~ Drømmen om nummer to ~

PP 10 - CD 26
12 dpo og jeg forstår fint lite..Stigende temp og hakket sterkere test, men altfor svak om jeg skulle vært gravid.. Kan ikke bare tempen synke og testene slutte å tulle så jeg slipper dette styret? Ikm om to dager, og er drittlei denne ppen..

Vis vedlegget 230889
Vis vedlegget 230890

For noe tull! :( Jeg synes det har vært SÅ mange falske streker i det siste :(
 
Hvordan var tempen og testen i dag?

Ville ikke mista troa helt før tanta kommer jeg altså, jeg hadde kjempesvake tester denne gangen, og tydelige og sterke tester forrige gang..
 
Hvordan var tempen og testen i dag?

Ville ikke mista troa helt før tanta kommer jeg altså, jeg hadde kjempesvake tester denne gangen, og tydelige og sterke tester forrige gang..
Tempen sank bittelitt og testen har bare skygge, så gravid er jeg nok ikke. Et tross alt 13 dpo, og har ikm i morgen, så hadde jeg vært gravid burde der ha vært en tydelig strek :(
 
PP 11 - CD 1
Da er tantebesøket et faktum.. Jrg er så lei alt som heter prøving. Har ikke gått på prevensjon siden april 2014, og jeg har aldri før hatt så stabilr sykluser som nå, så forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Har jo tydeligvis hatt el også i følge tempen, og jeg tror jeg kjente egget slapp, likevel skjer det ingenting.. 15 mnd tok det sist, og nå har det gått snart 11 mnd siden jeg fikk tilbake mensen etter fødsel, og ingenting skjer.. Andre blir gravide etter noen få måneders prøving, mens her sitter vi da, og ingenting hjelper.

Letrozol fungerer iallefall ikke. Men jeg har fått tak i noe ala pergo av en veldig snill sjel, så denne ppen blir litt ekstra spennende :)

Skikkelig tempdropp idag!
IMG_5422.PNG
 
God klem ❤️
 
Så synd at TR kom :( Jeg har full forståelse for at du er drittlei. Det er så urettferdig at det skal være så vaskelig for noen! :( Spennende at du har fått tak i noe som kanskje fungerer bedre! Krysser alt jeg har igjen ❤️

Stor, god klem ❤️
 
Så synd at TR kom :( Jeg har full forståelse for at du er drittlei. Det er så urettferdig at det skal være så vaskelig for noen! :( Spennende at du har fått tak i noe som kanskje fungerer bedre! Krysser alt jeg har igjen ❤️

Stor, god klem ❤️
Ja kjenner jeg begynner å få nok.. Om ikke det blir noe de neste ppene gir jeg faktisk opp, for det tar over hele livet..

Takk for det ❤️
 
<3
 
Krysser alt jeg har for at pergo er det som skal til for deg denne gangen også [emoji173]
 
Jeg håper dette vil gjøre susen for deg [emoji8] Det er så dritt når man gang på gang ikke får det til.. Jeg måtte bare legge fra meg hele greia ellers hadde det tatt helt av. Som du sier over her, det tar over hele livet [emoji30]
Nå setter vi inn alle kluter!!!! Det virket før og jeg håper det virker igjen! [emoji173][emoji8][emoji7]
 
Jeg håper dette vil gjøre susen for deg [emoji8] Det er så dritt når man gang på gang ikke får det til.. Jeg måtte bare legge fra meg hele greia ellers hadde det tatt helt av. Som du sier over her, det tar over hele livet [emoji30]
Nå setter vi inn alle kluter!!!! Det virket før og jeg håper det virker igjen! [emoji173][emoji8][emoji7]
Ja man blir helt matt av hele prøvingen.. Føler det går utover alt annet, og det er ikke sånn det skal være. Er jo evig takknemmelig for han vi har, men vil så gjerne at han skal få bli storebror, men desverre ikke for enhver pris..

Vi får virkelig håpe det altså! Ble jo gravid i første pausemnd sist, så gir det iallefall to pper, så får vi se hvordan veien blir videre :)
 
Ja kjenner jeg begynner å få nok.. Om ikke det blir noe de neste ppene gir jeg faktisk opp, for det tar over hele livet..

Takk for det ❤️
Kjenner igjen det. Utrolig frustrerende og fortvilende.
 
Back
Topp