Det er bare å skravle i vei damer!

Jeg hadde bestillt meg massasje for to uker siden. Måtte fylle ut skjema når jeg kom, der det bl.a. var spørsmål om graviditet. Fikk da beskjed av behandler om at jeg ikke kunne få massasje da det kunne sette igang en evt abort. Tok en ansiktsbehandling i stede. Det var også veldig godt
 
Jeg hadde bestillt meg massasje for to uker siden. Måtte fylle ut skjema når jeg kom, der det bl.a. var spørsmål om graviditet. Fikk da beskjed av behandler om at jeg ikke kunne få massasje da det kunne sette igang en evt abort. Tok en ansiktsbehandling i stede. Det var også veldig godt
Så bra de var så seriøse. Jeg ble også nektet massasje i forrige graviditet og endte opp med manikyr :p
 
Jeg hadde bestillt meg massasje for to uker siden. Måtte fylle ut skjema når jeg kom, der det bl.a. var spørsmål om graviditet. Fikk da beskjed av behandler om at jeg ikke kunne få massasje da det kunne sette igang en evt abort. Tok en ansiktsbehandling i stede. Det var også veldig godt
Sånt skjema måtte vi fylle ut der vi skal sist vi var der også, så de har nok kontroll;) håper bare jeg kan få en eller annen behandling, så det ikke er helt bortkastet:)
 
Nå mangler vi bare 300 innlegg! :gen014
 
Skal vi gå for midlertidig navn og tilgangsansvarlig også tar vi ny avstemning i mars? :)
 
Skal vi gå for midlertidig navn og tilgangsansvarlig også tar vi ny avstemning i mars? :)

Men skal vi ha en avstemning nå også da? Den blir vel uansett stående noen dager, så det gjør vel ikke så mye om vi venter noen dager ekstra..? Det har allerede hoppet folk inn på 25.okt på terminlista, så det er jo ikke snakk om mange dager uansett.. :)
 
Men skal vi ha en avstemning nå også da? Den blir vel uansett stående noen dager, så det gjør vel ikke så mye om vi venter noen dager ekstra..? Det har allerede hoppet folk inn på 25.okt på terminlista, så det er jo ikke snakk om mange dager uansett.. :)
Nei trenger vel ikke det syns jeg siden det er midlertidig sånn sett :)
 
Kan egentlig ikke skjønne at det er veldig sterke meninger rundt navn, så en må bytte senere.

Eneste jeg kan steile litt av er hvis det er --- englene.. Får så assosiasjoner til barn som er døde. Står alltid på gravstøttene..

Uansett, veldig for å få åpnet skjult!
 
Back
Topp