Dine første ord etter fødselen??

Etter andre fødsel så sa jeg til mannen min at vi hadde fått en så sur baby, for hun gråt jo bare :eek::oops:
Husker ikke etter første, for da var jeg høy på lystgass ^^
 
«Ikke ta på meg» [emoji85][emoji28]
 
Første jeg sa med nr 1: er dere sikker på at hun er frisk? Hun har jo alt for små ører...

Jeg var overbevist om at det var noe galt med henne siden ørene hennes var så små. :p Hun har fortsatt små ører...
 
Da andremann kom ut ropte jeg juhuuuuuu!!!! Av LYKKE for at jeg var ferdig.
 
Det aner jeg faktisk ikke.
 
Eldste frøkna: koffer e hu blå?? Hun var skikkelig blå på hender og føtter da hun kom ut.

Minste frøkna : Fy faen aldri meir, æ e ferdig :hilarious:
 
Hei, lille venn. Eller noe.

Med første husker jeg ikke.
 
1: «Oj, han er jo pen jo». Jeg trodde alle nyfødte babyer var stygge.
2: «Yes, endelig ferdig!» Måtte visst føde uten noe smertestillende og jeg var generelt lei hele svangerskapet.
 
Med nr 1 tror jeg det var "faen", mens jeg ble sydd og det gjorde vondt. Er det jeg husker.

Nr 2 sa jeg vel at jeg aldri ville gjøre det igjen, men det var forsåvidt mens jeg hadde stormrier. Etter fødsel var det vel at han så ut som en tv-baby, for han var så ren og pen [emoji170]

Nr 3 husker jeg ikke, for alt gikk så fort.
 
Aner ikke, men med første husker jeg at jeg tenkte: nå kunne jeg løpt mararon, med nr 2: hva har vi gitt oss ut på?
 
jeg hang meg veldig opp i at hun ikke hadde øyenvipper.. skjønte ikke hvorfor å klarte ikke helt å slippe taket på det. fikk ikke svar heller..
 
Med de to første husker jeg ikke.

Ikke egentlig med nummer tre, men husker at noe av det første jeg sa var "Hvor er skoa mine??????". Hahahaha
 
Back
Topp