir det også.. her ligger jeg mye med beina opp!
 
Back
Topp