~ Drømmen om nummer to ~

Ja tanta kom som forventet i dagtidlig, men det er jo veldig greit at syklusene ikke er så lange da om ikke annet :) Håper bare kroppen finner ut at den kan få el av seg selv denne mnd! Kjedelig å måtte vente en hel syklus for å begynne på ny runde letrozol..

Ja temping blir spennende! Tenker å begynne tidlig i morgen før jeg står opp, så får vi se hvordan dette går :)

Ja, det er jo i hvert fall noe :) Håper virkelig du får EL av deg selv denne måneden så du ikke misser et forsøk!
 
Ja, det er jo i hvert fall noe :) Håper virkelig du får EL av deg selv denne måneden så du ikke misser et forsøk!
Får krysse fingrene for det :) Send masse babystøv, så får vi håpe det gjør susen ;)
 
PP 9 - CD 1
Tanta sto klar og banka på døra i dagtidlig, så nå var vi jaggu inne i pp 9. Håper vi slipper et tosifra antall pper denne gangen, men det er vel for mye å be om når kroppen er dust.. Greit med korte sykluser da iallefall, så får vi se hvordan det går med temping denne syklusen :)
blæææ, lykke til med tempingen og neste pp <3
 
Så dritt [emoji37] Greit med kort syklus når spira likevel ikke satt. Blir spennende med temping da [emoji4] April venter på oss! Lykke til [emoji8] Og mange klemmer sendes din vei [emoji173]
 
❤️❤️
 
Så dritt [emoji37] Greit med kort syklus når spira likevel ikke satt. Blir spennende med temping da [emoji4] April venter på oss! Lykke til [emoji8] Og mange klemmer sendes din vei [emoji173]
Ja det er det eneste positive :) April venter ja, for dit skal vi tenk! Det må vi jo bare ❤️
 
Bra at dere begynte prøving med en gang. Ser jo at ting tar tid denne gangen også. Vi brukte 18 pp å bli gravid med lillemann som er nå 6 uker. Planen er å ha flere barn, men jeg tør ikke starte prøving i tilfelle det skal klaffe fort. Vil ikke ha barna for tett. Hmm... Jeg håper vi slipper lang prøvetid neste gang, men venter til høsten 2018 med å starte prøvingen.
Hvordan var det for dere? Når ble dere enige om å starte prøvingen på nestemann? Hvem tok opp tema først?
 
Bra at dere begynte prøving med en gang. Ser jo at ting tar tid denne gangen også. Vi brukte 18 pp å bli gravid med lillemann som er nå 6 uker. Planen er å ha flere barn, men jeg tør ikke starte prøving i tilfelle det skal klaffe fort. Vil ikke ha barna for tett. Hmm... Jeg håper vi slipper lang prøvetid neste gang, men venter til høsten 2018 med å starte prøvingen.
Hvordan var det for dere? Når ble dere enige om å starte prøvingen på nestemann? Hvem tok opp tema først?
Ja vi turte rett og slett ikke annet en å bare begynne igjen. Ante jo ikke når tr ville komme tilbake helle, men hun kom etter ca 6/7 mnd. Vi var vel enige fra det begynte å drøye med førstemann at jeg ikke skulle gå på prevensjon før vi er ferdige med barn, og det er jeg veldig glad for altså! Man vet jo aldri hvordan det blir, og enten kan det drøye, eller så sitter den fort. Hadde et håp om at jeg skulle bli en av de heldige, men den gang ei gitt. Vi har iallefall ikke mista håpet, så får vi bare prøve videre :) Gratulerer så mye med den lille forresten, nyt tiden, den går så altfor fort ❤️
 
PP 9 - CD 4
Ferien er i full gang og vi stakk av til hytta for anledningen :) Planen var å begynne å tempe, men jeg la igjen termometeret hjemme, med vilje, så får heller begynne når vi kommer hjem :) Mini har fått feber, og hadde hele 40,2 i går, så vi ringte legevakten og lurte på hva vi skulle gjøre. Vi er jo et stykke hjemmefra, så det passet dårlig.. Heldigvis er tempen lavere idag, og gutten er i storform til tross for høy feber ❤️

Tanta holder på å pakke sammen også, så nå får vi bare kjøre på fremover og håpe på ny aprilbaby :) Termin blir rundt 8. så det er jo bare 4 dager etter lillemann, så det hadde vært helt perfekt :) Håper virkelig kroppen sammarbeider og gjør som vi vil denne ppen :)
 
PP 9 - CD 4
Ferien er i full gang og vi stakk av til hytta for anledningen :) Planen var å begynne å tempe, men jeg la igjen termometeret hjemme, med vilje, så får heller begynne når vi kommer hjem :) Mini har fått feber, og hadde hele 40,2 i går, så vi ringte legevakten og lurte på hva vi skulle gjøre. Vi er jo et stykke hjemmefra, så det passet dårlig.. Heldigvis er tempen lavere idag, og gutten er i storform til tross for høy feber ❤️

Tanta holder på å pakke sammen også, så nå får vi bare kjøre på fremover og håpe på ny aprilbaby :) Termin blir rundt 8. så det er jo bare 4 dager etter lillemann, så det hadde vært helt perfekt :) Håper virkelig kroppen sammarbeider og gjør som vi vil denne ppen :)
Masse, masse lykke til denne pp´en! :Heartred:Heartred Nå må det virkelig være deres tur snart! :) Og kos dere masse med ferie, slapp av, kos dere, og vipps så er det ei lita spire på gang :Heartred
 
Masse, masse lykke til denne pp´en! :Heartred:Heartred Nå må det virkelig være deres tur snart! :) Og kos dere masse med ferie, slapp av, kos dere, og vipps så er det ei lita spire på gang :Heartred
Tusen takk ❤️ Ja det synes jeg også! Det begynte plutselig å drøye litt lenger enn jeg hadde tenkt, så får håpe litt ferie gjør susen, det gjorde det iallefall sist ;) Send masse babystøv ❤️
 
Back
Topp