Desperate babyer

Hun reiste seg såpass tidlig ja. Vi er ikke der enda. Begynte å krabbe for 3 uker siden liksom. Her funker det absolutt ikke å la han ligge å skrike. Det blir bare verre og verre og vi får den jobben med å roe han ned igjen. Litt sutring er greit. Gikk greit å legge han i dag også, men pga forkjølelse, så tviler jeg på han sover så godt i natt. Han hoster og begynner å bli hes. I tillegg til at han er snørrete og tett. Men jeg tror kanskje løsningen på han her (denne gangen:rolleyes:) er at han ikke sover for langt på dag. Er spent på hvordan det blir når han skal ned til en dupp i bhg om 5 uker. Han som er så var på lyder og sover korte dupper.
Jeg er også spent på når hu skal ned til en dupp[emoji51] god bedring til lillegutt[emoji4] og håper dere har hatt en god natt[emoji4]
 
Jeg har noe suksess med bæretøy, helst sjal før leggetid. Om mini sitter fast med armene knutt inni sjalet blir han oftest roligere. Tror det hjelper at det er nærhet og kos også.
 
Samma her. Blir et helvete å roe henne hvis hu har «fått lov» til å bli helt hysterisk..

Eline sovna kl. 20 i forgårs og våkna ikke før 0445 [emoji3] i går sovna hu i vogna av seg selv 1730[emoji51] det gjør hu ALDRI!
Vi holder på å lage platting ute. Hu satt og småsutra i vogna og vi måtte underholde henne litt fram og tilbake. Neste gang vi kikka sov hu. Til og med når vi starta kapp- og gjærsaga våkna hu ikke[emoji23] så i går ble det ikke senga før nærmere 22[emoji15]
Kl. 7 i dag tidlig hadde hu fortsatt ikke våkna, så da VEKTE jeg henne. Kan ikke huske sist[emoji23] i dag får vi passe bedre på så hu ikke får en sånn sein dupp. Håper det ikke bare er et par gode dager nå, men et par gode måneder[emoji28]

Jeg bare lurer på hvorfor du vekte henne hvis hun sov?:) Hun fikk jo bare 9 timer nattesøvn.
 
Jeg bare lurer på hvorfor du vekte henne hvis hun sov?:) Hun fikk jo bare 9 timer nattesøvn.
Fordi det bare blir tull med neste kveld og natt også hvis jeg ikke gjør det. Prøvd før å la henne sove til langt utpå formiddagen før når hu har sovna seint. Blir bare tull med alt og sur unge.

Og det skal strengt talt ikke mye til å vekke henne. Bare å åpne døra til rommet hennes[emoji85] Jeg gikk ikke inn til henne og aktivt vekte henne[emoji4]

Hu sov en dupp på 1,5 time fra 09:30-11. Håper på en ny kortere dupp kl. 14 før hu forhåpentligvis er trøtt igjen til kl. 19[emoji51]
 
Fordi det bare blir tull med neste kveld og natt også hvis jeg ikke gjør det. Prøvd før å la henne sove til langt utpå formiddagen før når hu har sovna seint. Blir bare tull med alt og sur unge.

Og det skal strengt talt ikke mye til å vekke henne. Bare å åpne døra til rommet hennes[emoji85] Jeg gikk ikke inn til henne og aktivt vekte henne[emoji4]

Hu sov en dupp på 1,5 time fra 09:30-11. Håper på en ny kortere dupp kl. 14 før hu forhåpentligvis er trøtt igjen til kl. 19[emoji51]
Her våkner han også av at vi tar i døra hans. Har til og med fått samboer til å bytte døra pga en klikkelyd:rolleyes:
 
Her våkner han også av at vi tar i døra hans. Har til og med fått samboer til å bytte døra pga en klikkelyd:rolleyes:
[emoji23] vi la ny laminat. Den driver og spraker når vi tråkker på den. Underlaget og avstand til vegg er i orden, så vi skjønner ikke hvorfor. Vi kan ikke liste oss ut av soverommet hennes, for å si det sånn[emoji86]
 
Her våkner han også av at vi tar i døra hans. Har til og med fått samboer til å bytte døra pga en klikkelyd:rolleyes:
Samme angående døra. Må løfte og dra i døra på en veldig spesifikk måte for å ikke vekke ungen [emoji64][emoji85][emoji86]
 
[emoji23] vi la ny laminat. Den driver og spraker når vi tråkker på den. Underlaget og avstand til vegg er i orden, så vi skjønner ikke hvorfor. Vi kan ikke liste oss ut av soverommet hennes, for å si det sånn[emoji86]

Kommer godt med når hun blir tenåring og skal snike seg ut ;)
 
Jeg klikker helt jeg nå, altså! Det blir jo bare værre og værre. Ungen gnir seg i trynet og er trøtt som satan, men hyler som faen med en gang vi legger henne ned. Nå har jeg prøvd å bære henne i søvn en time. Hu roer seg litt ned og så fyrer hu seg opp igjen. Klarer virkelig ikke å finne roen. Jeg gir opp [emoji24][emoji24][emoji24]

Utviklingstrinn [emoji85]
 
Hvordan har det gått nå?
Nå har hu ikke feber, så nå er det et helvete å få henne til å sove igjen[emoji85] Hu er ikke like hysterisk lenger da. Vi har konsekvent innført opp og ned metoden. I dag satt jeg med henne på fanget av og på i over en time før hu sovna. I går ar det vel 1,5, men i forgårs var det 2,5[emoji32][emoji32] så det var jo heldigvis bedre i dag[emoji4] dere da?

Er for øvrig to fortenner som bryter gjennom any time og hu snørrer masse, så håper legginga blir bedre når hu er snørrfri[emoji56]
 
Nå har hu ikke feber, så nå er det et helvete å få henne til å sove igjen[emoji85] Hu er ikke like hysterisk lenger da. Vi har konsekvent innført opp og ned metoden. I dag satt jeg med henne på fanget av og på i over en time før hu sovna. I går ar det vel 1,5, men i forgårs var det 2,5[emoji32][emoji32] så det var jo heldigvis bedre i dag[emoji4] dere da?

Er for øvrig to fortenner som bryter gjennom any time og hu snørrer masse, så håper legginga blir bedre når hu er snørrfri[emoji56]
Hatt noen gode dager hvor han har vært ganske enkel å legge, men nå er det en del skriking igjen:p Må sitte på rommet med han og holde på han. 1.måned igjen til bhg.start, så håper virkelig det gjør susen.
 
Hatt noen gode dager hvor han har vært ganske enkel å legge, men nå er det en del skriking igjen:p Må sitte på rommet med han og holde på han. 1.måned igjen til bhg.start, så håper virkelig det gjør susen.
Off av meg. Vi har hatt flere fine dager nå. Håper jeg ikke ødelegger alt med å skrive dette[emoji85] håper det blir bedre igjen for dere snart.. [emoji4]
 
Off av meg. Vi har hatt flere fine dager nå. Håper jeg ikke ødelegger alt med å skrive dette[emoji85] håper det blir bedre igjen for dere snart.. [emoji4]
Det er skummelt å skrive sånn:p Har vært litt vanskelig å få lagt han om kvelden, enda han er helt ferdig, men han har sovet hele natta nå i det siste. *Bank i bordet*
 
Back
Topp