Dere som lurer på ananas i dpo

haha samme her, prøver å la være å blande han inn i min gale verden xD han klarer seg med sex delen:p

Kanskje den ikke var helt moden? :p hvordan vet man at den er moden egentlig??
Tenkte jeg skulle handle inn idag siden jeg er 1dpo :)
Man lukter under bunnen på ananasen, og om den lukter ananas så pleier den å være good to go ;) Obs på at hvis den lukter veldig ananas kan den være overmoden:p
Var heldig med den jeg valgte meg, for kjernen var faktisk ikke så ille:) (men det er første gang:p)
 
I denne artikkelen står det an det kan spises frem til positiv GT. Men inne på forumet har jeg lest flere ganger at man må stoppe etter 5 dpo. What to do?
 
Dette skal jeg jaggu teste:joyful: eneste problemet er at mannen hater ananas, jeg mener virkelig hater:hilarious: jeg får ha den i en lufttett boks:hilarious:

Er tips: dra i de grønne bladene for å se om de løsner lett. Jo lettere det løsner, jo mer moden er den :)
 
Jeg kjøpte ananasjuice etter å ha plukket opp dette tipset! Positiv test ble resultatet :happy: om det var tilfeldig eller ikke er jo en annen sak:joyful:
 
Haha, dette var med oktober 17 gutten, så er en stund siden :joyful:
Men drakk ett glass hver dag fra 1 dpo til 7 dpo.

Åja :hilarious:
Tror jeg må prøve det, ananasjuice er jo godt også! Problemet er at jeg ikke vet helt nøyaktig når el er siden jeg ikke tester :wacky:
 
Hei dere, gammelt innlegg. Men jeg prøver meg som alltid.

Noen som har fått resultater med ananasjuice? Etter hvor mange mnd klaffet det fra dere begynte å prøve/u ananas altså og til dere spiste ananas.

Viktigst. Er det etter eggløsning man skal spise/drikke det eller kan man ta det før også?
 
Haha, jeg vet! Isj.
Jeg leste denne tråden i går, stakk spontant opp på Rema og kjøpte en hel ananas. Samboeren min vet egentlig ikke hvor mye jeg av og til kan styre med disse baby-greiene, så jeg sa ikke hvorfor til ham :p

Den jeg kjøpte, var ikke egentlig så sykt god (ikke spesielt søt), men jeg sitter nå her og knasker i meg likevel. Kjernen er verst.
Samme her, har aldri fortalt mannen hvorfor jeg periodevis spiser grapefrukt eller ananas og banan :) eller hostesaft haha.
 
Jeg spiste ananas nå sist PP. Hver dag fra 2-3 dpo til 8-9 :hilarious: Om det var det som gjorde utfallet, vites ikke. Men jeg elsker ananas og er 10+1 idag såååe- her er det bare å prøve damer!:love7
 
Back
Topp