~ Drømmen om nummer to ~

Det blir nok begge deler :hilarious: Om ca 2 timer er jeg hjemme, og jeg kjenner jeg nesten er litt nervøs :p Har gått å følt at mensen har komt i hele kveld, så har løpt på do med tampongen i hånda opptil flere ganger :hilarious:
Venter spent! :D
 
Bra og kvalm, flytter offisielt over på termin i slutten av mnd. Men må jo inn hit å se etter dere da :p
Huff, får håpe kvalmen går over raskt :) Når ble termin nåigjen? Hihi ja det må du gjøre :D
 
Gårsdagens, dagens og kveldens test. Strekene viser ikke en gang på de gamle, og kveldens vil jeg si er hvit som snø :p

IMG_4998.JPG
 
PP 8 - CD 29
Blenda test idag, så nå gidder jeg ikke teste mer denne ppen. Håper tanta snart kommer! Kjenner det skremmer meg litt at hvis letrozol ikne funker blir jeg henvist til ivf. Kjenner jrg ikke orker den karusellen der, da det innebærer så altfor mye. Det blir jo uansett en uendelig lang ventetid, så får håpe letrozolen gjør jobben sin, og at kanskje clomid kan være tingen, da jeg får teste det om lettozol ikke funker :)

Ble jo gravid i pausemnd i juli i fjor, men da fikk jeg uten tvil el første mnd også. Litt bekymra for den kommende pausemnd, da jeg frykter det ikke blir noen el. Hater at kroppen har slått seg enda mer vrang enn forrige gang..
 
Rosa på papiret i kveld, så da regner jeg med det har blitt rødt til i morgen. Greit med kort syklus da i tillegg til bekreftet el :) Sykt å tenke på at vi går inn i pp9! Hadde virkelig ikke trodd det kom til å ta så lang tid denne gangen også.. Snart runder vi året igjen! Eller, vi har jo ikke ikke prøvd heller siden jeg aldri begynte på prevensjon igjen etter fødsel. Veldig spent på om det blir el neste mnd. Har iallfall fått termometeret, så det kan jo bli spennende å se :)
 
Rosa på papiret i kveld, så da regner jeg med det har blitt rødt til i morgen. Greit med kort syklus da i tillegg til bekreftet el :) Sykt å tenke på at vi går inn i pp9! Hadde virkelig ikke trodd det kom til å ta så lang tid denne gangen også.. Snart runder vi året igjen! Eller, vi har jo ikke ikke prøvd heller siden jeg aldri begynte på prevensjon igjen etter fødsel. Veldig spent på om det blir el neste mnd. Har iallfall fått termometeret, så det kan jo bli spennende å se :)

Nei nei, men da blir det april på oss igjen [emoji173]️ nå må det gå altså!
 
Så kjedelig at det ser ut til at tanta er på vei :( Og så utrolig frustrerende at kroppen samarbeider enda litt mindre enn sist! :( Håper en pausemåned gjør susen, eventuelt clomid, og at dere slipper IVF-karusellen ❤️

Det blir spennende å prøve ut temping, da :) Da vet du i hvert fall om du har hatt EL.
 
Så kjedelig at det ser ut til at tanta er på vei :( Og så utrolig frustrerende at kroppen samarbeider enda litt mindre enn sist! :( Håper en pausemåned gjør susen, eventuelt clomid, og at dere slipper IVF-karusellen ❤️

Det blir spennende å prøve ut temping, da :) Da vet du i hvert fall om du har hatt EL.
Ja tanta kom som forventet i dagtidlig, men det er jo veldig greit at syklusene ikke er så lange da om ikke annet :) Håper bare kroppen finner ut at den kan få el av seg selv denne mnd! Kjedelig å måtte vente en hel syklus for å begynne på ny runde letrozol..

Ja temping blir spennende! Tenker å begynne tidlig i morgen før jeg står opp, så får vi se hvordan dette går :)
 
PP 9 - CD 1
Tanta sto klar og banka på døra i dagtidlig, så nå var vi jaggu inne i pp 9. Håper vi slipper et tosifra antall pper denne gangen, men det er vel for mye å be om når kroppen er dust.. Greit med korte sykluser da iallefall, så får vi se hvordan det går med temping denne syklusen :)
 
Back
Topp