Dere som slanker dere

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvilken størrelse tenker dere at dere går for i klær? Hva er realistisk?
Og hvor mange størrelser vil dere ha gått ned fra dere begynte slankingen?

Jeg har gått ned 3 størrelser til nå. Den neste er innenfor rekkevidde, og kanskje en til? Jeg har ca 20 kg til jeg skal ned, men lurer på om formen på magen ødelegger noe.
 
Kunne godt tenke meg å komme ned i str M og ned 30-35 kg[emoji4] men det er nok en god stund til[emoji28] første mål er å komme under på tosifret på vekta, så tar vi det der i fra.
 
Jeg er en typisk 50/52 i dag, ikke så veldig høy, men god og bred. Jeg har egentlig ikke en spesiell størrelse som ønske, men ønsker hovedsakelig å kunne kjøpe klær i vanlige butikker, og da må jeg vel ned til i hvertfall en vanlig 44. Vektmål er litt det samme, vil ned på normal BMI, og har i første omgang satt meg et mål på å komme ned til rundt 60-70 kg, det vil si at jeg må ned ca 50 kg. Jeg startet i dag.

Sånn ca like mye som jeg skal ned totalt det :)
Lykke til :D
 
Kunne godt tenke meg å komme ned i str M og ned 30-35 kg[emoji4] men det er nok en god stund til[emoji28] første mål er å komme under på tosifret på vekta, så tar vi det der i fra.

Ja delmål er lurt! :D
Jeg har akkurat klart to siffer (eller, opp på 3 igjen nå etter helga) og det er kjekt :D
 
Ja delmål er lurt! :D
Jeg har akkurat klart to siffer (eller, opp på 3 igjen nå etter helga) og det er kjekt :D
Det er kjempelurt. Blir så uoppnåelig hvis man skal sikte på 30 kg liksom[emoji28] da gir jeg opp før jeg får startet! Viktig med delmål og en liten premie når man når dem![emoji3]

Har du funnet noen gamle bilder? Slik at du har fått sett den gode jobben du har gjort?
 
Du har jo vært flink, over halvveis :notworthy
Er det lov å spørre hvilke klesstørrelse du startet på og hvor du ligger hen nå? :)

Takk ❤️
Jeg brukte 52, og ligger nå komfortabelt på 46. Jeg har kjøpt inn ei bukse i 44 som jeg ikke har prøvd enda. Det er litt skummelt ^^
 
Det er kjempelurt. Blir så uoppnåelig hvis man skal sikte på 30 kg liksom[emoji28] da gir jeg opp før jeg får startet! Viktig med delmål og en liten premie når man når dem![emoji3]

Har du funnet noen gamle bilder? Slik at du har fått sett den gode jobben du har gjort?

Jeg har funnet noen. Ingen av hele meg da, kun der hodet vises. Det er litt dumt, for jeg slet med dobbelthake da jeg var tynn også :(
Men det ser ut til at jeg kanskje har gått ned litt ja :D
 
Jeg har funnet noen. Ingen av hele meg da, kun der hodet vises. Det er litt dumt, for jeg slet med dobbelthake da jeg var tynn også :(
Men det ser ut til at jeg kanskje har gått ned litt ja :D
Så dumt da! Men ned 30 kg er superbra!! Håper du klarer å snu hodet ditt uten bilde av kroppen.
Regner jo med at det synes i ansiktet også, dobbelthake eller ei[emoji23]
 
Oj, ja, skjønner at det er skummelt, men for en motivasjon å ha i skapet! Jeg har en julekjole jeg kjøpte for et år siden som passet nesten da, den har ikke passet siden, men det er målet mitt i år! Ny-gammel julekjole :D

Så kjekt :D
Det er lenge nok til jul til at du har tid til å gå ned nok (inklusive sprekker som hører med) samtidig som det ikke er så langt unna at du får så god tid at du ikke trenger å begynne enda.
 
Så dumt da! Men ned 30 kg er superbra!! Håper du klarer å snu hodet ditt uten bilde av kroppen.
Regner jo med at det synes i ansiktet også, dobbelthake eller ei[emoji23]

Jeg synes at jeg kanskje ser smalere ut. Jeg fant et bilde av meg selv fra flere år siden, og der var jo ansiktet kulerundt! Det var likevel ikke på mitt tykkeste :eek:
 
Jeg brukte 56 i bukser. Hvertfall de fra gamlejobben.

Nå etter vektnedgang bruker jeg litt forskjellig. Spørs på klærne. Går i 36/38. Og S/M. Også floyd sine bukser i 26 da. [emoji1]
 
Jeg brukte 56 i bukser. Hvertfall de fra gamlejobben.

Nå etter vektnedgang bruker jeg litt forskjellig. Spørs på klærne. Går i 36/38. Og S/M. Også floyd sine bukser i 26 da. [emoji1]
Oi, det var stor forskjell!
Hvor så fettet da? Og du er kanskje ikke så høy?
 
Back
Topp