Dere som slanker dere

Oi, det var stor forskjell!
Hvor så fettet da? Og du er kanskje ikke så høy?
Er 165 cm. Altså. Har jo litt, men liker godt stretchy bukser med høyt liv. For da kan jeg klemme magen nedi [emoji23] Så ser jeg liksom så mye slankere ut gitt.
 
Målet mitt er ikke en spesifikkstørrelse men å komme inn i klærne jeg brukte før jeg ble gravid. Ned 7,5kg siden 04.05 må fortsatt ned minimum 5kg til før ting sitter komfortabelt. Aller helst 10kg til det er drømmen :bag:
 
Tviler på at jeg endrer størrelse. Bruker nesten bare M nå, L om jeg vil ha det mer luftig. Men snakk om maks 10 kilo her jeg vil ned og det er litt overalt så vil ikke minske allverden andre steder enn forhåpentligvis i henget over KS-arret.
 
Aner ikke. Brukte str 38 i den vekta jeg skal ned i, men tror ikke kroppen har helt samme fasong lengre...
 
Hovedmålet mitt er på nå 85kg, kanskje 80 om det føles rett når jeg kommer så langt, men allerførst er målet mitt tosifret! Totalt fra i dag er det ca 45 kg igjen! Jeg bruker xxl i thigts på Cubus og xl i singleter. Kunne godt tenke meg å bruke L i bukse og M i singleter.
 
Back
Topp