Dette er det man kaller skyggestrek

Håper jo veldig.. men mensen kommer.. magefølelsen sier jeg ikke er gravid. Og jeg har jo to barn fra før så føler jeg hadde visst det [emoji13]
Det skal et stort mirakel til for at jeg er blitt gravid. Om det hadde gått an å ønske seg til det hadde jeg hvertfall vært det ‍♀️
Skal oppdatere med hva som skjer [emoji5]
 
Leser igjenom notatene mine, og lurer på om kanskje eggløsning har vært i starten av august? Derfor jeg er sen?


Første dag i siste mens 14.juli
Samleie 26 juli
Eggløsning rundt 28 juli

1. August
- Føler litt små mensmurrende følelser..
- migrene

2. August
Morgen, litt strekk i eggstokken høyre side
Føles høyre puppen litt større ut?

4. August
Litt oppblåst
Mye mykere og til tider ganske løs mage.
Akutte dobesøk
Kanskje det er en lang dag på jobb, men føler litt smerter i symfysen. Det pleier jeh ikke

6. August
6 dager før mens, negativ test midt på dagen

8-9. August
Veldig obs på kroppen min. Litt stikking i puppene iblant men kjenner godt at det gjør tidvis vondt i symfysen og murringen.
Mulig jeg alltid får der før mens men aldri lagt merke til det før.
Negativ test med kveldsurin 8/8
- etter en liten time var det en svak strek.
Negativ test med morgenurin 9/8
Fortsatt tidvis løsmage. Spes på morningen

10. August
Økt utflod. Litt vondere nipler

12. August
Forventet mens, negativ test.
 
Håper jo veldig.. men mensen kommer.. magefølelsen sier jeg ikke er gravid. Og jeg har jo to barn fra før så føler jeg hadde visst det [emoji13]
Det skal et stort mirakel til for at jeg er blitt gravid. Om det hadde gått an å ønske seg til det hadde jeg hvertfall vært det ‍♀️
Skal oppdatere med hva som skjer [emoji5]
Vanskelig å si med magefølelsen. Med nummer en mistenkte jeg at jeg var gravid fra dagen etter vi hadde sex. Denne gangen hadde jeg ikke følelsen i det hele tatt. Var het sikker på at alt håp var ute :rolleyes: Så feil kan man ta. Litt over fem uker på vei nå.

Testet du etter eggløsning? Har du hatt sex etter 26.juli?
 
Tatt en ny test nå, fortsatt negativ.
Så tror denne saken kan legges død[emoji28]
Ikke gravid, og sånn er det.
Når 7 tester sier alt det samme så var det en skyggestrek det jeg fikk.
Tanten kommer nok senest fredag tenker jeg [emoji1303]
Takk for alle svar [emoji173]️
 
Kan jo hende EL var seinere og at det er derfor tante ikke har kommet enda, men jeg synes jo den testen så positiv ut. Har skjønt at «skyggestrek» ikke har farge, men det har jo din! Merkelig at du har fått blenda etterpå da.. hvilke tester har du brukt?
 
Jeg har brukt CB, A1 og noen fra boots jeg ikke husker navnet på. Alle har vært negativ, én fikk litt strek (bilde) men det var ikke før 40min senere når jeg såg på den.

I dag har jeg fått litt lyserosa slim, så tenker meg mensen kommer senest ila lørdagen [emoji28]

Har jaggu meg vært verdens lengste ventetid når man har følgt med siden helt fra første sekund [emoji85]

Men ikke noe bebi denne gang. Alt i alt begynte dette med et uhell sånn sett, vi hadde ikke tenkt å ha flere, men dette har fått oss helt over på at vi skal ha en til [emoji173]️ optimalt er det best med å vente med befrukting til januar-mai [emoji5] blir lenge å vente, men litt praktiske ting som skal gjøres først!
 
Back
Topp