Dine første ord etter fødselen??

"Jammen så spring da!!" Til mannen. Ungen ble hastet ned på nyfødt intensiven
 
Nr 1 - Lever hun?
Prematurfødsel og jeg fikk ikke holde hu med en gang.

Nr 2 - Så fin og lita.
Med gledestårer at jeg fikk holde hu.
 
Aner ikke..
 
Med de to første husker jeg ikke.

Ikke egentlig med nummer tre, men husker at noe av det første jeg sa var "Hvor er skoa mine??????". Hahahaha

Haha ^^
Klar til å forlate sykehuset med en gang du ^^
 
Husker ikke det første jeg sa, men mens jeg ble sydd sa jeg til mannen at med neste kom jeg til å campe på trappa til sykehuset de siste 3 ukene før termin (hadde styrtfødsel). Jordmor ble sjokkert at jeg kunne snakke om neste mens jeg lå å ble sydd [emoji28]
 
Jeg sa: "Han lukter som rå biff." [emoji23]
 
Eneste jeg husker at jeg skreik at det gjorde vondt i rumpa :hilarious: det var mens lege og jordmor bytta på å sy meg sammen igjen. Det gjorde så ufattelig vondt i rumpa, selv om det ikke var der de sydde.
Bortsett fra det er det første døgnet etter fødsel ganske blurry.
Jeg husker mer sanseinntrykk enn hva som ble sagt. Husker følelsen av den varme lille kroppen hennes på magen og hvordan hun luktet :Heartred
 
«Det ER jente, jo!!»
 
Med førstemann så tenkte jeg: ka e d æ har pressa ut av mæ? Født 7 uker før termin og fikk såvidt se han før de tok han med bort for å undersøke han - såg bare et skrukkete lite fjes[emoji23]

Med andremann husker jeg ikke pga narkose og fikk ikke sett han før etter 5 timer.

Med tredjemann: kårr tung e hu?
Gikk 4 uker lengre med henne enn guttene,så var tydeligvis opptatt av vekta[emoji23]

Med fjerdemann: oi,så stor han er!
Han ble også født 7 uker før termin og var den største av guttene[emoji4]
 
Det gikk fort! - mens jeg smilte og var kjempeglad og lykkelig for å ha fått babyen.

Tok 45 minutter fra 3 cm åpning til hun var født. Men i de 45 minuttene skreik jeg som en gris av smerter og ba om epidural som jeg ikke kunne få... fordi det var for seint :p
 
Haha ^^
Klar til å forlate sykehuset med en gang du ^^


Jeg hadde allerede vært innlagt en ukes tid, fødte prematurt, og ble på sykehuset i 17 dager :p Skoa jeg lette etter var tøflene mine, ville ikke under noen omstendigheter gå på gulvet i bare sokkelesten. ;) Mye ekkelt på sykehusgulvene.
 
Jeg hadde allerede vært innlagt en ukes tid, fødte prematurt, og ble på sykehuset i 17 dager :p Skoa jeg lette etter var tøflene mine, ville ikke under noen omstendigheter gå på gulvet i bare sokkelesten. ;) Mye ekkelt på sykehusgulvene.
Aha, ja tøfler blir noe annet ja :D
 
"Han kom på bursdagen sin"

Andremann "Gud så stor han er!"
 
"Du skal hvertfall få søsken" var det første jeg sa, rett etter de la han på brystet. :happy119Drømmefødsel -så var langt fra skremt.
Nå er nr 2 på vei;)
 
Med nr 1.Oj, så glatt hun er :smiley-bounce022
Med nr 2. Jeg kan se at hun er større en storesøster var :happy7
 
Back
Topp