Dere som allerede vet kjønnet på lille febbisbebbis ❤

Dyrepasseren

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
Juliknøttene 2022
Det virker som en eeeeeevighet før vi skal på oul 2 oktober! Så jeg går rundt og undrer i mellomtiden.
Hva ligger hjertefrekvensen på hos dere som får gutt eller jente? Og stemte det med denne kinesiske kalenderen? Og hva med kvalmen, sterkere hos dere med gutt enn med jente eller omvendt?
 
Kinesisk kalender stemte ikke med meg. Den viser jente men jeg skal ha gutt. Jeg har vært veldig mye kvalm, t.o.m kasta opp så langt som i uke 18. Jeg tror hjertefrekvensen på den lille var 142 da jeg var hos jordmor for noen uker siden. Jeg har ikke vært på oul enda, fikk ikke time før 9 oktober. Det syns jeg var lovlig sent da jeg har hatt en følelse av at jeg er komt lenger enn hva appen sier. Var også en lege på sykehuset som ikke fikk det til å stemme at jeg bare var 12 uker på vei da jeg var inne til kontroll for å sjekke en muskelknute på livmoren. Så jeg bestemte meg for å bestille en time hos privat mr klinikk og hun ga meg termin 8 februar, som er 13 dager kortere enn jordmoren anslo.
Dvs at skulle jeg ventet til 9 oktober hadde jeg vært i uke 22 eller noe sånt og det syns jeg er altfor sent. Vil jo ha en termindato som stemmer mest mulig. Pluss jeg var veldig nysgjerrig på kjønnet [emoji23]
 
Jeg venter Jente. Kinesisk kalender stemte hos meg! Hjertefrekvens på ca 145 alle gangene lege har målt. Hadde lite kvalmen i starten, men mye brekninger. Kastet kanskje opp i gjennomsnitt 3 av 7 morgener fra uke 9-14. Kastet plutslig opp hver dag hele dagen fra uke 15-17. Er helt fin igjen nå, så lenge jeg venter med frokosten til etter 09![emoji16]
 
Kan liste opp div ting som skal tyde på hvilke kjønn det er her. :p
Kvalme: Kanskje 5 ganger så kvalm som i forrige svangerskap (som var jente), men bare sånn at jeg spiste veldig lite, har ikke spydd.
Cravings: Alle mulige syrlige og friske ting som plommer, grønne epler, bringebær, jordbær, sitron. Og MELKESJOKOLADE❤️
Mindre lyst på: Potetgull, kylling og stekt laks.
Hjertefrekvens: Tilsa jente
Kinesisk fødselskart: Tilsa jente
Morkakeplassering (mot høyre er gutt, mot venstre er jente): Fremre vegg på høyre side (gutt)
Og flere ultralyder har nå sagt at det er gutt :) :Heartblue
 
Gurimalla så mye forskjellig! [emoji1] veldig gøy å høre [emoji16][emoji16]
 
Kinesisk kalender stemte ikke med meg. Den viser jente men jeg skal ha gutt. Jeg har vært veldig mye kvalm, t.o.m kasta opp så langt som i uke 18. Jeg tror hjertefrekvensen på den lille var 142 da jeg var hos jordmor for noen uker siden. Jeg har ikke vært på oul enda, fikk ikke time før 9 oktober. Det syns jeg var lovlig sent da jeg har hatt en følelse av at jeg er komt lenger enn hva appen sier. Var også en lege på sykehuset som ikke fikk det til å stemme at jeg bare var 12 uker på vei da jeg var inne til kontroll for å sjekke en muskelknute på livmoren. Så jeg bestemte meg for å bestille en time hos privat mr klinikk og hun ga meg termin 8 februar, som er 13 dager kortere enn jordmoren anslo.
Dvs at skulle jeg ventet til 9 oktober hadde jeg vært i uke 22 eller noe sånt og det syns jeg er altfor sent. Vil jo ha en termindato som stemmer mest mulig. Pluss jeg var veldig nysgjerrig på kjønnet [emoji23]
Oi! Såpass forskjellig! Skjønner godt at du lurer fælt på dato da..
Jeg fikk oul i uke 21... det ER også lovlig sent [emoji28] får bare være tålmodig..... tror ikke jeg skal bestille privat før det [emoji57]
 
Kinesisk har stemt på mine andre. Samme med hjertefrekvens. Men denne gangen stemmer ingenting. Får gutt, kinesisk viser jente, hjertefrekvens på 148.
 
Sniker fra desember.

Vi venter jente. Hjerterytmen tilsa jente. Man er visst kvalmere med jente men jeg var ikke kvalm en dag, så det stemte ikke. Den kinesiske kalenderen sier gutt. Jeg har kun lagt på meg på magen, noe som visstnok skal bety gutt.
 
Jeg har vært kvalm i fem måneder snart med oppkast så og si hver dag, venter gutt! Den kinesiske kalenderen sier jente :)
 
Sniker fra desember.

Vi venter jente. Hjerterytmen tilsa jente. Man er visst kvalmere med jente men jeg var ikke kvalm en dag, så det stemte ikke. Den kinesiske kalenderen sier gutt. Jeg har kun lagt på meg på magen, noe som visstnok skal bety gutt.
Hva er typisk hjerterytme for jente da? Husker ikke hvordan det der var:rolleyes:
 
Jeg mener myten sier at over 140 er jente. Her lå det på mellom 150-160 i starten og mellom 140-150 nå :)
Okei :) i uke 13 var det 165, og i uke 17 var det 150, så det blir spennende å se da :) kan jo kanskje tyde på jente:rolleyes: men er vel ikke alltid slike ting stemmer
 
Jeg har vært kvalm i fem måneder snart med oppkast så og si hver dag, venter gutt! Den kinesiske kalenderen sier jente :)
Jeg er også kvalm og kaster opp neeeeesten hver dag.. har innimellom 3 dager uten. Jeg syns jeg klager fælt, men du holder ut? Hvordan er det med energi? Jeg orker nesten ikke gjøre noen ting... litt over 4mnd.
 
