Dere som allerede vet kjønnet på lille febbisbebbis ❤

Morro at det stemte så bra med Filippa[emoji173]
Er kvalme en jente-greie mener du? Hvis det skulle det tilsi at jeg får 5 jenter [emoji23][emoji23] har hørt at mye kvalme tilsier gutt? Men vet ikke hvor jeg har hørt det fra.

På sykehuset sa de til meg at siden jeg var så kvalm som jeg var, så var sjansen for jente 50% større :eek:
Altså 75% sjanse for jente, 25% for gutt.
Og jente var det :D

Hun har i tillegg hatt den karakteristiske høye hjertefrekvensen, og kinesisk fødekart tilsa også jente ;)
 
På sykehuset sa de til meg at siden jeg var så kvalm som jeg var, så var sjansen for jente 50% større :eek:
Altså 75% sjanse for jente, 25% for gutt.
Og jente var det :D

Hun har i tillegg hatt den karakteristiske høye hjertefrekvensen, og kinesisk fødekart tilsa også jente ;)
Sier du det ja! Da får jeg kanskje 5 jenter da [emoji23][emoji23] da jeg var hos jordmor sist lå frekvensen på 152. Er det karakteristisk for jente tror du? Kinesiske kalender sier jente [emoji57] er sååå spent!
 
Sier du det ja! Da får jeg kanskje 5 jenter da [emoji23][emoji23] da jeg var hos jordmor sist lå frekvensen på 152. Er det karakteristisk for jente tror du? Kinesiske kalender sier jente [emoji57] er sååå spent!

Det er rundt der pulsen på min har ligget også :)
 
Jeg har ikke fast jobb jeg [emoji22] men jobber endel i barnehage, så har ikke sjangs! Utrolig kjipt siden jeg vil tilbake! Men det er så høyt tempo og ingen mulighet til å trekke seg tilbake og ta en liten pause...
Jeg også klager masse til mannen min [emoji28] og bittelitt til venner, men langt i fra så mye.. hehe. Alle sier at det snart går over... vi får nå se da [emoji57] godt å høre at det finnes fler [emoji173]
17+3 her
Ah, det skjønner jeg så godt! Høres ikke noe deilig ut :( Lytt til kroppen din! Sykt kjedelig råd, men det er så sant! Og det skjønner jeg mer og mer!

Hehe, det gjenstår å se! Tror ikke noe på det at det går over før jeg får se det ;)
 
Ah, det skjønner jeg så godt! Høres ikke noe deilig ut :( Lytt til kroppen din! Sykt kjedelig råd, men det er så sant! Og det skjønner jeg mer og mer!

Hehe, det gjenstår å se! Tror ikke noe på det at det går over før jeg får se det ;)
Haha [emoji28] tror ikke det jeg heller! Og jeg som skal ut å reise med fly snart... gruer meg egentlig litt.. tenk om jeg har en av de verste dagene på den dagen? Eller på hjemturen? [emoji45] kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene... litt skummelt, ikke sååå kult å spy i flyet..
 
Haha [emoji28] tror ikke det jeg heller! Og jeg som skal ut å reise med fly snart... gruer meg egentlig litt.. tenk om jeg har en av de verste dagene på den dagen? Eller på hjemturen? [emoji45] kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene... litt skummelt, ikke sååå kult å spy i flyet..
Ai ai, hvor lang flytur er det? Du får krysse fingrene for at det blir en god dag. Har du noe kvalmestillende du kan ta?
 
Ai ai, hvor lang flytur er det? Du får krysse fingrene for at det blir en god dag. Har du noe kvalmestillende du kan ta?
Ikke så lang. 3.5 time eller noe.
Jeg går på phenergan hver dag [emoji50] prøvde en dag uten i går og var veldig følsom og ubehagelig i magen. Før jeg begynte på dem kunne jeg spy 5 ganger om dagen. På det verste nå er det bare 3. Så de hjelper iallefall! Tar du noe?
 
Ikke så lang. 3.5 time eller noe.
Jeg går på phenergan hver dag [emoji50] prøvde en dag uten i går og var veldig følsom og ubehagelig i magen. Før jeg begynte på dem kunne jeg spy 5 ganger om dagen. På det verste nå er det bare 3. Så de hjelper iallefall! Tar du noe?
Uff da! :( Så ille! Da er du verre enn meg! Jeg tar Afipran. Du får helle innpå med Phenergan og krysse fingrene for flyturen. Jeg tipper det går helt fint :)
 
Uff da! :( Så ille! Da er du verre enn meg! Jeg tar Afipran. Du får helle innpå med Phenergan og krysse fingrene for flyturen. Jeg tipper det går helt fint :)
Nei, kanskje det leses verre enn det her! Hehe. Orker ikke å være verre enn deg [emoji28] hehe. Men ja, jeg går på en halv tablett om dagen, så kan jo ta 1 hel når jeg skal reise [emoji16] takk, håper du tipper rett!
 
Har vært kjempekvalm og gått på kvalmestillende fram til nå i uke 19, venter en gutt. Kinesisk fødselskalender stemte visst..[emoji13]
 
Jeg venter gutt :) Kinesisk fødselskart stemte ikke på meg. Pulsen lå på 145 ved UL i uke 18. Jeg har ikke vært særlig kvalm, og det var jeg heller ikke med storesøster, så kvalmen er visst ingen indikator for meg. Var sikker på at vi skulle få ei jente denne gangen også, i og med at formen var så lik som sist. Men her var det ingen tvil om at det er en lillebror, jeg så det før jordmor sa noenting :Heartblue ;)
 
Jeg venter gutt :) Kinesisk fødselskart stemte ikke på meg. Pulsen lå på 145 ved UL i uke 18. Jeg har ikke vært særlig kvalm, og det var jeg heller ikke med storesøster, så kvalmen er visst ingen indikator for meg. Var sikker på at vi skulle få ei jente denne gangen også, i og med at formen var så lik som sist. Men her var det ingen tvil om at det er en lillebror, jeg så det før jordmor sa noenting :Heartblue ;)

Dette er som om jeg kunne skrevet det selv, så: signerer og nøyaktig samme her! :)
 
Kinesisk kart stemte ikke, skal ha jente:) Fant jeg ut SAMME dagen jeg fant ut jeg var gravid....

Første gang jeg var gravid stemte det heller ikke, og det gjorde heller ikke symptomer- trodde det ble gutt men ble ei nydelig velskapt jente :)
 
Har vært helt annerledes denne gangen. Vært mye mer kvalm! Og har fått bekreftet at det blir jente.
 
Hjertefrekvensen er jeg usikker på, men kinesisk fødselskart stemte ihvertfall ikke. Vi venter gutt nr. 2, og jeg har ekstrem svangerskapskvalme - i likhet med mitt første svangerskap hvor jeg også fikk gutt.
 
Back
Topp