Dette er oss

Jeg er 31 år og har to gutter på 3 og 2 år. Barnefar flyttet ut i oktober og skal ikke bo med oss på en god stund fordi han er psykisk syk. Men vi møtes når han har gode dager.

Hittil synes jeg livet som alenemamma fungerer veldig bra og barna har begynt å venne seg til situasjonen med at pappa ikke bor sammen med oss.
 
Alenemor på 22år, har ei frøken på 1,5 år og en voff :happy: Jeg har hvert alene i overkant av et år nå, og er i forlenget mammaperm:) Vi bor i Skien:p
 
Hei hei,

Alenemor til ei på 1,5 år og har vært alene siden jeg ble gravid. Bf er ikke involvert, men kanskje når lille blir større. Stortrives som alenemamma, men begynner å vurdere ønskebarn.
 
Hei hei,

Alenemor til ei på 1,5 år og har vært alene siden jeg ble gravid. Bf er ikke involvert, men kanskje når lille blir større. Stortrives som alenemamma, men begynner å vurdere ønskebarn.
Bare nysgjerrig, hva mener du med ønskebarn? Et barn til?
Har selv såååå lyst på en til, men tror jeg må leite frem drømmemannen først :D
 
Bare nysgjerrig, hva mener du med ønskebarn? Et barn til?
Har selv såååå lyst på en til, men tror jeg må leite frem drømmemannen først :D

Ønskebarn - barn med donor. Synes donorbarn høres så feil ut[emoji849] Skulle ønske drømmemannen fantes, men for min del er det ikke en drøm en gang lenger. Sitter veldig på gjerdet for jeg ønsker sterkt en til og et søsken til lille, men det er det med å få en med donor[emoji53]
 
Ønskebarn - barn med donor. Synes donorbarn høres så feil ut
emoji849.png
Skulle ønske drømmemannen fantes, men for min del er det ikke en drøm en gang lenger. Sitter veldig på gjerdet for jeg ønsker sterkt en til og et søsken til lille, men det er det med å få en med donor
emoji53.png
Jeg kjenner fler som har vært i danmark og lykkes med det. Uansett hva du velger, så lykke til <3 Jeg skjønner deg veldig godt og skulle så gjerne gjort det samme selv.... men jeg er nok ikke tøff nok
 
Ønskebarn - barn med donor. Synes donorbarn høres så feil ut[emoji849] Skulle ønske drømmemannen fantes, men for min del er det ikke en drøm en gang lenger. Sitter veldig på gjerdet for jeg ønsker sterkt en til og et søsken til lille, men det er det med å få en med donor[emoji53]

(Flytter spørsmålet til en annen tråd)
 
Jeg er snart 33 år og år ei jente på snart 2 år. Våi ble alene høsten 2017. Det er litt turbulent og snuppa har foreløpig ingen kontakt med pappaen sin.
 
Jeg er har vært alene med mine siden 2009. Da var barna 2 og 4 år. :)

Er god venn med barnas pappa. Litt for gode venner mener enkelte :p Men det passer bra for oss å ha det slik vi har det :) Vil ikke utdype så mye mer her, siden jeg ikke er så anonym. ;)
 
Heisann! Jeg er snart 25 år gammel reiselader vestlending. Ble gravid med en god venn og amerikaner I California. Først ville han da ikke vite av oss, men nå ønsket han tid og vil stille opp det han kan som far. Blir/er alene her i Norge. Håper fortsatt drømmemannen er der ute, selv om jeg mister litt håpet til tider[emoji28]
 
Heisann! Jeg er snart 25 år gammel reiselader vestlending. Ble gravid med en god venn og amerikaner I California. Først ville han da ikke vite av oss, men nå ønsket han tid og vil stille opp det han kan som far. Blir/er alene her i Norge. Håper fortsatt drømmemannen er der ute, selv om jeg mister litt håpet til tider[emoji28]

Du er 25; masser av tid!![emoji5]
 
Ja, det er vel heller litt dårlige erfaringer som gjør at jeg setter meg selv i "protection mode" fra å bli såret [emoji28] og mister av og til troen på at det finnes en god mann som ikke er tatt som passer meg [emoji28]

Forstår deg godt, men det går som regel over. Fokuser på deg og lille og ikke stress. Klisje (men sant) du har i hvertfall lille[emoji177]
 
Hei. Alenemor til ei lita snupp på 8 måneder. Forholdet med bf tok slutt for 2 måneder siden. Bor i Østfold.
 
Back
Topp