Dere som hører på metal

Ja, bytter på å spille typiske barnesanger og"min" musikk :)
 
Samboer mener at jeg ikke burde spille metal i bilen når ungene er med. De burde høre på barnemusikk. Syns det er merkelig at han samtidig syns nyheter er innafor...
Og gi dem musikksmak som gjør at de vil digge Marcus og Martinus senere?
Er ikke det litt som å skyte seg selv i foten :p
 
Godt å høre flere er som meg! Jeg skifter såklart sang om ungene ikke liker det, men hittil har det gått fint. Femåringen plystrer til Sabatons "to hell and back", hun syns den er morsom. Hun liker også godt Linkin Park. :p "Nå er han sint" som hun sa da vokalisten begynte å skrike teksten :p

Jeg også spiller MYE Sabaton her hjemme [emoji1][emoji1305]
Det hender at ungene syns musikken min er kjedelig eller at de ikke liker den, men det må de bare tåle av og til [emoji12]
 
Samboer mener at jeg ikke burde spille metal i bilen når ungene er med. De burde høre på barnemusikk. Syns det er merkelig at han samtidig syns nyheter er innafor...
Ja, jeg unngår også nyheter. Etterhvert må de jo få en naturlig mengde nyheter altså:) i bilen her går det i min musikk, veldig fornøyd så lenge det går!:p

Mye Bob Dylan:D det kan av og til få min samboer til å grøsse:p
 
Klart jeg gjør! Enkelte sanger liker de å :) de skjønner jo ikke stort om hva tekstene handler om så ser liksom ikke problemet..
 
Back
Topp