~ Drømmen om nummer to ~

Oi, oi, oiiii [emoji1] Jeg ser helt klart antydning til noe [emoji1][emoji1][emoji1] [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122]
Jeg ser antydning til strek, altså! Spennende :D
Veldig spennende, men tør ikke håoe noe da jeg har fint lite symptomer, og har på følelsen at jeg har dårlige eggløsninger når jeg ikke får slim og ømme pupper :p
 
PP 10 - CD 24
10 dpo idag, og har vært plaga med noen sinnsyke luftsmerter siden i går kveld.. Fikk iallefall tempa og den hadde steget litt igjen :) Skygge på testen i dag også, og svak strek på cb early som forsvant etter fristen, så håpet er jo det enda! Blir nok ny test etter jobb i kveld :)

IMG_5372.jpg

IMG_5364.JPG

IMG_5369.JPG
 
Utrolig spennende!
 
Veldig! Men kjenner jeg er lei av å bare få skygger i varierende styrke.. Kan de ikke enten være negative eller positive?
Det kan jeg være enig med deg i, men er ikke billig-testen litt sterkere enn tidligere? Og jeg ser blått på cb'en.
 
Det kan jeg være enig med deg i, men er ikke billig-testen litt sterkere enn tidligere? Og jeg ser blått på cb'en.
Jo den er jo det, men føler den flyter litt over om du skjønner, er ikke en tydelig strek liksom, og cben er jo kjent for skygger.. Huff nå var jeg negativ kjenner jeg :p Får bare håpe den blir sterkere!
 
Håper det, men tør ikke tro noe før den blir tydelig positiv, så får bare krysse fingrene :)

På CB ealy var den i hvert fall veldig tydelig og den er liitt sterkere på strimmelen enn i går også :) Krysser fingrene jeg også! :)
 
På CB ealy var den i hvert fall veldig tydelig og den er liitt sterkere på strimmelen enn i går også :) Krysser fingrene jeg også! :)
Ja den er jo det, så får bare håpe det utvkler seg kjapt til tydelige streker ;)
 
Du, den streken på billigtesten er definitivt sterkere [emoji1] Dette er jo helt klart lovende synes jeg [emoji1][emoji1]
 
Har vel ikke lenger bilde av min første cb early, men mener den liknet på din.
 
Back
Topp