Dere som hører på metal

Hører på alt mulig, og det får jenta vår også høre på. dermed er noen av favorittene hennes på singstar sanger som "high on the crime" av turboneger og "beautiful people" av marilyn manson, og hun liker masse forskjellig. Fin avveksling til marcus og martinus, liksom.
 
Skjønner ikke helt hvorfor man eventuelt ikke skulle la barna høre på samme musikk som en selv, uavhengig om det er klassisk musikk eller metal :rolleyes:
 
Skjønner ikke helt hvorfor man eventuelt ikke skulle la barna høre på samme musikk som en selv, uavhengig om det er klassisk musikk eller metal :rolleyes:

Samboer mener at jeg ikke burde spille metal i bilen når ungene er med. De burde høre på barnemusikk. Syns det er merkelig at han samtidig syns nyheter er innafor...
 
Hører på mye forskjellig, og det får snuppa høre også[emoji4] Da hun var baby var det bare å sette på Kamelot hvis ho var veldig urolig, og da roet hun seg med en gang[emoji16]
 
Vi hører på alt sammen med han. Han liker metal, og gir tydelig beskjed hvis det ikke faller i smak ;) barnemusikk også, men er vokst opp med foreldre som hørte på alt fra klassisk til hardrock, så vil gjerne dele det med han. Det ser ut til å passe han fint.
 
Hører på mye forskjellig, og det får snuppa høre også[emoji4] Da hun var baby var det bare å sette på Kamelot hvis ho var veldig urolig, og da roet hun seg med en gang[emoji16]
Nå måtte jeg flire litt. Har ikke hørt Kamelot på mange år. Så bra det funka da :) har spilt mye Opeth for gutten min, både roligere og hardere sanger.
 
Når jeg gikk gravid så satte jeg på Rammstein å Marilyn Manson når det var alt for rolig i magen, da ble det alltid mange spark å få :)

Nå når hun hører samme musikken så blir hun hyper på gulvet :D

Så ja, hun hører akkurat samme musikk som meg :)
 
Godt å høre flere er som meg! Jeg skifter såklart sang om ungene ikke liker det, men hittil har det gått fint. Femåringen plystrer til Sabatons "to hell and back", hun syns den er morsom. Hun liker også godt Linkin Park. :p "Nå er han sint" som hun sa da vokalisten begynte å skrike teksten :p
 
Med nr 1 hadde jeg dilla på Marilyn Manson. Ungen sovna som en stein hver gang Sweet dreams kom på [emoji170]

Begge barna mine elsker det meste av musikksjanger.
De synger like godt med til både Marcus og Martinus som til Five Finger Death Punch. Veldig allsidige små. (6.5 år og 11 år)
 
Hører på det jeg vil, jeg [emoji14]
Hun liker det samme som meg.
 
Selvfølgelig får ungen høre på metall! Hun har vokst opp med metall både hos meg og faren, samt onkler som hører på.
 
Opeth <3
Soldier of fortune er min favoritt tror jeg. Elsker stemmen til vokalisten!
Har så mange favoritter, har vel hørt på dem i over 20 år (nå følte jeg meg gammel)...skal jammenmeg spille det oftere for mini her, glemmer det litt i hverdagen.
 
Samboer mener at jeg ikke burde spille metal i bilen når ungene er med. De burde høre på barnemusikk. Syns det er merkelig at han samtidig syns nyheter er innafor...
Nyheter er jo mye mer skremmende! [emoji32]
 
Lar de høre på akkurat det samme som jeg hører:)
 
Nå hører ikke vi på metal her hjemme, men har spilt mye av den musikken vi liker til hun. Og det bør alle gjøre uansett sjanger. Er jo kjedelig med bare bæ bæ lille lam. Mini er kun 6 mnd. Går i karpe diem og lars vaular. Og odd Nordstoga.
 
Nyheter er jo mye mer skremmende! [emoji32]

Ja... jeg er streng på det. Han sukker oppgitt når jeg skrur av radioen når nyhetene kommer. Han gjorde det før i hvert fall. Ble irritert fordi HAN ville jo høre. Hallo, barn tilstede...
 
Tenker at det er mye læring i det å høre på mye forskjellig musikk [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp