Det er bare å skravle i vei damer!

Heisan damer!:) hvilke planer har dere for dagen?:)
God morgen!
Først skal jeg på jobb en tur, men i kveld er jeg veldig usikker på hva jeg skal. Jeg har ei venninne utenbys fra som er i byen en tur. På en side har jeg kjempelyst til å treffe henne! Men på den andre siden har jeg ikke lyst på alle spørsmålene og antagelsene som følger med at jeg ikke drikker... I tillegg har jeg vært på tur med jobben noen dager og har ikke hvilt siden tirsdag... Veldig usikker på hva jeg skal gjøre!
Hva skal du?
 
God morgen!
Først skal jeg på jobb en tur, men i kveld er jeg veldig usikker på hva jeg skal. Jeg har ei venninne utenbys fra som er i byen en tur. På en side har jeg kjempelyst til å treffe henne! Men på den andre siden har jeg ikke lyst på alle spørsmålene og antagelsene som følger med at jeg ikke drikker... I tillegg har jeg vært på tur med jobben noen dager og har ikke hvilt siden tirsdag... Veldig usikker på hva jeg skal gjøre!
Hva skal du?
Her er det en tur på skolen først, så begynner jeg på arbeidshelg. .:) tenkte å finne en kreativ måte og fortelle mannen at han skal bli pappa igjen ..:p
 
Jeg er hjemme med 2-åringen i dag for han er ikke i form. Jeg er heller ikke i form så det passer greit. Veldig rolig dag her :) Du da?
Svarte i innlegget over:) jeg og lillemor har vært hjemme to dager denne uka vi og. Mest fordi jeg trodde jeg hadde farang..:p
 
God morgen!
Først skal jeg på jobb en tur, men i kveld er jeg veldig usikker på hva jeg skal. Jeg har ei venninne utenbys fra som er i byen en tur. På en side har jeg kjempelyst til å treffe henne! Men på den andre siden har jeg ikke lyst på alle spørsmålene og antagelsene som følger med at jeg ikke drikker... I tillegg har jeg vært på tur med jobben noen dager og har ikke hvilt siden tirsdag... Veldig usikker på hva jeg skal gjøre!
Hva skal du?
Om du skal møte henne ut, så kjør for å møte henne. Da slipper du spørsmålene, siden du ikke kan drikke og kjøre :D
 
Jeg skal til fysio og se på ryggen. Etter det skal jeg bare slappe av og nyte at det er helg :)
 
Om du skal møte henne ut, så kjør for å møte henne. Da slipper du spørsmålene, siden du ikke kan drikke og kjøre :D
Siden jeg bor midt i byen er det litt vanskelig med unnskyldninger som det er dessverre... Får se hva det blir til etter jobb:)
 
Tenkte å si det i morgen ettermiddag, når jeg er ferdig på jobb :p vi har vært "prøvere" siden jul,, men tror han blir overrasket over at det gikk så fort :p
Oi, ja det gikk fort:D
Gleder meg til å høre hvordan du gjorde det og hvordan han reagerte!
 
Siden jeg bor midt i byen er det litt vanskelig med unnskyldninger som det er dessverre... Får se hva det blir til etter jobb:)
Det var synd! Håper du finner en løsning, kjipt å måtte droppe ting bare fordi man er redd for å avsløre det for tidlig :p
 
Det var synd! Håper du finner en løsning, kjipt å måtte droppe ting bare fordi man er redd for å avsløre det for tidlig :p
Jeg vet, synes det er kjempekjipt. Hun er ikke så ofte i byen heller lenger etter at hun fikk barn og flyttet til andre siden av landet:(
Jeg får høre litt hva som er planen, og kanskje få til noe med unnskyldninger om at jeg må hjem tidlig å rydde fordi jeg får besøk i morgen, eller at jeg er sliten etter jobbtur:p
 
God morgen!
Først skal jeg på jobb en tur, men i kveld er jeg veldig usikker på hva jeg skal. Jeg har ei venninne utenbys fra som er i byen en tur. På en side har jeg kjempelyst til å treffe henne! Men på den andre siden har jeg ikke lyst på alle spørsmålene og antagelsene som følger med at jeg ikke drikker... I tillegg har jeg vært på tur med jobben noen dager og har ikke hvilt siden tirsdag... Veldig usikker på hva jeg skal gjøre!
Hva skal du?
Du kan si du går på antibiotika :)
 
Du kan si du går på antibiotika :)
Det er en mulighet. Jeg må bare se det an litt tror jeg. Merker at jeg fokuserer bare på problemet nå og ikke at det sikkert blir kjempekoselig:)
Men så er jeg så sliten at jeg har sagt på jobb at jeg har forsovet med og kommer seint, mens fakta er at jeg ble liggende på senga alt for lenge og lese nyheter og her inne:p
 
Det er en mulighet. Jeg må bare se det an litt tror jeg. Merker at jeg fokuserer bare på problemet nå og ikke at det sikkert blir kjempekoselig:)
Men så er jeg så sliten at jeg har sagt på jobb at jeg har forsovet med og kommer seint, mens fakta er at jeg ble liggende på senga alt for lenge og lese nyheter og her inne:p
Hehe :p Antibiotika kan gjøre deg litt kvalm så du kan bruke det som unnskyldning hvis du bare vil møte henne en kort tur ;)
 
Det er en mulighet. Jeg må bare se det an litt tror jeg. Merker at jeg fokuserer bare på problemet nå og ikke at det sikkert blir kjempekoselig:)
Men så er jeg så sliten at jeg har sagt på jobb at jeg har forsovet med og kommer seint, mens fakta er at jeg ble liggende på senga alt for lenge og lese nyheter og her inne:p
Da er mitt råd å istedet for å fokusere på problemet, å heller gjøre det enkelt og si at du ikke har lyst til å drikke. Mest sannsynlig så reagerer hun ikke på det. Trenger ikke utdype. Bare slapp av og kos deg :D
 
Back
Topp