Dette er oss

Hei og deilig med ett underforum for dem som er alene[emoji171][emoji171] har ett barn fra før og venter ett nytt i juni. Går gravid alene :) skriver litt mer utfyllende på evt skjult forum
 
Hei!

Gravid med mitt andre barn. Har et barn på åtte, som jeg alltid har vært 100% alene med. Nå har jeg en spire i magen med en mann som er totalt motsatt av hva jeg er vant med. Det friker meg ut å ikke skulle ha full kontroll [emoji38] Men trøster meg med at det nok egentlig er bra. Bare jeg legger hormonene litt til siden

Er 5+2 i dag. Er veldig nervøs og håper virkelig dette går akkurat som det skal [emoji173]️
 
Hei. Jeg er gravid med min første, 18+0 I dag, og gleder meg til ultralyd i neste uke [emoji173]️
Barnefar og jeg hadde det herlig sammen til jeg fant ut at jeg var gravid, etter det har det vært lite kontakt. Kjenner mye på ensomhet og en trist følelse av at det ikke skylle være slik mitt barn skulle ha det, men jeg er veldig lykkelig for å få muligheten til å bære frem et barn- og bli mamma. Litt selvmotsigende følelser.. men det er kanske ikke så uvanlig [emoji18]
 
Er 24 år og mamma til 3 :)
Jente på 6, og en gutt som skulle blitt 4 (ble bare 7mnd :() og en gutt på 2 år :)
To barnefedre, var gift med barnefar nummer 2 men endte med skilsmisse dessverre heldigis :p
Har ny kjæreste, men vi bor ikke sammen og føler fortsatt at jeg hører litt til "her inne" :)
Har tross alt erfaringer med å dele høytider, barnebidrag, kommunikasjon og brudd :p
Så selv om jeg ikke er helt alene lenger føler jeg meg fortsatt som en alenemor :)
 
Last edited:
Hei!

Har visst glemt å presentere meg her.

Er 37 å venter første barn i november. Ble slutt med barnefar like etter jeg ble gravid. Så her blir det en totalt ny hverdag som venter. Flytter tilbake til mitt hjemsted for å ha folk rundt meg. Barnefar kommer til å være involvert.
 
Hei [emoji4] Glad jeg fant dette forumet.

Jeg er 31 år, har termin 14. august og har vært alene siden jeg fant ut jeg var gravid. Barnefar ønsker ikke å bli pappa. Resten av historien tar vi på evt skjult forum [emoji4]
 
Hei[emoji4]

33 år gammel og venter mitt første ønskebarn i desember[emoji170] Har i tillegg en pusekatt som jeg bor sammen med i vår lille leilighet som snart skal romme tre stk, og vi gleder oss veldig[emoji4]
 
Hei!
26 år og gravid alene. Funket ikke med barnefar så det er kun meg. Bor i Oslo men flytter hjem (Horten/Vestfold) nærmere termin (som er i mars) for å føde der. Flere som bor i Oslo området?:)
 
Hei!
Jeg er 29 år og er alene med en jente på 1,5 år! Barnefar bor i utlandet, og har derfor lite kontakt med oss. Har vært alene siden jeg var 5 mnd på vei. Vi har nettopp flytta til Oslo, og det trives vi veldig godt med begge to ☺️
 
Heisann :) ble litt usikker på om jeg har skrevet her før :p Men blitt alene med nr 3 på vei . Så veldig kjekt å se at det er mange flere av dere, for man føler seg ganske alene innimellom . Bor på Østlandet.
 
Hei hei! Har vært litt borte fra forumet generelt etter at det ble litt stille på termingruppa vår, men kom på at det også fantes et alenemødreforum her inne, så titter innom igjen jeg :)

Har en liten på 2,5 år og ble alene med han nå i høst.
 
Hei!

Snart 30, har vært på BV siden jeg såvidt bikket 20. Snart 10 år siden. Hjelp!

Tre barn på 9 år, 4 år, og 6 mnd.

Relativt nylig separert. Men vi er gode venner :)
 
Hei! Jeg er 36 år, bor i Skien. Har en sønn på 10 år som jeg har vært alene med i mange år. Ble glad når jeg oppdaga et forum for aleneforeldre! Hyggelig å ha kontakt med andre i samme situasjon:)
 
Hei. Jeg er 28 år og har en sønn på 7 år og ei jente på snart 4 år. Jeg går igjennom et samlivsbrudd nå, så vi bor for tiden fortsatt med bf, men planen er å få meg en leilighet etterhvert. Jeg skal ha hovedomsorgen for barna, men de skal være hos han annenhver helg. Hadde et håp om å beholde huset, men viste seg at jeg ikke hadde råd til å overta det dessverre. Alt er veldig vondt, sårt og skummelt nå. Men kjenner at det samtidig er en befrielse å starte på nytt egentlig. Slippe mange bekymringer jeg har sittet inne med over lang tid. Med tiden blir det nok bra :Heartred
 
Hei! Blir alenemor fom mars da jeg har fått meg leilighet, med en sønn under året <3 Ønsker ikke å utlevere meg så mye her, men tar samtalene på skjult forum når jeg kommer så langt :)
 
Back
Topp