Jeg er også kvalm og kaster opp neeeeesten hver dag.. har innimellom 3 dager uten. Jeg syns jeg klager fælt, men du holder ut? Hvordan er det med energi? Jeg orker nesten ikke gjøre noen ting... litt over 4mnd.
Åh, skjønner hvordan du har det! Jeg og kan gå tre dager uten, men plutselig er det en dårlig dag igjen. Jeg føler jeg klager mest til mannen min, og så smiler jeg og sier "jaja, det går vel over" til alle andre :p Egentlig vil jeg bare sykemelde meg og ligge inne. Hva med deg? Energien er ganske grei om morgenen, da kommer jeg meg opp og får jobbet. Men etter 15 kapitulerer jeg på sofaen og blir der som regel til leggetid. Slitsomt! Jeg er 18+5 i dag.
 
Åh, skjønner hvordan du har det! Jeg og kan gå tre dager uten, men plutselig er det en dårlig dag igjen. Jeg føler jeg klager mest til mannen min, og så smiler jeg og sier "jaja, det går vel over" til alle andre [emoji14] Egentlig vil jeg bare sykemelde meg og ligge inne. Hva med deg? Energien er ganske grei om morgenen, da kommer jeg meg opp og får jobbet. Men etter 15 kapitulerer jeg på sofaen og blir der som regel til leggetid. Slitsomt! Jeg er 18+5 i dag.
Jeg har ikke fast jobb jeg [emoji22] men jobber endel i barnehage, så har ikke sjangs! Utrolig kjipt siden jeg vil tilbake! Men det er så høyt tempo og ingen mulighet til å trekke seg tilbake og ta en liten pause...
Jeg også klager masse til mannen min [emoji28] og bittelitt til venner, men langt i fra så mye.. hehe. Alle sier at det snart går over... vi får nå se da [emoji57] godt å høre at det finnes fler [emoji173]
17+3 her
 
Åh, skjønner hvordan du har det! Jeg og kan gå tre dager uten, men plutselig er det en dårlig dag igjen. Jeg føler jeg klager mest til mannen min, og så smiler jeg og sier "jaja, det går vel over" til alle andre :p Egentlig vil jeg bare sykemelde meg og ligge inne. Hva med deg? Energien er ganske grei om morgenen, da kommer jeg meg opp og får jobbet. Men etter 15 kapitulerer jeg på sofaen og blir der som regel til leggetid. Slitsomt! Jeg er 18+5 i dag.

Jeg er helt lik! Det var nesten skummelt! [emoji23]
 
Det virker som en eeeeeevighet før vi skal på oul 2 oktober! Så jeg går rundt og undrer i mellomtiden.
Hva ligger hjertefrekvensen på hos dere som får gutt eller jente? Og stemte det med denne kinesiske kalenderen? Og hva med kvalmen, sterkere hos dere med gutt enn med jente eller omvendt?

Kinesisk fødselskalender, hjertefrekvens på fosteret og ringtesten stemte forrige gang i hvert fall, alt det tilsa jente og det er Filippa i aller høyeste grad ;) MEN jeg var ikke noe kvalm, og magen min var relativt spiss i starten noe som de jo sier skal være "gutte-tegn" :)

Denne gangen sier kinesisk kalender jente, ringtesten sa jente, hjertefrekvens har vi faktisk ikke lyttet etter (hadde dopler sist, men ikke denne gangen enda) og jeg er mer kvalm enn sist. Vet ikke kjønn enda ;) magen er nok en gang litt spiss nå i starten i hvert fall. Veldig spent på hvem som holder til inni her <3
 
Kinesisk fødselskalender, hjertefrekvens på fosteret og ringtesten stemte forrige gang i hvert fall, alt det tilsa jente og det er Filippa i aller høyeste grad ;) MEN jeg var ikke noe kvalm, og magen min var relativt spiss i starten noe som de jo sier skal være "gutte-tegn" :)

Denne gangen sier kinesisk kalender jente, ringtesten sa jente, hjertefrekvens har vi faktisk ikke lyttet etter (hadde dopler sist, men ikke denne gangen enda) og jeg er mer kvalm enn sist. Vet ikke kjønn enda ;) magen er nok en gang litt spiss nå i starten i hvert fall. Veldig spent på hvem som holder til inni her <3
Morro at det stemte så bra med Filippa[emoji173]
Er kvalme en jente-greie mener du? Hvis det skulle det tilsi at jeg får 5 jenter [emoji23][emoji23] har hørt at mye kvalme tilsier gutt? Men vet ikke hvor jeg har hørt det fra.
 
Morro at det stemte så bra med Filippa[emoji173]
Er kvalme en jente-greie mener du? Hvis det skulle det tilsi at jeg får 5 jenter [emoji23][emoji23] har hørt at mye kvalme tilsier gutt? Men vet ikke hvor jeg har hørt det fra.

"De" sier at kvalm betyr jente ja visstnok :) det stemte jo da ikke med F, var ikke kvalm et eneste sekund med henne (før fødselen var i gang og riene begynte å bli skikkelig vonde, lol, da ble jeg litt kvalm ;) ).
 
Back
Topp