Dette er det man kaller skyggestrek

Frumammaliv

Betatt av forumet
IMG_0039.JPG



Altså ikke en positiv test men testområde som gir et lite «utslag» litt etterpå?
 

Vedlegg

  • IMG_0039.JPG
    IMG_0039.JPG
    289,8 KB · Visninger: 301
Tror den er litt for sterk til å kalles skyggestrek så jeg tror babystrek. Skyggestrek er for meg de testene for en må vri og vende testen i forskjellige lys for å kanskje føle en ser en ekstra strek men da uten farge
 
Den dukket ikke opp før en stund etter.
Tok en test til nå på morgenurin og ingenting.. så er nok ikke noe babystrek :(
Ikm i dag, så vi får se
 
Den dukket ikke opp før en stund etter.
Tok en test til nå på morgenurin og ingenting.. så er nok ikke noe babystrek :(
Ikm i dag, så vi får se


Ikke for å skape falske forhåpninger, men jeg fikk sånne på ikm dagen med de stripsene, (streken kom aldri innenfor tiden) helt blendahvite tester 2 dager senere og testet igjen 2 dager etter det igjen siden tr ikke kom og fikk samme svake streken igjen og ble forvirret. Prøvde da et annet merke og test samme kveld og fikk sterkere positiv 4 dager etter ikm. Nå er jeg gravid i uke 25.
Kan også nevne at jeg ble satt tilbake en uke ved oul så det var nok derfor testene var så svake når jeg trodde jeg skulle være 4 uker på vei, men var ca 3.

Jeg synes de strimmeltestene kan være helt elendige, de gav meg aldri noe pålitelig svar før mange uker senere (prøvde for gøy ettersom jeg hadde mange igjen) og da var jeg jo sikker på at jeg var gravid.
Krysser fingrene for at det bare er dårlige tester:signs003
 
Last edited:
Det er lov å håpe [emoji87] tatt så mange tester i det siste [emoji23] ikke et snev av positivitet på de.
Har alltid tatt A1 testene men dette var en fra boots. Dro ut strimmelen for å se bedre.
Den kom som sagt ikke før sånn 30 min senere kanskje.
I dag tidlig med morgenurin blendahvitt!
Men ikm i dag.
Finner fort ut om det er spire eller ei. Men magefølelsen sier at jeg ikke er gravid [emoji19]
 
Det er lov å håpe [emoji87] tatt så mange tester i det siste [emoji23] ikke et snev av positivitet på de.
Har alltid tatt A1 testene men dette var en fra boots. Dro ut strimmelen for å se bedre.
Den kom som sagt ikke før sånn 30 min senere kanskje.
I dag tidlig med morgenurin blendahvitt!
Men ikm i dag.
Finner fort ut om det er spire eller ei. Men magefølelsen sier at jeg ikke er gravid [emoji19]

Hvordan går det med deg? Har du fått noe mer svar fra eller til? :)
 
Jeg venter på mensen ‍♀️ ikm var i går.
Ut i fra appen «Flo» har ikke stålkontroll.
Så den kommer vel ila morgendagen..
er jo et håp om at den ikke kommer, men den kommer nok [emoji85]
 
Ikke giddet å kjøpe det [emoji85] brukt 400kr på tester allerede, så nå gidd jeg ikke mer [emoji23] om jeg ikke har fått mensen til onsdag så kjøper jeg en til..

Men jeg har vært å kjøpt garn til å strikke et babypledd [emoji23][emoji23]
 
Ikke giddet å kjøpe det [emoji85] brukt 400kr på tester allerede, så nå gidd jeg ikke mer [emoji23] om jeg ikke har fått mensen til onsdag så kjøper jeg en til..

Men jeg har vært å kjøpt garn til å strikke et babypledd [emoji23][emoji23]
Hihi ja men det er da bare produktivt :joyful: Vil gjerne høre oppdateringen på onsdag/torsdag ! Holder en knapp på håpet:signs003
 
Tatt en test nå nettopp, CB, blendahvit [emoji17]
Kjenner litt murringer nå så mens kommer vel snart..
Vi tenker at vi skal starte prøvingen etter jul, så får ikke babyen bursdag så tett på storesøsknene eller midt i ferien.
Men man blir jo skuffa likevel [emoji85]
 
Tatt en test nå nettopp, CB, blendahvit [emoji17]
Kjenner litt murringer nå så mens kommer vel snart..
Vi tenker at vi skal starte prøvingen etter jul, så får ikke babyen bursdag så tett på storesøsknene eller midt i ferien.
Men man blir jo skuffa likevel [emoji85]
Fikk neg. cb, men hun er snart 3 år nå :p
 
Tatt en test nå nettopp, CB, blendahvit [emoji17]
Kjenner litt murringer nå så mens kommer vel snart..
Vi tenker at vi skal starte prøvingen etter jul, så får ikke babyen bursdag så tett på storesøsknene eller midt i ferien.
Men man blir jo skuffa likevel [emoji85]

Holder håpet for deg:happy:
 
Den der ser ikkje ut som noe skyggestrek?! Har hatt mange skyggestreker og de pleier ikkje å ha så mye ”farge” som din! [emoji106][emoji106]
Krysser for at det er baby strek [emoji120][emoji122][emoji122]
 
Jeg har tatt 7 tester og alle har vært negativ unntatt denne som såg slik ut etter 40min. Var negativ med det første..
Er 2 dager på overtid nå, holder på å bli sprø [emoji85] tok test i går.. den var negativ.
Kvelden som kunne ha ført til baby var(26/7) 2 dager før beregnet eggløsning (28/7) så om det hadde vært noe inni der skulle det jo ha slått ut på test nå[emoji17]
 
Jeg har tatt 7 tester og alle har vært negativ unntatt denne som såg slik ut etter 40min. Var negativ med det første..
Er 2 dager på overtid nå, holder på å bli sprø [emoji85] tok test i går.. den var negativ.
Kvelden som kunne ha ført til baby var(26/7) 2 dager før beregnet eggløsning (28/7) så om det hadde vært noe inni der skulle det jo ha slått ut på test nå[emoji17]

Husk at svømmerene kan leve opp til 6 dager og egget bruker litt tid på å feste seg så om el kom noen dager senere og egget brukte noen ekstra dager på å feste seg så begynte det også å skille ut hcg senere slik at det fort kan være at testene ikke klarer å finne spore det opp før en uke senere enn du selv forventet å kunne teste positivt:)

Den testen på bildet er i hvertfall positiv!
Vet ikke hvilke tester du har testet med men spesielt strimmeltester har veldig forskjellig sensitivitet, også de fra samme merke i samme pakke selv om det f.eks står 10, 20, eller 25 osv, mulig den testen på bildet var ekstra sensitiv selv om det står sånn eller sånn på pakken. At du er på overtid et jo som oftest det første symptomet de aller fleste får. Ta en ny om to-tre dager :Heartred
 
Last edited:
Back
Topp