Det verste med svangerskapet

Bekymringene!
Har mistet en del ganger før og har risikofaktorer i svangerskapet, så blir mye å tenke på [emoji85]

Det beste hittil har vært å se lille skatten vår på ultralyd og å kjenne masse liv hver dag [emoji170]
 
De siste ukene... Mangel på søvn, halsbrann fra en annen verden, å føle seg ukomfortabel 24 timer i døgnet... Og hvordan ventinga påvirker psyken når man blir så sliten.

Gleder meg så til å hilse på den lille i magen, men tålmodigheta begynner å bli litt tynnslitt :p
 
Bekymringene er klart verst, av det fysiske så kvalmen og utmattelsen.

Det beste er bevegelsene i magen
 
Bekymringene, kvalmen, bekkenløsning var det verste.

Men å føle liv der inni magen var helt fantastisk :)
 
Værste var frykten for å miste. Det overgår alle de andre smertene og plagene jeg har hatt og har i graviditeten.
Beste har vært å se gleden i øynene til kommende storebror over at han snart skal bli storebror.:Heartred Veeldig etterlengtet baby både for oss foreldre og han som storebror.
 
Sier som mange av de andre her - det verste var bekymringene! Først for om jeg kunne bli gravid, så for SA/MA, blødninger som jeg hadde frem til ca. uke 13, om babyen var frisk osv osv. Var heldig og hadde et lett svangerskap, så det nest verste må vel være mangelen på blodig biff og rødvin. Og trøttheten da.

Det beste var den fantastiske følelsen av at jeg endelig skulle bli mamma.
 
Back
Topp